Vakantiehuis Opaal

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Opaal

• 9Carolien22-10-2017

Super

Prachtig gebied om te wandelen. Super huis .schoon en ruim.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Willem15-06-2015

Fantastisch verblijf in mooie omgeving

Een lang weekend met 12 vrienden verbleven in de villa. Een ieder van onze groep was onder de indruk van het huis, de ligging en het uitzicht. Ook alle faciliteiten (vele toiletten/badkamers, zwembad, sauna, keuken) waren zeer aangenaam! Daarnaast was ook de uitleg bij aankomst erg helder en uiterst vriendelijk. Tenslotte was de informatie vooraf zeer duidelijk en compleet.

In het dorpje onder andere wezen borrelen bij de plaatselijke Oster brouwerij en wezen eten bij de plaatselijke pizzeria. Beiden een aanrader!

Eigenlijk niets negatiefs te noemen. Hooguit dat het huis op een zonnige dag lang warm is. In tegenstelling tot eerdere berichten waren de bedden opgemaakt, was het zwembad goed op temperatuur, het huis en de bedden schoon. En de barbecue....die zag er uit zoals een goed gebruikte barbecue eruit hoort te zien!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9gijsbert24-03-2013

Super!

Een heerlijke plek om met wat vrienden en familie tot rust te komen in één van de mooiste plekken in de Ardennen! Fijn dat er ook een sauna en zwembad aanwezig zijn, hierdoor kun je echt lekker ontspannen. Eigenlijk over alles zeer tevreden, alles was prima opgeruimd en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan langer dan een weekend!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9vrienden02-04-2012

Erg leuke woning op een mooie plek

Eind maart een leuk weekend gehad in huis Opaal. Het huis is van alle gemakken voorzien zoals een fijn zwembad, sauna, gezellige leefruimte met keuken en ruime slaapkamers en badkamers. Gelegen op een fraaie plek op een berg midden in het bos. Beheerders leuke mensen die het huis piekfijn op orde hadden

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9gijs25-01-2012

Prachtig huis voor meerdere personen!

heerlijk weekendje gehad in het prachtige Opaal! Mooi zwembad erbij, en heerlijke sauna!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 1Miss T.12-07-2011

Nooit Meer!!

We zijn hier een weekend geweest met 8 volwassenen en 7 kinderen. Het het stinkt naar riool lucht, het water in het zwembad is koud de matrassen zijn smerig. In en om het zwembad lagen bierdopjes. Dus er is ook al niet schoon gemaakt terwijl je je scheel betaald aan schoonmaak kosten. Er lag overal stof en de ramen zijn ook al in geen jaren gelapt. De barbecue die er staat durf ik niet eens aan te raken laat staan dat ik daar dan mijn eten op zou klaar maken. Wij komen Hier nooit meer.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Linda Michels08-05-2010

Prachtig huis

We hebben hier een week doorgebracht met familie. Wat een prachtig huis en wat een heerlijke luxe in dit huis. Het is niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Wel vervelend dat je je gehuurde beddengoed moet ophalen beneden aan de berg, wij waren met een familie van 14 dus dat was een aardig gesjouw. Het huis zelf... echt heel mooi, we gaan elk jaar een weekje weg maar dit was ver uit het mooiste huis waar we geweest zijn

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Evert16-03-2009

Zeer mooi en groot huis!

Opaal is een zeer mooi en groot huis en van alle gemakken voorzien, veel ruime slaapkamers met goede bedden (incl. dekbed) en nette moderne badkamers.

De huiskamer is zeer ruim met een erg fijne grote bank, tv met NL zenders en een zeer uitgebreide moderne keuken.

Het fijne binnen-zwembad is groot en diep genoeg, het water had wat warmer gemogen maar was nog steeds zeer goed te doen. De sauna is ook erg lekker maar alleen groot nadeel dat deze pas vanaf 16.00 gebruikt kan worden.

Op het ruime balkon kun je aan de picknicktafel lekker genieten van het geweldige uitzicht en de rust; enige wat je hoort is de wind, vogels en een stromend beekje.

Service van de Nederlandse eigenaar, welke een hotel onderaan de heuvel runt was ook erg goed alleen de weg naar boven is inderdaad een ramp.

Wat ook een ramp is is het eten bij Steakhouse Don Diego een paar km verderop, ABSOLUUT NIET DOEN! Wij kregen alleen maar smaakloos, taai en zwart verkoold vlees.

Wij ware met een groep van 16 volw.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9Dennis van de Logt10-03-2009

Hele mooie villa!

Wij zijn hier met een groep van 8 personen geweest. Het huis is perfect onderhouden, de kamers en badkamers zijn mooi luxe en ruim en het zwembad + sauna zijn helemaal geweldig!

Wij hebben hier een enorm leuk lang weekend gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9G. v.d. Rijt18-08-2008

De moeite waard

Een zeer mooi huis voor 15 personen, met goede voozieningen, prachtig zwembad en sauna. Wel te kleine eettafel (10 personen). Hebben problemen gehad met het zwembad (omdat men sinds kort van een andere kant bevoorraad werd) maar hier werd door de sleutelbeheerder snel en goed op gereageerd. De omgeving is prachtig, maar de weg naar het huisje (de laatste 800m) zeer slecht (hier wordt door de gemeente mogelijk iets aan gedaan. Wel ruime slaapkamers 6 en 5 badkamers. Het huisje heeft veel aanvullende spulletjes (spellen, tekenspullen) e.d. en een goed vaatwasser. De TV heeft ook bijna alle nederlandse zenders. Kortom we hebben door alle voorzieningen een fijne vakantie gehad.

Gereisd met familie in juli 2008

Vakantiehuis Opaal info