Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx

Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx

5Matig

België, Luxemburg, Marche-en-Famenne

Op vakantie geweest naar L'Auberge Du Fonds Des Vaulx?

5Matig

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx

• 4Loes05-11-2015

Vuil, muizen en van alles stuk

Op een aantal kamers lagen uitwerpselen van muizen,zelfs op het bed.De kamers roken muf.De toilet beneden was smerig en beschimmeld.Er hingen stofdraden en spinnenwebben.als ik 150!Euro schoonmaakkosten moet betalen verwacht ik ook wel dat het proper is.De wellness is ook aan een opknapbeurt toe,in de stoomcabine hangt muffe schimmelgeur er ontbrak een stuk van het bubbelbad.lat van de sauna was stuk.De dop van het bad in de ensuite paste niet.Bij aankomst zijn alle meterstanden verkeerd doorgegeven ware,easy money als dit niet opgemerkt wordt...Ik heb mij via mail tot de info van ourthe et somme gewend bij gebrek aan gegevens vd eig..Ik heb1 mail gekregen dat ik binnen de 2 weken antwoord ging krijgen, dit is ondertussen 2maanden en 2extra mails geleden waarop geen antwoord meer komt...klantvriendelijkheid dragen ze hier niet hoog in het vaandel.met die onbeschoftheid heb ik zo mogelijk nog meer problemen

Gereisd met vrienden in september 2015

• 2paul jespers22-01-2014

Dit nooit meer!

• In een groot aantal slaapkamers was een grote hoeveelheid schimmel aanwezig op de muren. In de slaapkamers zijn douche cabines geplaatst maar daar er onvoldoende en soms zelfs helemaal geen afzuiging aanwezig is zijn schimmels onvermijdelijk.

• Een grote hoeveelheid lampen functioneerde niet.

• Op een van de dekbedden zat een grote bloedvlek.

• Op de website van touroperator en verhuurder staat vermeld dat in het huis een jacuzzi aanwezig is. Dit blijkt echter een bubbelbad te zijn voor slechts 2 personen. Daarnaast staat deze in een ruimte afzonderlijk van het hoofdgebouw. Ook dat stond niet vermeld op de website. Bij de term jacuzzi verwachten wij een verwarmd bad geschikt voor minimaal 4 personen.

Na contact te hebben opgenomen met verhuurder kregen we slechts een kleine vergoeding en ging men verder niet in op de klachten. Bepaald niet klantvriendelijk dus!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 6Rehorst26-04-2009

leuk huis midden in de natuur

Wij zijn er met de hele familie (16 man) er een weekend geweest.

Bij aankomst rook het erg muf, maar na alles even te hebben open gezet was het snel over. grote keuken gezellige eetkamer, waar we vn alle kleine tafeltjes 1 grote tafel hebben gemaakt en een grote woonkamer. De banken zijn nog steeds behoorlijk slecht ( doorgezakt). De slaapkamers zijn ruim, met veel badkamers, ideaal! De bedden hebben ook z'n beste tijd gehad, maar voor een paar nachtjes is dat ook wel weer te doen. In de omgeving kun je veel dingen ondernemen en de winkels zijn redelijk in de buurt.

De vaatwasser bleek bij aankomst stuk. Hiervoor gebeld en een klein uurtje later stond er al een monteur. Helaas kon hij niet gerepareerd worden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 7alie12-03-2009

geweldig gezellig

Met vriedengroep geweldig weekend.Met de kerst daar geweest jammer dat er geen sneeuw was. Verder ziet het er goed uit,bank was door gezakt. Net buiten het dorp,gelijk in het bos.

Gereisd met vrienden in december 2006

• 6Kiek05-09-2006

Het is geen hotel meer maar een huis om in zijn totaal te huren. Het heeft een enorme achterstand in onderhoud, vieze bedden ( bloedvlekken op matras) roestige douches en het stonk enorm. dan is ruim 1200 euro erg veel geld..

Gereisd met familie in september 2006

1 tip over Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx

• rudi_merlo, 12-04-2012

Neem zeker de MTB en wandelschoenen mee, want fiets- en wandelroutes vetrekken vanaan de woning. Restaurant L'inévitable, is een echte aanrader in de meer verzorgde italiaanse keuken, maar reserveren is noodzakelijk.

0 vragen over Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx

Hotel L'Auberge Du Fonds Des Vaulx info