Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

1 review over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Fijne camping voor een mooie prijs!

Fam Jacobs
28-7-2013

Heerlijke week gehad. Mooie ruime plekken, afgescheiden door heg. Sommige langs het beekje, (leuk voor kids) in de schaduw, maar ook met meer zon. Ook de speeltuin is nieuw en ziet er goed uit. Skelters die ze zo kunnen lenen. In het gebied boven de receptie is alles vlakbij, kinderen kunnen zelf vertrouwd rondlopen. Het zwembad had heerlijke ligstoelen, helaas groen doordat de bodem en wanden groen waren geworden? Er ontbrak helaas 1 trapje (van de 2) en was de paddenstoel dicht/stuk. Elke avond en ochtend werd er chloor ingegooid en schoongemaakt. Er werd hard gewerkt door de eigenaars, allemaal erg vriendelijk en behulpzaam, het infoboekje ook erg handig! 32,50 per nacht voor een gezin met stroom en water op de plek is niet duur. Of de camping nou 4 sterren moet hebben: minpuntje dan ook het zwembad en het geluid van de snelweg.. Ben het niet eens met onderstaande beoordeling. Dit was slechts een moment opname op zaterdag (dus wisseldag, het was wel druk geweest, en het regende)

Gereisd Familie in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.