Camping Moulin de Malempré

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

303 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 9Genyn michel12-10-2019

Fantastisch camping

Zeer propere en gezellige camping zeer vriendelijke uitbaters en altijd behulpzaam zeer lekker gegeten en vriendelijke bediening echt een aanrader voor zowel jong als oud komen zeker terug zonder enige twijfel

• 10Fam De Wolf15-09-2019

Schitterend weekend

Zeer geslaagd weekend Super mooie camping Zeer vriendelijk personeel

• 9Bart19-08-2019

Echte Ardennencamping

Dit is een camping waar de echte Ardennensfeer hangt. De omgeving, de klaterende riviertjes, de friterie. Dat is de camping in de Ardennen zoals ik ze herinner uit mijn jeugd. En uitzonderlijk is de Vlaamse uitbating, altijd een meerwaarde. Praktisch gezien was onze plaats, vlakbij de ingang en heel smal, eerder matig, maar er zijn veel mooie plaatsen waar we graag nog eens zouden willen verblijven. Het sanitair is proper, maar sommige douches geven weinig water. Pluspunten zijn het zeer mooie en verwarmde zwembad, de omgeving en de mogelijkheid om iets te eten op de camping. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Minpunt: de wifi, die zou er over de hele camping moeten zijn. Veel Nederlanders gebruiken deze camping ook als overnachtingscamping onderweg. Prima idee, er zijn speciale plaatsen voor ingericht. Wij hebben helemaal geen last gehad van de autosnelweg. Wij komen hier zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Familie tH05-08-2019

Mooie camping

We hebben 2 weken met ons gezin op deze camping gestaan. Prijs/kwaliteit is prima. We stonden eerst op een plek bij het beekje. Heerlijk met de warmte, want we hadden veel schaduw en de kinderen konden lekker in het water spelen. Met regen was deze plek minder. Water liep zo de voortent in en droogde niet tot nauwelijks op. Gelukkig moesten wij verplaatsen na een aantal dagen en stonden we op een zonnigere plaats. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Animatie vonden wij tegenvallen. Weinig voor de oudere kinderen en jeugd te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons dochtertje had een glip in haar voorhoofd opgelopen. Er werd snel gehandeld door de camping beheerders. We kregen een gratis was-en droogmunt om de kleding van onze dochter te wassen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, toch vonden wij het niet altijd even schoon. De snelweg kun je wel horen, maar hebben wij niet als storend ervaren.

• 8Eetgelegenheden

• 8JH02-08-2019

Heerlijke vakantie op prima camping

Wij hebben met veel plezier op deze camping gestaan. Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is zeer vriendelijk. Het beekje dat dwars over de camping stroomt, heeft voor veel plezier gezorgd. Het zwembad is heerlijk om in af te koelen en in de omgeving is veel te zien en te ondernemen. Toiletten en douches zijn er genoeg. Er wordt voldoende schoongemaakt. Wel was het iedere keer een verrassing hoeveel water er uit de douchekop zou stromen en welke temperatuur het water zou hebben. De snelweg loopt vlak langs de camping. Wij hadden een plek vooraan, waar deze het best te horen is. Mijn man en kinderen hebben hier totaal geen last van gehad. Zelf had ik hier 's nachts wel last van. Het is kennelijk maar net hoe gevoelig je voor geluid bent. Uiteraard kan de eigenaar van de camping hier weinig aan doen.

• 2018
    10Cindy16-10-2018

Super vakantie !

Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!

• 10Ryckmans Sandra15-10-2018

Wauw!

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

• 9Familie maes11-08-2018

Uitstekende camping, prijs kwaliteit is top.

Top camping. Zeer gemoedelijk, net en schoon in een mooie omgeving. Voor jong en oud wat te beleven.b Wij stonden op plekje 166 , geen top plek voor twee grote tenten door twee bomen die wat in de weg stonden en het loopt wat schuin af. Plaatsen zijn ruim . Ongeveer 15x 15 meter gemiddeld. In deze rij is niet veel zon door de bomen. Overige plekken zijn keurig. Bijna elke plek heeft stroom en een koud water kraan. Verder grote speeltuin, lekker (verwarmd) zwembad, speeltoestellen, gratis skelters, heerlijk bistro met terras ect. Erg leuk is ook het beekje wat dwars door de camping loopt. Het sanitair bevind zich in twee grote gebouwen ruim opgezet en schoon. De waterdruk is niet heel hoog maar wel warm. Douche werkt met een sep-key. Er is zat te doen in de buurt. Top vakantie

• 9Eetgelegenheden

• 7Stijn08-08-2018

Kan beter

Mooi zwembad. Mooie bossen Mooie camping Restaurant veel te duur. Weinig eten Madam van het restaurant kent haar job niet. Veel te traag. Onvriendelijk De frituur was niet te eten. Haar kop was net een bak patat Slordige vrouw die erin stond Vlees veel te hard gebakken

• 7Eetgelegenheden

• 8ten caat07-08-2018

erg leuke gemoedelijke camping

aankomst, goed ontvangen en duidelijk. animatie was leuk en deden goed hun best plek waar we stonden was een ruime plek vlak naast het beekje met een paar kikkers en molletjes. en onder de bomen, wat een prettigge bijzaak was met 30gr veel sanitair gebouwen gezien maar deze was wel 1 van de schoonsten, zeer netjes. super niet gegeten in het restaurant maar wel gedronken, moesten wel achter onze 2e bestelling aan. even vragen of er nog wat moest zijn deden ze niet, jammer. kinderen 12 en 14 hebben zich zeer goed vermaakt met de anderen kinderen van de camping. buiten zwembad was ok, leuk voor de kinderen na 22uur was het rustig.. al met al een hele leuke en een gemoedelijke camping. 14 dagen warm weer gehad en dat in Belgie

• 7Eetgelegenheden

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

4 vragen over Camping Moulin de Malempré

• Harald, 21-10-2019

Geluid van de snelweg

Dag. is de snelweg erg goed hoorbaar op de camping? Wij kamperen met een tent en willen liever niet uit onze slaap gehouden worden door langsrazend verkeer. Dank voor uw reactie.

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig