Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

269 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Evelien van Sparrentak
8-5-2019

Erg leuke camping, mooi gelegen aan een klein riviertje, genoten van de natuur, mooie ruime plekken. En een zeer vriendelijk onthaal! Mooie stacarvan, heel ruim en netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fijne, zeer schone camping met ruime plekken.

Ellen te Pas
25-4-2019

Fijne, schone camping met ruime plekken die zowel zon als schaduw hebben. De gastheer en -vrouw zijn zeer behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend

moiny thierry
23-4-2019

we zijn het weekend van pasen geweest en er is niets op te zeggen echt een heeel goede camping proper en een goede service een aanrader we keren zeker terug een dikke proficiat aan bart en wendy

Gereisd Met partner in april 2019

Briljant en vriendelijk

Martijn
22-4-2019

Top, mooi en goed onderhouden. Supervriendelijke ontvangst. Alles schoon en netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

Ilse
17-10-2018

Heel propere camping met prachtig zwembad. Mijn dochter en ik verbleven in een trekkershut die groter was dan verwacht. Heel hartelijk onthaal. Mooie wandeling gemaakt op aanraden van de receptionist. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De brasserie was van hoogstaand niveau. Mijn dochter heeft zich rot geamuseerd op de speeltuin, in het zwembad en in het mooie bos rondom de camping. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Super vakantie !

Cindy
16-10-2018

Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wauw!

Ryckmans Sandra
15-10-2018

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Gezellig,rustig,klantvriendelijk!!

Buchet
14-10-2018

Eerlijk gezegd vond ik alles leuk aan deze camping!Gezellig,heel rustig,super lieve mensen die er werken zowel in de brasserie als aan de receptie heel klantvriendelijk en zeer social.Heel mooi zwembad en mooie nieuwe stacaravans te huur!!👌🏻👌🏻👍🏻

Gereisd Met partner in juni 2018

Aanrader

Natalie
13-10-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Goed onderhouden camping. Leuke en gezellige kampeerplaatsen. Lekker gegeten in restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping

Sofie
13-10-2018

Wij vinden dit een hele mooie camping, gezellig en in de natuur. Ook is alles zeer netjes. Vriendelijke beheerders is nooit iets te veel voor hun en lekker eten in de brasserie. Wij komen zeker en vast terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.