Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

273 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Super, we komen zeker terug!

Rudi en Nancy
22-8-2017

We hebben deze camping toevallig leren kennen via internet, omdat we op zoek waren naar camping met zwembad. Het is super meegevallen en we werden hartelijk onthaald door Brian en Robert, allebei supervriendelijk en behulpzaam. Jullie zijn top !!! We vonden het geweldig dat de broodjes aan onze tent geleverd werden, wat een service. Tot volgend jaar :)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Top camping

Bart en Sabine
21-8-2017

Net zoals ik in de berichten lees idd een top camping ! Super voor de kinderen met zeer leuke animatie en mooie staan plaatsen zeer rustig gelegen ! THE place to be

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping, voor herhaling vatbaar.

Miranda
17-8-2017

Net terug van 2 weken vakantie op camping moulin de malempre. In één woord geweldig! Gastvrij ontvangen bij receptie. Toilet gebouw netjes en schoon, douche had wat krachtiger gemogen. Zwembad ( diep en ondiep)geweldig! Leuke glijbaan, watertemp goed en heerlijke ligbedden. Qua grootte ook precies goed. Animatie ook prima, knutselen, balspelletjes, kampvuur, wandelingen, erg leuk. Laagdrempelig en daardoor leuk om aan mee te doen ( geen hysterische drukke bedoeling) Plekken aan de krappe kant. Was te doen met onze grote tent maar stonden vast van heg tot heg. Chez ness heerlijk gegeten, aanrader! Omgeving adembenemend, genoeg te zien en te doen! Kortom; team/personeel van camping moulin de malempre bedankt voor deze fijne vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Afgelegen camping, mooi zwembad.

Marina
16-8-2017

De camping ligt vrij afgelegen, het dichtstbijzijnde dorp, Manhay, heeft een supermarkt (Spar). De grotere winkels liggen op ongeveer 15/20 minuten rijden.

Bij aankomst op de camping bleek onze plaats heel scheef en echt volledig in de schaduw. Jammer dat we dit niet van te voren wisten, wellicht handig dit duidelijker op het plattegrond te vermelden.

Zwembad heel erg netjes, kinderen hebben zich prima vermaakt daar. Speeltuin leuk en goed aangelegd.

Toiletgebouw voldoet (gedateerd), toiletpapier netjes aanwezig, aan het einde van de dag merk je dat schoonmaak wel gewenst is. Douche (dmv sep-key) is vrij zacht met een kleine straal, maar wel prima.

Brasserie Chess Nous is prijzig, een speciaal biertje, een rosé en een cola voor € 10,10.

Animatieteam doet leuke en enthousiaste activiteiten, wel vooral leuk voor jeugd (6 en 9). Onze tieners (12 en 15) hadden geen aansluiting op de camping.

Helaas zat het weer ons echt niet mee en hebben we flinke buien en natte dagen gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super tevreden !

Fam uit Lokeren
16-8-2017

Wij hebben Moulin de mampre leren kennen dankzij een advertentie via fc book. Dit leek ons een leuke locatie om de vakantie door te brengen. En we zijn allemaal super blij dat we deze gekozen hebben. We hebben een super vakantie achter de rug ! Kinderen waren iedere dag bij de animatie en dit was voor ons al een groot pluspunt ! En wij konden gezellig genieten van de rust ! minpuntjes waren , winkeltje mag meer uitgebreid worden , de receptie was dikwijls gesloten en restaurant is iets aan de dure kant, en jammer dat er niks georganiseerd wordt als een dans avond of iets met animatie savonds in het restaurant dit zou echt gezellig zijn. Pluspunten : zwembad , mooie omgeving , super animatie , prachtige camping ! Tot volgend jaar en we zeggen het verder !

De beste vakantie ooit

Steven
16-8-2017

Zeer mooie camping met veel activiteiten ! Het was super ! Zeer proper met een leuk zwembad. Onze vakantie was zeker geslaagd. Staat zeker op de verlanglijst voor volgend jaar

Aanrader

Jan & cindy
13-8-2017

Zeer gezellige fam camping , mooi zwembad , verwarmde douche ruimtes , Leuk animatie programma , kinderen waren iedere dag bij het animatie team, wijzelf vonden de wandeltochten zeer leuk en de bingo namiddagen, voor iedereen was er wel steeds iets leuks te doen ... De jonge receptionist zeer vriendelijk de oudere was minder vriendelijk ! Restaurant vonden wij duur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fantasche plek voor een fijne vakantie

Edwin bronswijk
12-8-2017

Een mooie en vriendelijke camping de sfeer is gemoedelijk het sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt echt een camping die zijn vier sterren verdiend

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische vakantie gehad !!

Fam Strikkers
11-8-2017

Schitterende camping - prachtige plaatsen - zeer gastvrij en vriendelijk personeel - geweldig animatieteam voor de kids - goed sanitair - hondvriendelijk - prachtige omgeving - 1 van de beste vakanties ooit - heel erg bedankt Brian, Kevin en rest!

Prachtige kampeerplek!

Scheltinga
11-8-2017

Gezellige overzichtelijke camping. Mooie omgeving, super kampeerplek! Vriendelijke mensen en mooi zwembad.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.