Vakantiehuis Saffier

Tonen op kaart

6 reviews over Vakantiehuis Saffier

• 10Stefan Kort06-10-2015

Geweldig!

Het was een geweldige en rustgevende vakantie. Het huis wat nog groter was dan wij in eerste instantie dachten was voorzien van alle gemakken en luxes. Bij aankomst werd er uitgebreid uitleg gegeven door een beheerder. Al zou er een ongemak plaats vinden kregen wij een direct telefoonnummer om dit dan te kunnen verhelpen. Wij hebben hier geen gebruik van hoeven maken.

Bij vele recensies is terug te lezen dat de toegangsweg onbegaanbaar is. Mijn ervaring is dat het alles behalve doorsnee weg is maar wel degelijk goed te bereiken is, ook voor de minder ervaren bestuurder.

Het huis was in 1 woord geweldig. Mega groot, schoon en van alle gemakken en luxes voorzien. Je hoeft je er echt geen moment te vervelen.

Hierdoor vond ik de kwaliteit prijs verhouding ook zeer goed.

Wat mij betreft een aanrader voor ieder groot gezin of gezelschap.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Lidy25-07-2015

Heerlijke, grote, luxe villa middenin de natuur

Wat een geweldig huis is Saffier! Hoog tegen een heuvel gelegen, midden in de Ardense bossen, aan een echt Ardens bergweggetje. ;) Vanuit de woonkamer kijk je uit over de boomtoppen, je hoort niets dan vogeltjes en door de hoge ligging ervaar je een enorme privacy.

Het huis heeft enorm veel slaapkamers en bijna elke kamer heeft zijn eigen badkamer met toilet! Ook in het huis ervaar je veel privacy. Doordat de muren vrij dik zijn en de kamers op verschillende verdiepingen liggen, heeft ieder zijn "eigen ruimte".

Je komt hier niets te kort. Meer dan genoeg barbecues, grote eettafel met kinderstoeltje en er was zelfs een extra ijskast geplaatst.

De beheerders zijn erg behulpzaam en denken met je mee. En de eigenaren zijn zeer vriendelijk, goed bereikbaar en meegaand. Toen er op het laatste moment nog twee extra personen een nachtje kwamen slapen, was dit helemaal geen probleem!

Het huis ligt dicht bij Durbuy en La Roche, een fantastische regio om je vakantie door te brengen.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Nick03-05-2013

Zeer mooie villa

Zijn afgelopen maand met een groep van 14 man in de villa Saffier geweest. Erg mooie villa, slaapkamers zeer ruim en aantal met eigen badkamer! Zwembad is prima alleen afgedekt houden anders koelt hij erg snel af.

Verder, top villa en komen misschien nog wel eens terug!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Jongen18-02-2013

Geweldig weekend

Het huis heeft een mooie ligging op de berg, de weg naar het huis is niet het beste maar prima te doen. Heerlijk opgemaakte bedden, de kamers waren schoon en het zwembad was goed op temperatuur. Heerlijk gewandeld in het bos helemaal naar boven tot het riviertje, prachtig uitzicht met de sneeuw en lekker gesleed.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5jansen28-01-2013

Ontoegankelijke huiseigenaren

Huis dat prachtig gepresenteerd wordt maar waar de huiseigenaren niet thuis zijn als het mis gaat. Bij aankomst was het huis niet schoongemaakt en waren de bedden niet opgemaakt, ook waren er geen handdoeken aanwezig. De beheerster heeft het zo goed als mogelijk opgelost. Contact met de eigenaren verliep echter heel erg naar. Hebben ook geen verantwoordelijkheid genomen. Erg jammer allemaal want het huis ligt prachtig. De weg er naartoe is stijl en slecht. Met een BMW of Audi is de weg onbegaanbaar door de diepe kuilen in de weg. Prijs kwaliteit verhouding is dus erg slecht. Ten slotte was het erg onaangenaam dat er in 5 dagen tijd 3 keer mensen onaangekondigd in (!!) het huis stonden om iets uit de garage te halen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Elly20-08-2010

comfortabel , vele uitstapjes in de buurt

Saffier is een leuk, ruim en comfortabel huis met een eigen binnen zwembad, sauna en van alle gemakken voorzien. TV werkt slecht als het regent. Wellnes vlakbij te bespreken, Restaurant vlakbij.

Het laatste stukje weg de berg op is heel erg slecht, maar wel te doen.

Gereisd met partner in juli 2010

3 tips over Vakantiehuis Saffier

• Nick, 03-05-2013

Mocht je willen bbqe neem wel een eigen bbq of in ieder geval rooster mee. De bbq's die er staan zijn aan vervanging toe.

• Jongen, 18-02-2013

Lekker gegeten bij Massotais,

• Lidy, 25-07-2015

Een echte aanrader is het minuscule restaurantje "The River's Bar" in Durbuy. De eigenaresse heeft met enkele krakkemikkige tafeltjes en stoeltjes een heel sfeervol terrasje weten te maken. Zij kookt het dagmenu naast je tafeltje op de barbecue. Alles is eerlijk en vers en met enorm veel liefde bereid.

Ik heb nog nooit zo'n lieve, warme en enthousiaste gastvrouw ontmoet!

Rue du Comte Théodule d'Ursel 27, Durbuy (naast de brug)

0 vragen over Vakantiehuis Saffier

Vakantiehuis info