Camping Moulin de Malempré

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

302 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 10Jolanda15-09-2019

Heerlijk genoten!

Heerlijke week vakantie gehad! We hadden twee stacaravans gehuurd. Heel schoon, gloednieuw en luxe. 1 stacaravan had 2 zelfs tweebadkamers! Nog nooit zo'n mooie en schone caravan gehad op een camping! Het zwembad van de camping was prima, onze kinderen hebben zich er goed in kunnen vermaken. Leuk dat er een kleine glijbaan is. Ook de kinderanimatie beviel onze kinderen goed, kinderdisco en knutselen waren de favoriet. Heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant! Vriendelijke bediening. Fijn dat er ook een frietkraam was op de camping, makkelijk voor een keer en lekker. Leuke wandeling in de buurt gedaan op aanraden van de camping. Vriendelijk personeel van de camping, behulpzaam en vriendelijk. Elke dag vers brood, prima service!

• 10Staat v/h sanitair

• 10Sophia01-09-2019

We hebben twee weken op deze camping verbleven. Super nette camping!! De stacaravan en het huis is van alle gemakken voorzien! Ook is de beheerder echt een super aardige man die je altijd helpt en tips geeft welke bezienswaardigheden er zijn. Vanaf de camping loop je zo het bos in! Het restaurant heeft heerlijke maaltijden!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Jacob28-08-2019

Geweldig!

Heerlijke kindvriendelijke maar tegelijk rustige camping in een mooie omgeving.

• 8Eetgelegenheden

• 8Rachel25-08-2019

Prima camping, leuk voor jonge kinderen

Last minute voor de tweede keer in zeven weken een trekkershut geboekt. Dat we zo snel weer terugkomen zegt wel wat. Hutje is prima. Inventaris is uitgebreid en schoon. Bedden zijn prima. De hutjes liggen tussen de bomen wat inhoudt dat het in de ochtend en avond fris is. Ook al is het overdag heel warm. Gewoon warme kleding meenemen en dan kun je nog prima buitenzitten. Binnen is er trouwens verwarming. Receptie is zeer vriendelijk. Prima camping met centrale ligging. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Stievvv13-08-2019

Super relaxed zowel de omgeving als personeel

De trail de fantome in la roche was aanstaande en ik wilde graag deze wedstrijd lopen. Fijn als mijn gezin dan ook mee kan. Voor een zeer acceptabele prijs hebben we een trekkershut gevonden op deze camping. Vriendelijk ontvangst, en een mooi verblijf hebben we gehad. De meisjes van de animatie voor de kids waren ook erg lief, douches waren schoon, dikke prima! Ook waren we vergeten de borg te betalen, ook daar werd niet moeilijk over gedaan, super fijne relaxte dagen gehad

• 7familie de Vogel07-08-2019

Er is meer van te maken...

Camping ligt mooi in een bos/parkachtige omgeving met beekje. Wel dicht bij een snelweg, maar daar heb je niet overal op de camping last van. Leuk (niet al te groot) zwembad en mooie speeltuin. Verse broodjes bij de caravan gebracht. Sanitair is verouderd en was niet echt schoon helaas. Weinig water uit de douche en niet heel warm. Onze plek was erg klein en scheef. Stenen ondergrond ipv gras. We konden nog net een tentje kwijt, auto paste niet meer. Ook konden we onze tafel niet buiten de voortent zetten. Animatie is redelijk, de leiding verdwaalde tijdens avondspeurtocht in het bos... Lekker gegeten in het restaurant, al is deze wel aan de prijs voor een camping. Helaas was het restaurant niet 's ochtends geopend voor een lekkere kop koffie. Bij de receptie beleefd, maar ook niet meer dan dat. Bij uitchecken geen 'goede reis' of de vraag 'hoe was uw verblijf'. Gemiste kans wat ons betreft. Er is veel meer van te maken.

• 6Staat v/h sanitair

• 8P&L04-08-2019

Prima nette camping.

Erg nette kleinschalige camping, op prima kampeerplaats gestaan vlak bij de slagboom, dit ivm late reservering maar omdat we zonder kinderen op vakantie waren een prima plek. (toilet en douches wat verder weg, maar geweldig schoon) Veel trekkers en kort kampeerders stonden ook in deze hoek, maar totaal geen overlast van gehad. Internet alleen bij internet lokaal, snelheid was niet super, gelukkig heeft bijna iedereen 4g. Uitstapjes, plan meerdere dingen op een dag! Soms mooier omschreven dan in werkelijkheid en dan kun je door naar de volgende bestemming. Slagboomsleutel is ook nodig voor de douche, een beetje onhandig! Broodjes voor 5 uur besteld worden volgende ochtend op je kampeerplaats bezorgd.

• 8Mark02-08-2019

Fijne goed verzorgde camping

Mooie verzorgde camping met mooi zwembad p/m 5 bij 15m. Leuke speeltuin. Mooie plekjes. Vriendelijke mensen. Op 25 min rijden van Coo. Onderaan de snelweg. Deze hoor je wel iets, maar niet heel hinderlijk. Ligt ‘afgelegen’.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Fam van den Berge26-07-2019

Een fantastische camping. We hebben hier 3 weken doorgebracht met onze 3 kinderen van 1,5 4 en 6 jaar oud. Er is een leuk speeltuintje en ook de beekjes door de camping zijn voor de kinderen heerlijk om in te spelen. De laatste 2 weken was ook de animatie er die het erg leuk doen. Het sanitair is erg netjes en schoon en dat geld ook voor de rest van de camping. Er is een heerlijk zwembad, prima om de kinderen in bezig te houden.

Bij het restaurant kun je heerlijk eten, wel van te voren reserveren. Ook staat er een friterie waar je een heerlijk frietje kunt halen. Je kunt de snelweg wel horen op de camping, maar dat hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

Al met al is het een echte aanrader.

Misschien nog 1 tip en dat zou een extra familie douche zijn. Verder hebben wij een perfecte vakantie gehad.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Kelly18-07-2019

Fijne camping met kleine kinderen

Rustige camping met een klein riviertje om in te spelen, een zwembad en peuterbad en kinderspeeltuigen. Zeer vriendelijk onthaal met de glimlach. Sanitair is proper. Enige nadeel is dat je de autostrade kan horen, maar we hadden hier niet echt last van.

• 9Staat v/h sanitair

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig