Géén boekingskosten

Villa info

4 Reviews over A Ravir

• 9schuermans jan06-03-2018

misschien

de verwarming is een echt probleem,maakt een hels kabaal en zorgt voor slapeloze nachten

• 9Fam Copier03-07-2010

Super huis

Vakantie 4 volwassenen, 1 baby, 2 honden. Een geweldig mooi huis met alles erop en eraan. De tuin is afgesloten door middel van een groot ijzeren hek. De tuin is gedeeltelijk omheind, je moet geen hond hebben die snel wegloopt. Ze kunnen namelijk wel tussen de bomen weg. Vanuit achterin de tuin loop je een klein stuk omhoog en heb je een ideale ochtend wandeling voor met de hond. De bakker zit 300 meter verderop en die is ook van alles voorzien (maandag dicht) In de keuken is echt alles te vinden. De matrassen zijn wel hard, maar daar waren wij snel aangewend. Eerdere huurders klagen over het feit dat er geen zwembad aanwezig was. Dit probleem hebben wij verholpen door er zelf 1 mee te nemen. In de buurt is van alles te vinden, je zit vrij centraal voor de bezienswaardigheden. De gehele dag is de zon in de tuin te vinden. Het enige minpuntje: Geen losse parasol en tuintafel. Kortom...echt een aanrader.

• 8Net terug07-01-2009

Fantastisch huis

Geweldig huis. Alles is aanwezig, je kunt het zo gek niet verzinnen of het is aanwezig. Ruime slaapkamers. Onwijs grote tuin. Tafeltennis, biljart, sauna. Bij binnenkomst erg schoon. Kortom een aanrader.

• 8Corine06-01-2009

Fantastich!!

Afgelopen week zijn we met 12 personen in A Ravir geweest. Het was echt super!! Grote villa, mooie grote tuin. Heerlijk dichtbij het bos. We hebben ons geen moment verveeld!! Zeker een aanrader. Het enige minpuntje waren de harde bedden maar dat went wel! Alles aanwezig, zeer compleet. Zelfs de kaasschaap hoeft niet mee van huis. En bij binnenkomst zeer schoon.

Villa A Ravir info

• Adresgegevens