Camping Moulin de Malempré

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

303 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 2018
    10Milab Dabaut07-08-2018

Aanrader

Animatie is het beste op camping. zwembad is leuk .Superlekker eten . Hopelijk ook anematie in paasvakantie.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Gerholt24-09-2016

Fantastische camping

Deze camping bied voor gezinnen een geweldig vakantie, de natuur, de rust, maar ook het vermaak voor de kinderen is super. Het zwembad is top, nu zelfs met glijbaan. Wel moet je even wennen aan het geluid van de snelweg, maar het is niet storend. Wij hebben genoten. Receptie Bryan, super gastvrij en behulpzaam. Alles bijelkaar zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9freddy debbaut07-06-2015

fantastische fietsweek

Mooie camping, ideaal om van daaruit te gaan fietsen. Sympatieke en joviale uitbater. Zeer lekkere keuken. Een aanrader

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Davy, verantwoordelijke camping, 25-09-2015

Bedankt Freddy voor je mooie reactie. We kijken alvast uit naar je volgende fietsweek!

• 9iram30-09-2014

Mooie chalet!

We hebben 'n weekend de chalet gehuurd op deze mooie camping! Heel ruim en van alle gemakken voorzien, we waren er heel tevreden over en willen zeker weer terugkomen! Ook omdat de eigenaar/beheerder zeer vriendelijk en behulpzaam was en er in de omgeving heel veel te doen en te zien is!

• 8Eetgelegenheden

• 10Christel Bartholomé11-03-2014

Beter vind je niet!!

Reeds meer dan 10 jaar staan wij als vaste gasten op deze camping. Sinds de eigenaarswissel is het of er een wervelwind gepasseerd is. Fantastisch onderhouden, vriendelijke en strenge maar rechtvaardige eigenaar. Zo moet het ook! Geen vriendjespolitiek meer zoals vroeger. Ik kan iedereen deze leuke vakantieplek aanraden, je komt gegarandeerd terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig