Weer vandaag21°
Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

269 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Gewoon een topper

Johnny en Ilse
4-8-2018

Voor ons een geslaagde vakantie ! De kinderen hebben zich enorm goed geamuseerd met het animatie team ! Deze camping is zeker een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping met goede sfeer

Van der Kaaden
3-8-2018

Gezellige camping voor gezinnen met kinderen. Mooi nieuw zwembad met relaxte ligstoelen. Iedere dag animatie voor de kinderen. Ruime plekken. Broodjes worden sochtends aan je tent gehangen. Genoeg te doen in de omgeving. Enige mogelijke minpuntje is dat afhankelijk van waar je staat je de snelweg op de achtergond hoort.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijke vakantie

Tom & cindy
3-8-2018

Een onvergetelijke vakantie gehad op deze camping. Zeer mooi zwembad, een zeer gevarieerd animatie programma gebracht door een super animatie team! 10/10 onze kinderen wouden er niet weg dus zijn we er enkele dagen langer gebleven. We hadden een zeer mooie staanplaats dicht bij het zwembad. Restaurant een aanrader! volgend jaar gaan we er zeker terug!

Dit jaar weer!

Margreet
27-7-2018

10 dagen met m'n 2 zoons (11 en 13 jaar) op de kampeerweide gestaan. Heel ruime plek: een heel veld voor ons alleen. De kinderen hebben zich goed vermaakt met vriendjes, zwembad, spelletjes, over de beek springen, etc. In de omgeving is genoeg te doen. 's Avonds kampvuurtje bij de tent (neem daarvoor een vuurschaal oid mee) en 's ochtends heerlijke verse broodjes die aan de tent bezorgd werden. Kortom: heerlijke vakantie! Dit jaar weer (en dat terwijl we eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde plek gaan).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige familiecamping voor jong en oud

Sangria
24-7-2018

Rustige, kleinere familiecamping vlakbij de autostrade (geen geluidshinder). Op 3,5 km van een supermarkt. Centraal gelegen in een streek waar ontzettend veel te zien en te doen valt. Mooi afgebakende staanplaatsen in de zon of in de schaduw. Mogelijkheid om trekkershut, stacaravan of gite te huren. Riviertje stroomt doorheen de hele camping, fijn speelterrein voor de kinderen. Restaurant op de camping met vriendelijke bediening en prima keuken! Spelletjeskast om de kinderen bezig te houden, biljart aanwezig. Animatie voor de kinderen, gevarieerde activiteiten. Speeltuin met mogelijkheden voor elke leeftijd, springkasteel, fitnesstoestellen, go-carts en loopfietsen gratis ter beschikking. Verwarmd zwembad in 2 delen: klein deel 70 cm diep, groot deel 140 cm diep. Gite voorzien van alle comfort. Geschikt tot 6 personen.

Steeds personeel in de weer om alles netjes te onderhouden.

Aanrader

Bonnita
18-7-2018

Aardig personeel, heerlijk eten in het restaurant! En een zwembad dat vind je niet veel op een camping, bovendien is het netjes.

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

een leuke, nette, rustige camping

van mierlo benny
17-7-2018

een echte aanrader, goede ontvangst en vooral een propere accomodatie

Top Camping

De Telder Kevin
6-7-2018

Een kleinere maar supergezellige familiecamping. De uitbaters doen echt het maximum om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mooie ruime camperplaatsen net naast het riviertje maken de vakantie extra rustgevend. We hebben alvast een extra weekje bijgeboekt in augustus.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig verblijf

Jeanne Slijp
6-7-2018

Super prettige ontvangst, aardige mensen, mooie omgeving, fijn zwembad

Gereisd Met partner in juli 2018

Blijvertje

Jan Gelderblom
1-7-2018

Geweldige ligging, vlak bij de E25 maar daar merk je haast niets van. Warme ontvangst, terrein is prachtig, lijkt wel een park. Restaurant prima. Grote plekken. Wij hebben er genoten, komen er zeker terug, ook op doorreis naar Frankrijk, ik ben alleen bang dat het niet bij 1 overnachting blijft.

Gereisd Met partner in juni 2018

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.