Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgManhayVakantiehuizen ManhayVakantiehuis Oz! Holiday Cottage

Vakantiehuis Oz! Holiday Cottage

BelgiëLuxemburgManhay

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Oz! Holiday Cottage voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

3 Reviews over Oz! Holiday Cottage

• 10Jacqueline02-05-2016

Een fantastische week gehad in het prachtige, sfeervolle en schone huisje. Veel oog voor detail en van alles voorzien.Een mooie omgeving waar je vele wandelingen kunt maken. De Grotte van Han ook prachtig. Oorlogsmuseum in Bastogne, Hare Krisna kun je bezoeken in Durbuy. En natuurlijk mountainbiken, kanoën enz. Kortom genoeg te doen daar. Wij willen er zeker nog eens terug en dan weer naar Oz Holiday Cottage, we zijn hartelijk ontvangen en ook weer uitgezwaaid door de eigenaars. Het huisje is ook erg leuk met kleine kinderen, door de mooie speelzolder alles in sprookjesstijl. Eigenaars wonen achter het huisje, als er iets is even een SMS je en ze zijn er meteen voor een oplossing of vragen.Verder heb je veel privacy. Er ligt ook genoeg informatie in het huisje over de omgeving. In 1 woord heerlijk daar in het mooie Ardennen.

• 10fraju16-05-2015

Heerlijk genoten met ons gezinnetje

We hebben hier een fantastische tijd doorgebracht. Het huisje is ruim van opzet voor een gezin met 2 kleine kinderen (3 en 1 jaar). Overcomplete keuken met vele extra's (zoals sinaasappelpers, broodrooster, vormpjes om waterijsjes te maken e.d.), een droom van een badkamer (dubbele wastafel, vrijstaand bad en een infraroodsauna), heerlijke slaapkamer voor paps en mams en een ruime slaapkamer (beneden) voor de kinderen. Er is een kinderstoel en kinderbedje aanwezig voor de allerkleinsten. Hoewel het huisje aan de straat ligt, merk je daar niets van. Het ruime terras biedt genoeg ruimte en er is een klein zitje aan de zijkant van het huis. Het huisje is erg kindvriendelijk ingericht en de details bepalen de sfeer. Als bonus is er een leuke, ruime speelzolder met een verkleedkoffer en speeltent (wel moeilijk bereikbaar voor kleine kinderen). En voor de papa's: je kunt een media usb-stick in de tv stoppen, dus er kunnen films en series mee. Kortom we hebben ons fantastisch vermaakt

• 10Rudy Polese03-02-2015

Chaudement recommandé pour les familles

Nous avons séjourné dans le Oz Holiday Cottage en décembre 2014. Nous cherchions un gîte adapté aux enfants et dans lequel nous pourrions passer des moments calmes avec quelques excursions/ballades locales. L'endroit était parfait! Une multitude de détails et d'attention ont enthousiasmé les enfants (2 et 5 ans), les brochures et informations à disposition nous ont donné une vue d'ensemble sur les excursions de la région. Une plaine de jeux est disponible à 200m et l'endroit est exceptionnellement calme. Il s'agit du gîte le plus équipé au niveau des ustensiles de cuisine et des accessoires que nous ayons rencontré. La salle de bain est un rêve!

Vakantiehuis Oz! Holiday Cottage info

• CafeNiet beschikbaar