Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

269 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Kind vriendelijke vakantie

Kurt Vanpaemel
16-8-2018

We zijn de eerste keer op deze camping geweest . En vonden het super voor de eerste maal echt kunnen genieten van vakantie . Terwijl wij genoten van het mooie zwembad en de rust. Hebben de kinderen genoten van de anematie. Zeer lekker restaurant ! Mooie ligging zeker een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitstekende camping, prijs kwaliteit is top.

Familie maes
11-8-2018

Top camping. Zeer gemoedelijk, net en schoon in een mooie omgeving. Voor jong en oud wat te beleven.b Wij stonden op plekje 166 , geen top plek voor twee grote tenten door twee bomen die wat in de weg stonden en het loopt wat schuin af. Plaatsen zijn ruim . Ongeveer 15x 15 meter gemiddeld. In deze rij is niet veel zon door de bomen. Overige plekken zijn keurig. Bijna elke plek heeft stroom en een koud water kraan. Verder grote speeltuin, lekker (verwarmd) zwembad, speeltoestellen, gratis skelters, heerlijk bistro met terras ect. Erg leuk is ook het beekje wat dwars door de camping loopt. Het sanitair bevind zich in twee grote gebouwen ruim opgezet en schoon. De waterdruk is niet heel hoog maar wel warm. Douche werkt met een sep-key. Er is zat te doen in de buurt. Top vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig zeker een aanrader

Wim
11-8-2018

Zeer nette camping. Heerlijke bistro, prachtige omgeving, rustige ligging en toch makkelijk bereikbaar, op een kleine afstand zijn er veel bezienswaardigheden. Het onthaal is hier fantastisch en zeer familiaal. Ideaal voor de kinderen ideaal voor iedereen die van natuur en rust houdt.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping

Rudy, wendy en kinderen
8-8-2018

Zeer mooie rustige camping waar je echt nog kan genieten van de natuur, mooi om te wandelen, de kinderen waren dolgelukkig met het animatie programma, onvriendelijk in het restaurant maar wel lekker gegeten misschien hadden ze een slechte dag! Frituur aanwezig op de camping. Zeer mooi zwembad!

Kan beter

Stijn
8-8-2018

Mooi zwembad. Mooie bossen Mooie camping Restaurant veel te duur. Weinig eten Madam van het restaurant kent haar job niet. Veel te traag. Onvriendelijk De frituur was niet te eten. Haar kop was net een bak patat Slordige vrouw die erin stond Vlees veel te hard gebakken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vanessa van daele
8-8-2018

Moulin de malempre Fantastische camping Super verzorgd zwembad Eten om "u" tegen te zeggen En top animatie Een echte aanrader Hopelijk ook animatie in de paasvakantie

Aanrader

Milab Dabaut
7-8-2018

Animatie is het beste op camping. zwembad is leuk .Superlekker eten . Hopelijk ook anematie in paasvakantie.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

erg leuke gemoedelijke camping

ten caat
7-8-2018

aankomst, goed ontvangen en duidelijk. animatie was leuk en deden goed hun best plek waar we stonden was een ruime plek vlak naast het beekje met een paar kikkers en molletjes. en onder de bomen, wat een prettigge bijzaak was met 30gr veel sanitair gebouwen gezien maar deze was wel 1 van de schoonsten, zeer netjes. super niet gegeten in het restaurant maar wel gedronken, moesten wel achter onze 2e bestelling aan. even vragen of er nog wat moest zijn deden ze niet, jammer. kinderen 12 en 14 hebben zich zeer goed vermaakt met de anderen kinderen van de camping. buiten zwembad was ok, leuk voor de kinderen na 22uur was het rustig.. al met al een hele leuke en een gemoedelijke camping. 14 dagen warm weer gehad en dat in Belgie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig gelegen camping

Marieke
7-8-2018

Wij hadden niet geboekt, maar gelukkig hadden we toch nog een plekje voor een paar dagen. Het is een prachtige camping tussen de bomen. Er loopt een riviertje (of eerder een stroompje water) door de camping waar onze oudste zoon in heeft gespeeld met kinderen van de camping. De speeltuin was ook goed voor onze kinderen (5 en 7 jaar), evenals het mooi aangelegde zwembad. Hardlopen, wandelen en moutainbiken kan ook prima in de omgeving. Op de camping is een restaurant en een soort snackbar, maar daar hebben wij niet gegeten. Het sanitair was dik in orde, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Idyllisch fantastisch

Maaike Groot
5-8-2018

Prachtige plek om te genieten van al het moois wat de Belgische Ardennen te bieden heeft. Wij stonden aan het beekje en dat maakt het plaatje wel helemaal af. Smorgens brood aan je tent ... Heerlijk. Hond heeft enorm genoten, maar wij met 5 kids minstens zoveel!
Aanrader; mobogo beach, stavelot, wandeling over riviertje (vraag bij receptie) en adventure valley.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.