Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

5 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Aanrader

Milab Dabaut
7-8-2018

Animatie is het beste op camping. zwembad is leuk .Superlekker eten . Hopelijk ook anematie in paasvakantie.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische camping

Gerholt
24-9-2016

Deze camping bied voor gezinnen een geweldig vakantie, de natuur, de rust, maar ook het vermaak voor de kinderen is super. Het zwembad is top, nu zelfs met glijbaan. Wel moet je even wennen aan het geluid van de snelweg, maar het is niet storend. Wij hebben genoten. Receptie Bryan, super gastvrij en behulpzaam. Alles bijelkaar zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd Anders in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische fietsweek

freddy debbaut
7-6-2015

Mooie camping, ideaal om van daaruit te gaan fietsen. Sympatieke en joviale uitbater. Zeer lekkere keuken. Een aanrader

Gereisd Anders in juni 2015
Davy, verantwoordelijke camping, 25-9-2015

Bedankt Freddy voor je mooie reactie. We kijken alvast uit naar je volgende fietsweek!

Mooie chalet!

iram
30-9-2014

We hebben 'n weekend de chalet gehuurd op deze mooie camping! Heel ruim en van alle gemakken voorzien, we waren er heel tevreden over en willen zeker weer terugkomen! Ook omdat de eigenaar/beheerder zeer vriendelijk en behulpzaam was en er in de omgeving heel veel te doen en te zien is!

Gereisd Anders in september 2014

Beter vind je niet!!

Christel Bartholomé
11-3-2014

Reeds meer dan 10 jaar staan wij als vaste gasten op deze camping. Sinds de eigenaarswissel is het of er een wervelwind gepasseerd is. Fantastisch onderhouden, vriendelijke en strenge maar rechtvaardige eigenaar. Zo moet het ook! Geen vriendjespolitiek meer zoals vroeger. Ik kan iedereen deze leuke vakantieplek aanraden, je komt gegarandeerd terug!

Gereisd Anders in januari 2014

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.