Géén boekingskosten

Meer camping info

11 Reviews over Euro Camping Paola

• 1Inge18-10-2022

Weg blijven

Weg blijven onveilige situaties speeltuin, brandveiligheid Slecht onderhoud camping en sanitair Slecht beheer

• 1Eetgelegenheden
  • 2Marleen08-04-2022

wegblijven!

Wegblijven als je er niet moet zijn! De andere campingbewoners zijn top maar het management is gewoon corrupt. Facturen kloppen niet, worden naar verkeerde personen gestuurd omdat ze zelf hun gegevensbestanden niet goed bijhouden. Vorig jaar 100 eur verplicht moeten betalen voor vuilzakken. Ik heb nooit een vuilzak gezien! In september de camping verlaten en nog steeds mijn borg niet teruggekregen, ondanks verschillende herinneringen. Het perceel werd netjes achtergelaten, alle facturen werden steeds op tijden betaald. Maar altijd hebben ze een reden... Als je ze moet geloven is iedereen daar blijvend invalide en wordt er niet meer gewerkt. Als je een mail stuurt, krijg je een onbeschoft antwoord terug. Ik vraag me af hoe je dan een camping runt. Mijn zaak niet meer, maar ik wil wel gewoon waar ik recht op heb en dat is mijn borg terug!

• 1Eetgelegenheden
  • 10Heine28-09-2020

Geweldige camping

Aardige uitbaters van de camping, wij werden er onthaald als en vriend. En het eten is zeer smakelijk, en goed betaalbaar. De kantine (taverne) is sfeervol ingericht het is er gezellig. De prijs van een stacaravan valt heel erg mee. Had er graag weer heen gegaan, maar hoor nu net dat Nederland code oranje heeft uit gegeven voor heel België. Nou ja zie jullie in 2021 weer

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Coby09-11-2018

Gezelligheid kent geen tijd camping❣️

Ik kom nu al weer drie jaar diverse keren per jaar op deze gezellige camping, waar een bar en restaurant waar je echt lekker kunt eten, m’n favoriet....stoofvlees! Er word veel georganiseerd zoals bingoavonden, barbeque, wild buffet, halloween, muziek/karaoke avonden enz. Je voelt je meteen thuis bij de aardige en vooral behulpzame beheerders die als motto hebben “ wij houden van huisdieren dus ook die van onze gasten zijn welkom!” Op en rond de camping is genoeg vertier voor kinderen een speeltuin waar ook een springkussen is en mogelijkheden voor div. balspelen.
    De omgeving is erg mooi om te wandelen je kunt dan zo maar een hert tegen komen of een trim parcours volgen in het bos maar Marche en Famenne heeft ook een gezellig centrum met leuke winkels en gezellige gelegenheden om iets te drinken en te genieten van de vele mooie kunstwerken die je bijna op elke vrije plek in de stad kunt vinden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Berend Vossebelt30-07-2017

Mooie camping vlak aan zee

Mooie schone camping met een mooi zwembad voor klein en groot En camping plaatsen van 70 tot 100 meter

• 8Staat v/h sanitair
  • 1andy29-11-2016

Nooit meer!

Toen we arriveerden werden we door de uitbater van de brasserie zeer vriendelijk ontvangen, blijkbaar was dit niet de eigenaar van de camping, na 2 u wachten kwam Wally dus de eigenaar van de camping aan, blijkbaar slecht gehumeurd want vriendelijk was anders. Nuja iedereen kan een slechte dag hebben, toen we naar de kampeerplaats gingen zag het terrein er tamelijk netjes uit, Helaas was de kampeerplaats een ramp, gewoon een rots onder je, picketten geraakten niet in de grond, ook de grond liep af, dus gewoon een ramp om te slapen.

Het sanitair liet veel de wensen over, zeer kort warm water, aflopen die vlug verstopten. pfff kortom een nachtmerrie om je daar te douchen.

Normaal zouden we daar 1 week blijven, maar na 3 dagen was de fun eraf, Wally beloofde om ons de resterende 4 betaalde dagen terug te storten, wat na 2 jaar nog steeds niet is gebeurd. Pure oplichting.

We hebben al veel gaan kamperen maar nog nooit op zo'n slechte camping, enkel de brasserie is top!!!

• 8Fam uit Antwerpen11-07-2016

Samen met ons drietjes een weekend op de camping

Wij hebben met onze zoon van 6 een leuk weekend gehad op deze camping. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en hebben wij een mooie plaats gezocht op de weide onder de bomen. Het terrein was netjes onderhouden alsook het sanitaire blok. Deze camping in duidelijk nog in opbouw. Wat we miste is een zwembad voor de kids maar verder was alles ok. Wij komen zeker nog terug;

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8HansF01-09-2015

camping under construction

Deze camping is in opbouw en de plannen zijn veelbelovend!

• 6Staat v/h sanitair
  • 4Carine03-11-2013

Dit nooit meer

Camping plaatsen niet onderhouden sanitair niet verwarmd zeker niet voor in het najaar naar toe te gaan

• 2Staat v/h sanitair
  • 10Manon18-08-2013

Zeker aan te raden!

Wat een schitterende ligging! Een heerlijke vakantie gehad. Het weer zat dan ook wel erg mee maar de mensen op de camping zijn gast vrij, de omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Echt een aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair

Camping Euro Camping Paola info