Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

273 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Wauw!

Ryckmans Sandra
15-10-2018

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Gezellig,rustig,klantvriendelijk!!

Buchet
14-10-2018

Eerlijk gezegd vond ik alles leuk aan deze camping!Gezellig,heel rustig,super lieve mensen die er werken zowel in de brasserie als aan de receptie heel klantvriendelijk en zeer social.Heel mooi zwembad en mooie nieuwe stacaravans te huur!!👌🏻👌🏻👍🏻

Gereisd Met partner in juni 2018

Aanrader

Natalie
13-10-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Goed onderhouden camping. Leuke en gezellige kampeerplaatsen. Lekker gegeten in restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Sofie
13-10-2018

Wij vinden dit een hele mooie camping, gezellig en in de natuur. Ook is alles zeer netjes. Vriendelijke beheerders is nooit iets te veel voor hun en lekker eten in de brasserie. Wij komen zeker en vast terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gaat echt achteruit door personeelswisselingen

Ruud
7-10-2018

Prima camping die langzaam maar zeker terug loopt. Wij bezoeken deze camping jaarlijke op de terugreis maar de overnachtingsplekken zijn niet meer vlak , de stortplaats voor het chemisch toilet is bizar smerig en aan alles kan je zien dat er minder beleving is van weer een nieuwe beheerder. Tot 3 jaar terug werkte hier ene Dries als gastheer maar die is helaas vertrokken. Nu is het restaurant ook ineens in het seizoen op dinsdag gesloten en zo gaat en de service en de kwaliteit langzaam achteruit ! We moeten helaas op zoek naar een andere overnachtingscamping met een restaurant dat wel open is mop dinsdag.

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuke vakantie gehad

Christof
5-10-2018

Leuke vakantie gehad. De kinderen hebben zich super goed geamuseerd met het animatie team! Wij konden daarintegen nog meer genieten van de rust! De kinderen willen volgend jaar zeker terug en hopelijk met hetzelfde animatie team. Onthaal kon iets iets beter... de receptionist was niet altijd even vriendelijk tegen de kinderen. Het eten zeer lekker... bediening zou vlotter mogen gebeuren. Maar dit zijn kleine puntjes die verbetert kunnen worden ... wij gaan in ieder geval terug en we brengen vrienden mee.

Griezelig fijn!

BdL
20-9-2018

Gezellige, sfeervolle camping met een prachtige ligging. Wij, moeder en zoon,hadden een gloednieuwe stacaravan met alle comfort voor een prettige prijs. Mooi zwembad, goed restaurant en vriendelijke en behulpzame uitbaters. Binnen een straal van 25 km rond de camping is veel te doen, zien en beleven. Enige minpuntje: animatie voor kinderen kan iets uitgebreider en gevarieerder. Zaklampentocht en griezelverhalen vond mijn zoon van 8 wel top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Ed Ros
9-9-2018

Zeer goed ontvangen, lekker gegeten op een prachtige camping en omgeving! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2018

Muriël Arts
7-9-2018

Prachtige camping met vriendelijke mensen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Mooie camping, wel erg rustig.

Marion
30-8-2018

De camping is prachtig gelegen. Wij hadden een ruime plek! Camping heeft een prachtig zwembad. Het is niet groot, maar voor onze kids prima. De ontvangst bij de receptie was goed en de beheerders zijn erg vriendelijk. Ons watertappunt werkte niet, dat gemeld werd dezelfde dag nog opgelost. Sanitair is schoon, maar kan schoner, dit ligt vooral aan de mensen zelf die op de camping verblijven. Ik blijf me er over verbazen hoe sommige mensen het sanitair en de douches achterlaten na gebruik. Dat is jammer en onbegrijpelijk. Haal even je haren weg met toiletpapier uit de douche en dweil even aan, gooi je kauwgum in de vuilnisbak ipv plakken op de tegels, dat soort dingen. Tips vd camping;geef een infomap, met daarin programma animatie, tips omgeving, info camping. Nog wasmachine erbij, hogere kranen bij afwaspunten. Winkeltje is erg summier qua aanbod. Camping ligt erg rustig en is rustig. Voor ons iets te rustig.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.