8,8

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

32 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Zeer mooie camping

Rudy Franck
5-9-2019

Zwembad is een pareltje . Rustig en mooie camping

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Aangename maar onvoldoende gereinigde chalets

Michel
27-8-2019

Mooie kamping met zeer vriendelijk onthaal. De camping en accomodatie zijn mooi verzorgd . Daarin tegen zijn de chalets niet heel netjes gepoetst. Zodoende dat we de douche afvoer zelf hebben ontstopt. De koffiezet. Waterkoker volledig hebben gekuist. De zitbanken binnen hebben we ook afgeveegd en de stoelen aan de tafel zijn niet om aan te zien. Verder was de chalet wel voorzien van alle comfort. Buiten deze minpunten is het er gezellig en rustig.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Lissnijder Rosette
13-7-2019

Het is een prachtige camping met veel animatie voor de kinderen mooi zwembad en speelplein. Een heel gezellig bistro met veel lekker eten en te drinken super leuk 😀

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Tom
2-7-2019

Super rustige camping, zeer mooi onderhouden, prachtig zwembad, propere douches en sanitair, toffe plaats met een beekje achter perceel, heel lekker gegeten in de bistro maar vooral dikke duim voor de uitbaters Bart & Wendy, bedankt voor de goeie service, wij komen zeker nog terug 👌

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Prachtige familiecamping, een aanrader!

Bas, Leonie en Raphaël
10-6-2019

Met onze zoon (12) en vrienden + kids (7/10) een leuk weekend gehad in de Ardennen. Verblijf op de camping was uitstekend! Prachtig gelegen, vlakbij Malempré in een groene oase van rust. De camping is zeer netjes onderhouden en compleet voor een (kleinere) camping. De sanitaire voorzieningen waren heel schoon met genoeg faciliteiten. Prachtig zwembad, Speeltoestellen, voetbalveld, kortom genoeg om de kinderen te vermaken. Aan alles is te merken dat de Gastheer en Gastvrouw deze camping met liefde beheren.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Ann
31-5-2019

Super vriendelijke uitbaters, goede ontvangst, lekker gegeten. Klant is koning....er mag wel iets gedaan worden aan de wifi, geen deftige wifiontvangst wat wel spijtig is.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fijne, zeer schone camping met ruime plekken.

Ellen te Pas
25-4-2019

Fijne, schone camping met ruime plekken die zowel zon als schaduw hebben. De gastheer en -vrouw zijn zeer behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Muriël Arts
7-9-2018

Prachtige camping met vriendelijke mensen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Super camping

Wouter
23-8-2017

Leuke en mooie camping. Super voor de kinderen met het riviertje en de bruggen. Door het slechte weer hebben wij onze staanplaats op het laatste moment kunnen omruilen voor een trekkershut. Prima geregeld! Restaurant is top

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Kindvriendelijke camping.

Lisa pillain
22-7-2017

Mooi verzorgde camping. Zeer behulpzame campinguitbaters die echt zorgen voor hun klanten. Het vernieuwd zwembad zorgt voor uren fun. Een echte aanrader wij komen zeker nog eens terug. Groetjes van Wim debbie Lisa en Renske.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.