Camping Moulin de Malempré

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

303 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 9Martijn22-04-2019

Briljant en vriendelijk

Top, mooi en goed onderhouden. Supervriendelijke ontvangst. Alles schoon en netjes.

• 2018
    9Ilse17-10-2018

Heerlijke camping

Heel propere camping met prachtig zwembad. Mijn dochter en ik verbleven in een trekkershut die groter was dan verwacht. Heel hartelijk onthaal. Mooie wandeling gemaakt op aanraden van de receptionist. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De brasserie was van hoogstaand niveau. Mijn dochter heeft zich rot geamuseerd op de speeltuin, in het zwembad en in het mooie bos rondom de camping. Wij komen zeker terug!

• 10Cindy16-10-2018

Super vakantie !

Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10Ryckmans Sandra15-10-2018

Wauw!

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Buchet14-10-2018

Gezellig,rustig,klantvriendelijk!!

Eerlijk gezegd vond ik alles leuk aan deze camping!Gezellig,heel rustig,super lieve mensen die er werken zowel in de brasserie als aan de receptie heel klantvriendelijk en zeer social.Heel mooi zwembad en mooie nieuwe stacaravans te huur!!👌🏻👌🏻👍🏻

• 8Staat v/h sanitair

• 9Natalie13-10-2018

Aanrader

Zeer vriendelijk ontvangst. Goed onderhouden camping. Leuke en gezellige kampeerplaatsen. Lekker gegeten in restaurant.

• 9Sofie13-10-2018

Leuke camping

Wij vinden dit een hele mooie camping, gezellig en in de natuur. Ook is alles zeer netjes. Vriendelijke beheerders is nooit iets te veel voor hun en lekker eten in de brasserie. Wij komen zeker en vast terug

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Ruud07-10-2018

Gaat echt achteruit door personeelswisselingen

Prima camping die langzaam maar zeker terug loopt. Wij bezoeken deze camping jaarlijke op de terugreis maar de overnachtingsplekken zijn niet meer vlak , de stortplaats voor het chemisch toilet is bizar smerig en aan alles kan je zien dat er minder beleving is van weer een nieuwe beheerder. Tot 3 jaar terug werkte hier ene Dries als gastheer maar die is helaas vertrokken. Nu is het restaurant ook ineens in het seizoen op dinsdag gesloten en zo gaat en de service en de kwaliteit langzaam achteruit ! We moeten helaas op zoek naar een andere overnachtingscamping met een restaurant dat wel open is mop dinsdag.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Christof05-10-2018

Leuke vakantie gehad

Leuke vakantie gehad. De kinderen hebben zich super goed geamuseerd met het animatie team! Wij konden daarintegen nog meer genieten van de rust! De kinderen willen volgend jaar zeker terug en hopelijk met hetzelfde animatie team. Onthaal kon iets iets beter... de receptionist was niet altijd even vriendelijk tegen de kinderen. Het eten zeer lekker... bediening zou vlotter mogen gebeuren. Maar dit zijn kleine puntjes die verbetert kunnen worden ... wij gaan in ieder geval terug en we brengen vrienden mee.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9BdL20-09-2018

Griezelig fijn!

Gezellige, sfeervolle camping met een prachtige ligging. Wij, moeder en zoon,hadden een gloednieuwe stacaravan met alle comfort voor een prettige prijs. Mooi zwembad, goed restaurant en vriendelijke en behulpzame uitbaters. Binnen een straal van 25 km rond de camping is veel te doen, zien en beleven. Enige minpuntje: animatie voor kinderen kan iets uitgebreider en gevarieerder. Zaklampentocht en griezelverhalen vond mijn zoon van 8 wel top!

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig