8,8

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

36 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Echte Ardennencamping

Bart
19-8-2019

Dit is een camping waar de echte Ardennensfeer hangt. De omgeving, de klaterende riviertjes, de friterie. Dat is de camping in de Ardennen zoals ik ze herinner uit mijn jeugd. En uitzonderlijk is de Vlaamse uitbating, altijd een meerwaarde. Praktisch gezien was onze plaats, vlakbij de ingang en heel smal, eerder matig, maar er zijn veel mooie plaatsen waar we graag nog eens zouden willen verblijven. Het sanitair is proper, maar sommige douches geven weinig water. Pluspunten zijn het zeer mooie en verwarmde zwembad, de omgeving en de mogelijkheid om iets te eten op de camping. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Minpunt: de wifi, die zou er over de hele camping moeten zijn. Veel Nederlanders gebruiken deze camping ook als overnachtingscamping onderweg. Prima idee, er zijn speciale plaatsen voor ingericht. Wij hebben helemaal geen last gehad van de autosnelweg. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Familie tH
5-8-2019

We hebben 2 weken met ons gezin op deze camping gestaan. Prijs/kwaliteit is prima. We stonden eerst op een plek bij het beekje. Heerlijk met de warmte, want we hadden veel schaduw en de kinderen konden lekker in het water spelen. Met regen was deze plek minder. Water liep zo de voortent in en droogde niet tot nauwelijks op. Gelukkig moesten wij verplaatsen na een aantal dagen en stonden we op een zonnigere plaats. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Animatie vonden wij tegenvallen. Weinig voor de oudere kinderen en jeugd te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons dochtertje had een glip in haar voorhoofd opgelopen. Er werd snel gehandeld door de camping beheerders. We kregen een gratis was-en droogmunt om de kleding van onze dochter te wassen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, toch vonden wij het niet altijd even schoon. De snelweg kun je wel horen, maar hebben wij niet als storend ervaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke vakantie op prima camping

JH
2-8-2019

Wij hebben met veel plezier op deze camping gestaan. Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is zeer vriendelijk. Het beekje dat dwars over de camping stroomt, heeft voor veel plezier gezorgd. Het zwembad is heerlijk om in af te koelen en in de omgeving is veel te zien en te ondernemen. Toiletten en douches zijn er genoeg. Er wordt voldoende schoongemaakt. Wel was het iedere keer een verrassing hoeveel water er uit de douchekop zou stromen en welke temperatuur het water zou hebben. De snelweg loopt vlak langs de camping. Wij hadden een plek vooraan, waar deze het best te horen is. Mijn man en kinderen hebben hier totaal geen last van gehad. Zelf had ik hier 's nachts wel last van. Het is kennelijk maar net hoe gevoelig je voor geluid bent. Uiteraard kan de eigenaar van de camping hier weinig aan doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super vakantie !

Cindy
16-10-2018

Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wauw!

Ryckmans Sandra
15-10-2018

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Uitstekende camping, prijs kwaliteit is top.

Familie maes
11-8-2018

Top camping. Zeer gemoedelijk, net en schoon in een mooie omgeving. Voor jong en oud wat te beleven.b Wij stonden op plekje 166 , geen top plek voor twee grote tenten door twee bomen die wat in de weg stonden en het loopt wat schuin af. Plaatsen zijn ruim . Ongeveer 15x 15 meter gemiddeld. In deze rij is niet veel zon door de bomen. Overige plekken zijn keurig. Bijna elke plek heeft stroom en een koud water kraan. Verder grote speeltuin, lekker (verwarmd) zwembad, speeltoestellen, gratis skelters, heerlijk bistro met terras ect. Erg leuk is ook het beekje wat dwars door de camping loopt. Het sanitair bevind zich in twee grote gebouwen ruim opgezet en schoon. De waterdruk is niet heel hoog maar wel warm. Douche werkt met een sep-key. Er is zat te doen in de buurt. Top vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Kan beter

Stijn
8-8-2018

Mooi zwembad. Mooie bossen Mooie camping Restaurant veel te duur. Weinig eten Madam van het restaurant kent haar job niet. Veel te traag. Onvriendelijk De frituur was niet te eten. Haar kop was net een bak patat Slordige vrouw die erin stond Vlees veel te hard gebakken

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

erg leuke gemoedelijke camping

ten caat
7-8-2018

aankomst, goed ontvangen en duidelijk. animatie was leuk en deden goed hun best plek waar we stonden was een ruime plek vlak naast het beekje met een paar kikkers en molletjes. en onder de bomen, wat een prettigge bijzaak was met 30gr veel sanitair gebouwen gezien maar deze was wel 1 van de schoonsten, zeer netjes. super niet gegeten in het restaurant maar wel gedronken, moesten wel achter onze 2e bestelling aan. even vragen of er nog wat moest zijn deden ze niet, jammer. kinderen 12 en 14 hebben zich zeer goed vermaakt met de anderen kinderen van de camping. buiten zwembad was ok, leuk voor de kinderen na 22uur was het rustig.. al met al een hele leuke en een gemoedelijke camping. 14 dagen warm weer gehad en dat in Belgie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Dit jaar weer!

Margreet
27-7-2018

10 dagen met m'n 2 zoons (11 en 13 jaar) op de kampeerweide gestaan. Heel ruime plek: een heel veld voor ons alleen. De kinderen hebben zich goed vermaakt met vriendjes, zwembad, spelletjes, over de beek springen, etc. In de omgeving is genoeg te doen. 's Avonds kampvuurtje bij de tent (neem daarvoor een vuurschaal oid mee) en 's ochtends heerlijke verse broodjes die aan de tent bezorgd werden. Kortom: heerlijke vakantie! Dit jaar weer (en dat terwijl we eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde plek gaan).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.