Camping Moulin de Malempré

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

303 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 8P&L04-08-2019

Prima nette camping.

Erg nette kleinschalige camping, op prima kampeerplaats gestaan vlak bij de slagboom, dit ivm late reservering maar omdat we zonder kinderen op vakantie waren een prima plek. (toilet en douches wat verder weg, maar geweldig schoon) Veel trekkers en kort kampeerders stonden ook in deze hoek, maar totaal geen overlast van gehad. Internet alleen bij internet lokaal, snelheid was niet super, gelukkig heeft bijna iedereen 4g. Uitstapjes, plan meerdere dingen op een dag! Soms mooier omschreven dan in werkelijkheid en dan kun je door naar de volgende bestemming. Slagboomsleutel is ook nodig voor de douche, een beetje onhandig! Broodjes voor 5 uur besteld worden volgende ochtend op je kampeerplaats bezorgd.

• 7Eetgelegenheden

• 8Bruno & Sonja09-07-2019

zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving

op de terugweg van onze reis zijn we per toeval op deze camping terecht gekomen . Een echte meevaller was het , zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie en een zeer verzorgde plaats die we gekregen hadden . Eens we op onze plaats stonden even gaan zwemmen in het mooie zwembad . S'avonds boven de receptie een paar lekkere pinten uit het uitgebreide gamma gaan drinken en gezien dat het allemaal goed was . Wij komen zeker nog terug .

• 7Staat v/h sanitair

• 9Marjan Moras04-07-2019

Fijne camping!

Fijne goed onderhouden camping met mooie grote staanplaatsen. De natuur op de camping is prachtig! Het is er netjes en schoon en erg vriendelijke beheerders als ook alle medewerkers. Op het voorste gedeelte hoor je wel de snelweg maar was voor ons niet hinderlijk. Een fijn zwembad en mooie faciliteiten voor kinderen. Ook een perfecte doorgangskamping zo dicht bij de snelweg!

• 8Michel van Oppen23-06-2019

16 dagen op deze camping geweest Kregen een mooie plaats aangewezen erg rustig dit was wel fijn voor onze 2 hondjes Erg vriendelijk personeel die de camping met veel plezier goed onderhouden Mooie wandelomgeving en leuke plaatsjes om te bezoeken Komen hier zeker nog eens terug Goeie doortrek camping op weg van en naar het zuiden

• 7Eetgelegenheden

• 9Sylvie Descamps08-06-2019

Fantastisch!!!

Heel vriendelijke uitbaters, rustgevende omgeving, voldeonde privacy ,net sanitair.

• 9moiny thierry23-04-2019

uitstekend

we zijn het weekend van pasen geweest en er is niets op te zeggen echt een heeel goede camping proper en een goede service een aanrader we keren zeker terug een dikke proficiat aan bart en wendy

• 2018
    9Buchet14-10-2018

Gezellig,rustig,klantvriendelijk!!

Eerlijk gezegd vond ik alles leuk aan deze camping!Gezellig,heel rustig,super lieve mensen die er werken zowel in de brasserie als aan de receptie heel klantvriendelijk en zeer social.Heel mooi zwembad en mooie nieuwe stacaravans te huur!!👌🏻👌🏻👍🏻

• 7Ruud07-10-2018

Gaat echt achteruit door personeelswisselingen

Prima camping die langzaam maar zeker terug loopt. Wij bezoeken deze camping jaarlijke op de terugreis maar de overnachtingsplekken zijn niet meer vlak , de stortplaats voor het chemisch toilet is bizar smerig en aan alles kan je zien dat er minder beleving is van weer een nieuwe beheerder. Tot 3 jaar terug werkte hier ene Dries als gastheer maar die is helaas vertrokken. Nu is het restaurant ook ineens in het seizoen op dinsdag gesloten en zo gaat en de service en de kwaliteit langzaam achteruit ! We moeten helaas op zoek naar een andere overnachtingscamping met een restaurant dat wel open is mop dinsdag.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Ed Ros09-09-2018

Zeer goed ontvangen, lekker gegeten op een prachtige camping en omgeving! Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

• 9Dirk Devos16-08-2018

Gezellige camping

Leuke staanplaatsen aan beekje met kabbelend water. Verhouding prijs kwaliteit is top. Super vriendelijke en behulpzame uitbaters. Aanrader, wij komen zeker terug

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig