Géén boekingskosten

Vakantiehuis Ardennen Gevoel

BelgiëLuxemburgMarche-en-Famenne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Ardennen Gevoel voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 4 reviews

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Ardennen Gevoel

• 1Lindsay06-11-2017

Geen aanrader

Echt heel vuil niet waardig om een b&b te zijn!

• 3AVB01-06-2016

Af te raden vakantiewoning

Wij hebben het grote vakantiehuis gehuurd, en raden dit absoluut af. Dit om redenen die niet van op de website af te leiden zijn: - Het stinkt in het huisje. Wij moesten geurkaarsen plaatsen om het draagbaar te houden - Het huisje is niet proper gereinigd, ondanks dat we 145€ aan schoonmaak betaalden! - Verhuurder doet moeilijk over de teruggave van de waarborg. Probeert meer mensen aan te rekenen dan er verbleven, doen moeilijk over prijs voor huisvuil, ... - In tegenstelling tot wat de website laat uitschijnen, ligt de groepswoning een stuk onder het straatniveau. Er gaat een heel steile smalle gevaarlijke trap naar beneden, met vuil op en zonder leuning. - De living van de aangrenzende kleine woning ligt naast de slaapkamers, wat ervoor zorgt dat je heel veel geluidsoverlast hebt. - Wifi is niet aangepast aan de capaciteit van het huis. Slechts enkel apparaten konden beperkt gebruik maken van de wifi. Als hij volledig uitgevallen was kregen we als enige opmerking 'bij ons werkt het internet wel'...

Kortom, geen aanrader. Voor deze prijs zijn er veel betere huizen te vinden in de Ardennen!

• 9Angie Ottoy25-03-2014

Fantastische B&B

Mooie kamer met gerieflijke badkamer, alles zeer recent vernieuwd. Voor de kinderen een leuke speelkamer binnen en speeltuig buiten. Zeer vriendelijke bediening en niks dan lof over het ontbijtbuffet: verse eitjes, vers fruitsap, verse broodjes, ... Overvloed aan keuze. Wij komen zeker terug!!

• 8carolien17-05-2013

B&B en appartement in de belgische ardennen

In een groot huis met meerdere 2 pers.kamers hebben wij het 7 p. app. gehuurd met 4 pers. Voor de deur van ons appartement de tuin met de speelplaats. De meiden hebben zich vermaakt met de pony's en de paarden (voor ons mede reden om dit te boeken), 5 euro per half uur. Helaas alleen tv met NL 1 en touroperator, belgische zenders. Dvd's meenemen! Internetverbinding dmv utp kabel, zelf meenemen, er is geen sprake van draadloos/wifi, zoals in de adv van touroperator. Slaapkamers waren nogal donker, indirect daglicht, geen raam, niet luchten. Verder heel rustig qua verkeer. Marche is een goed uitgangspunt voor de Belgische Ardennen, je bent overal dicht bij. Supermarkten (en mcdonalds) in Marche, wel even met auto. Voor 7 pers zou iets meer zitmeubilair denk ik wel prettiger zijn (nu bankbed en slaapbank). Geen eigen terras en terrasmeubilair, maar wel een beschut terras en bbq waar je gebruik van kunt maken. Uitzicht beperkt door speeltuin en schuur (wel vanuit kamers 1ste verdieping)

• 0Geert05-06-2012

afhandeling probleem

als eigenaar wil ik toch een kleine reactie hierop geven. Heel de zaak werd door de klant doorgegeven aan het "DAS" (ned. rechtsbijstand verzekeringsmaatschappij) waar zij alle recht toe hadden. Deze hebben contact opgenomen met mij en zij hebben de zaak netjes afgehandeld.

Vakantiehuis Ardennen Gevoel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden