Camping Moulin de Malempré

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

302 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 9Rudy Franck05-09-2019

Zeer mooie camping

Zwembad is een pareltje . Rustig en mooie camping

• 9Eetgelegenheden

• 8Michel27-08-2019

Aangename maar onvoldoende gereinigde chalets

Mooie kamping met zeer vriendelijk onthaal. De camping en accomodatie zijn mooi verzorgd . Daarin tegen zijn de chalets niet heel netjes gepoetst. Zodoende dat we de douche afvoer zelf hebben ontstopt. De koffiezet. Waterkoker volledig hebben gekuist. De zitbanken binnen hebben we ook afgeveegd en de stoelen aan de tafel zijn niet om aan te zien. Verder was de chalet wel voorzien van alle comfort. Buiten deze minpunten is het er gezellig en rustig.

• 7Eetgelegenheden

• 10De Lissnijder Rosette13-07-2019

Het is een prachtige camping met veel animatie voor de kinderen mooi zwembad en speelplein. Een heel gezellig bistro met veel lekker eten en te drinken super leuk 😀

• 9Tom02-07-2019

Super rustige camping, zeer mooi onderhouden, prachtig zwembad, propere douches en sanitair, toffe plaats met een beekje achter perceel, heel lekker gegeten in de bistro maar vooral dikke duim voor de uitbaters Bart & Wendy, bedankt voor de goeie service, wij komen zeker nog terug 👌

• 10Bas, Leonie en Raphaël10-06-2019

Prachtige familiecamping, een aanrader!

Met onze zoon (12) en vrienden + kids (7/10) een leuk weekend gehad in de Ardennen. Verblijf op de camping was uitstekend! Prachtig gelegen, vlakbij Malempré in een groene oase van rust. De camping is zeer netjes onderhouden en compleet voor een (kleinere) camping. De sanitaire voorzieningen waren heel schoon met genoeg faciliteiten. Prachtig zwembad, Speeltoestellen, voetbalveld, kortom genoeg om de kinderen te vermaken. Aan alles is te merken dat de Gastheer en Gastvrouw deze camping met liefde beheren.

• 9Eetgelegenheden

• 10Ann31-05-2019

Fantastische plek

Super vriendelijke uitbaters, goede ontvangst, lekker gegeten. Klant is koning....er mag wel iets gedaan worden aan de wifi, geen deftige wifiontvangst wat wel spijtig is.

• 8Ellen te Pas25-04-2019

Fijne, zeer schone camping met ruime plekken.

Fijne, schone camping met ruime plekken die zowel zon als schaduw hebben. De gastheer en -vrouw zijn zeer behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    8Muriël Arts07-09-2018

Prachtige camping met vriendelijke mensen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    9Wouter23-08-2017

Super camping

Leuke en mooie camping. Super voor de kinderen met het riviertje en de bruggen. Door het slechte weer hebben wij onze staanplaats op het laatste moment kunnen omruilen voor een trekkershut. Prima geregeld! Restaurant is top

• 10Lisa pillain22-07-2017

Kindvriendelijke camping.

Mooi verzorgde camping. Zeer behulpzame campinguitbaters die echt zorgen voor hun klanten. Het vernieuwd zwembad zorgt voor uren fun. Een echte aanrader wij komen zeker nog eens terug. Groetjes van Wim debbie Lisa en Renske.

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig