Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

3 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Aanrader

Bonnita
18-7-2018

Aardig personeel, heerlijk eten in het restaurant! En een zwembad dat vind je niet veel op een camping, bovendien is het netjes.

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Genieten

Yo-Mara
3-6-2017

De eerste keer op een Belgische camping en het was een topervaring. Doordat het heel warm was konden we vertoeven aan het zwembad dat er piekfijn uit zag. Heel groot en proper domein, heerlijke gerechten in het restaurant. Aan de mensen die klagen over de traagheid van de bediening: horecapersoneel train je "on the job". Je kan niet verwachten van een jobstudent dat die op haar eerste dag alle kneepjes van het vak kent en al zeker niet wanneer die dag net in 1 van de drukste warmste weekends van het jaar valt. Beide meisje die toen in de zaal stonden deden heel erg hun best om alle gerechten zo snel mogelijk uit de keuken weg te dragen en beiden waren supervriendelijk. Als je op vakantie niet tegen wat wachten kunt, kook dan zelf je potje op de camping.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Om naar een volgende keer uit te kijken

Bruno
2-6-2014

Mooie camping, verharde plaatsen voor campers, water en elektriciteit aanwezig op elk perceel. Elk perceel is afgebakend. Zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst, wil je info spring eens binnen bij de receptie en ze helpen je. Sanitair zeer proper en geen gesukkel met douchekranen, badge in houder en water op ideale temperatuur. Voor de keuken niets anders dan lof, voldoende keuze en alles vers. Rustige maar mooie omgeving, als fietser beschik je best over een goede basisconditie.

Gereisd Alleenreizend in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.