Géén boekingskosten

Hotel Quartier Latin

BelgiëLuxemburgMarche-en-Famenne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Quartier Latin voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 71 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 71 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

71 Reviews over Quartier Latin

• 8Conny Kalker28-07-2017

Prima, rustig gelegen, hotel midden in het centrum

Het hotel zit in een prachtig monumentaal pand. Een erg mooi plein met terras aan de voorkant. Prima kamers en bedden (kamer Romance, in het voormalig "kerk"gedeelte). Vriendelijk, behulpzaam personeel. Het ontbijt: een normaal buffet.

• 8Pauline20-06-2017

fijn hotel

vriendelijk personeel, schone kamer, eigen parkeergelegenheid, ook overdekt

• 8john24-05-2017

Goed hotel

Ontbijt is goed personeel vriendelijk parkeren gratis ook overdekt, slechts 1 nederlandstalige tv zender rest frans is waardeloos voor een viersterren hotel. te weinig stopcontacten en die er zijn op onmogelijke plaatsen in de kamer

• 7Anoniem08-08-2016

Supervriendelijke ontvangst

Goed: Leuke en super vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kamer en sanitair waren schoon. Ontbijt is heel uitgebreid en zeer goed verzorgd. Locatie is echt heel goed, de toeristische plaatsen in de Ardennen zijn heel goed te bereiken Niet zo goed: Kamer was heel klein (romance 180 euro per nacht!) en de meubels beginnen een beetje in verval te raken. De romance hebben we niet kunnen ontdekken. Aan beide zijden van het bed misschien een meter loopruimte over. Er waren wel twee stoeltjes en een klein tafeltje maar dat nodigde niet echt uit om even lekker in je hotelkamer te blijven. In de aanbieding over het hotel hadden we o.a. gelezen satelliet tv maar dat is er niet. Alleen maar franse zenders en belgie 1 en Canvas Er werd uitgebreid geadverteerd over de prachtige welness bij het hotel. Bij aankomst bleek pas dat je daar nog extra 20 euro per persoon voor moet betalen. Bovenop de kamerprijs van 180 euro per nacht! Wanneer je gebruik wil maken van alleen het zwembad dan is dat 5 euro per keer. Wanneer het hotel goed vol zit dan is het echt zoeken naar een parkeerplekje.

• 7Yoeri Verlinden30-03-2016

Vergane glorie

Het personeel is uitmuntend en supervriendelijk, het gebouw echter begint stilaan aan de aftakeling. Geen warm water eerste nacht, geen licht in sanitair eerste dag. Roken is blijkbaar nog toegestaan vermits er een asbak op de kamer stond en heel de gang naar sigaretten rook.

• 10Rudy en marleen04-08-2015

Prachtig hotel

We kunnen echt niets negatiefs over dit hotel melden mooie zeer nette kamers, heel lekker en verzorgde keuken, personeel zeer vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar

• 9Valentine Hoornaert 03-07-2015

Prachtig weekend

Zeer aangenaam hotel. Gelegen in het centrum van Marche en Dichtbij verschillende wandel en fietsroutes.Uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan en met dagverse producten , Mogelijkheid om lekker te eten in het restaurant van het hotel , de Kamer was zeer netjes en stijlvol. Alsook van bij onze aankomst tot ons vertrek was iedereen extreem vriendelijk en attentvol, hier komen wij zeker terug , een echte aanrader.

• 9AnnvdgGent29-06-2015

Heerlijk verwend geweest

We hebben een heerlijk weekend doorgebracht in dit hotel, personeel was heel vriendelijk en steeds bereid te helpen. Ondanks dat het hotel in het centrum van het stadje ligt hebben we snachts goed geslapen .In de Spa van het hotel was de massage super, echt relaxerend. De streek is prachtig , de volgende keer willen we graag met een roadboek en een oldtimer de baan op !

• 9Marc30-12-2014

Leuk verblijf

Hotel is aanrader : vriendelijk personeel, propere kamers, ontbijt heel lekker. Eten in de Brasserie was super. Midden in gezellig centrum van Marche. Komen zeker nog eens terug !

• 2Luc de keyser12-11-2014

Nooit meer

Ontvangst goed. Restaurant ronduit slecht. Zeer onvriendelijke bediening en slecht eten. Ontbijt ondermaats. Alleen Nederlands aan het onthaal de rest Franstalig . Spa zeer druk en rommelig.

Hotel Quartier Latin info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar