Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

18 Reviews over Les Sources

• 9Hilda en Sjoerd02-05-2022

Geweldig

De eigenaren Danielle en Yves hebben ons gastvrij onthaald. Er is ontzettend veel aandacht aan het eten besteed en Danielle heeft ondanks de vele allergieën, 3 avonden een heerlijk 3 gangen diner bereid. Bij mooi weer buiten op hun terras zitten met een drankje geeft je echt het gevoel om totaal ergens anders te zijn. Ook het ontbijt en de kamers zijn perfect voor elkaar. Dank nogmaals voor onze fijne tijd bij jullie.

• 9Gerben02-11-2021

Verwennen in de Ardennen

Wij hebben met een groep van 11 personen vier prachtige dagen in de Ardennen gehad. Daniëlle en Yves hebben persoonlijke aandacht, ruimte voor alle wensen en laten je genieten. Het hotel is een prima basis om te gaan wandelen. Na afloop geniet je van de uitgebreide bierkaart, vervolgens in het restaurant. Reserveer wel op tijd want ook de buurt heeft deze heerlijke plek ontdekt.

• 8Frits Konings13-10-2021

In de watten gelegd bij Les Sources

We hebben met een vriendengroep van 6 personen een vierdaags wandelarrangement geboekt. Dit is ons uitstekend bevallen. De kamers zijn niet echt luxe te noemen, maar wel schoon. Yves en Daniëlle zijn erin geslaagd om het ons erg naar de zin te maken. We hebben onder meer een wandeling gemaakt van het hotel naar La Roche en Ardennes, waar Yves ons na afloop met zijn busje heeft opgehaald. Wat een service.! Het was erg gezellig en Daniëlle zorgde 's avonds voor een heerlijk dinertje. Het ontbijt was uitstekend en 's middags werd er voor een prima lunchpakketje gezorgd. 's Avonds hebben we gebruik kunnen maken van de "huiskamer" van het hotel/restaurant, wat huiselijk aandeed. Kortom, we zijn in de watten gelegd.!

• 9Michaela09-08-2021

Uitstekend

We hadden eerst geboekt bij de vorige eigenaars nadat ons deze locatie werd aangeraden voor een reisje met de hond. We boekten het wandelarrangement met uitgestippelde wandelingen, lunchpakket en diner in het restaurant. Door corona kon het verblijf toen niet doorgaan. Onze boeking werd uitgesteld naar het voorjaar. Ondertussen werd het hotel overgenomen door Yves en Daniëlle. Uiteindelijk konden we toch gaan in mei en waren we bij de allereerste gasten van de nieuwe eigenaren. We zijn enorm vriendelijk onthaald. Onze hond werd meteen bij zijn naam begroet. De eigenaren waren in het begin nog een beetje zoekende om alles vlot te laten verlopen. Ze vroegen geregeld naar feedback om zo goed mogelijk aan de wensen van de gasten te voldoen en namen eventuele kritiek ter harte. Zelf eten we geen vlees (enkel vis en vegetarisch) en ook aan die wensen kwamen ze uitstekend tegemoet. Het driegangenmenu – dat bovendien zeer coronaproef kon doorga

• 9Erik05-07-2021

Top locatie voor een MTB weekend

Nieuwe eigenaren! Zeer gastvrij. Prima ontbijt en heerlijk diner, gemaakt door de gastvrouw. Voor onderweg een lunchpakket meegekregen. Na uitchecken en fietsen op zondag nog gebruik maken van de douche was ook geen probleem. Het gaat er allemaal super ontspannen aan toe. Perfecte plek dus voor een MTB weekend.

• 4Fam Benschop13-08-2020

Nooit meer

Ook al is het Nederlandse koppel heel vriendelijk en vind ik het naar om negatieve kritiek te geven die ik het toch. Het was voor ons een desillusie. Alle mooie foto's en goede recensies ,wij snappen daar niets van. De kamer was op het oog redelijk schoon maar tegen het armoedige aan. De dekbedden in de lakenhoes stokoud en verwassen. Een kussen op een stoel met zweetvlekken. Het eten was beneden pijl. We moesten na autorit zelf gaan grillen ,op een goedkope blokkergril. Dat duurde lang en we hadden ook lang zitten wachten voor het geheel op tafel kwam. Er was bijna nauwelijks groenten bij ,een salade was minimaal nodig geweest. Voor de vegetariër goedkope supermarkt gril spul en toe slagroom room ijs zelf versierd met chocolade spul. Dit alles koste rond 31 euro. Zelf kook ik nog beter als ik lui of moe ben. Zo kun je geen hotel runnen.

• 9Ron11-08-2017

Fantastisch gegeten in een hele fijne sfeer.

Originele gerechten van hoge kwaliteit. Fijne en hartelijke ontvangst. Omdat het die avond niet druk was gegeten in een kleinere ruimte, sfeervol ingericht en een super uitzicht op de bossen. Zeer huiselijk. Hier komen we zeker nog een keer!

• 7Zozinin30-12-2016

Sfeervol, rustig hotel

Het hotel is gezellig ingericht. Je waant je in een Anton Piek huis. Boven zijn de slaapkamers. Schoon, gedateerd, vrij laag. Het is een oud huis. Dus krakende vloeren en gehoriger dan in een hyper modern hotel. Twee losse eenpersoonsbedden naast elkaar, met het gevolg een breed gat). Met drie sterren verwacht je meer. De gasten worden gezien. Altijd vriendelijk, altijd geduldig. Hard werken met zijn tweetjes...En er wordt inderdaad aandacht aan het eten besteed. Maar het is veel, erg veel. Voor ons te veel. Geen uitgesproken smaken. Maar wel lekker. Het ontbijt zou volgens mij ook prima via een buffet kunnen. Nu blijft er (te) veel over. Ook het avondeten. Erg lekker maar erg veel. Leuk aparte kommetjes met aardappelvariaties en groente variaties naast je hoofdgerecht. Maar waarom zoveel verschillende dingen vroeg ik mij af. ( gratin, friet, gefrituurde aardappelbolletjes, pastinaak, 2 soorten groenten bij je hoofdgerecht ) Het hotel ligt rustig. Grenst aan bos.

• 8Frans23-05-2016

verzorgd

fijn hotel. kamers eenvoudig. eten onwaarschijnlijk lekker.

• 8Elbert en Marja06-06-2013

GASTVRIJHEID MET HOOFDLETTERS

Authentieke en buitengewoon gastvrije atmosfeer, hier ben je te gast en vanaf binnenkomen tot uitchecken wordt er alles aan gedaan om het naar de zin te maken. Ligt in een mooie omgeving voor fietsers, of zoals wij, auto uitstapjes te maken. Eigen royale parkeergelegenheid. Grote tuin met zitjes onder de bomen of aan het riviertje. Eenvoudige kamers, maar schoon er verzorgd met leuke accentjes die getuigen van liefde voor het horeca vak. Rustige omgeving, heerlijk geslapen, goede bedden. De keuken wordt verzorgd door de eigenaar/kok en is van hoge kwaliteit, zowel de produkten als de manier waarop het is bereid en wordt opgediend. Keuze uit streek-en seizoensgerechten. Goed wijnadvies. Het restaurant is klein, maar daardoor intiem en bovendien smaakvol ingericht. Het ontbijt is onovertroffen, een grote keus uit verse broodjes, vele soorten beleg. Als we weer in de buurt komen en er niet zouden gaan slapen, gaan we er zeker weer eten. Een aanrader!

Hotel Les Sources info

Het complex