8,8

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

138 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Rustige familiecamping voor jong en oud

Sangria
24-7-2018

Rustige, kleinere familiecamping vlakbij de autostrade (geen geluidshinder). Op 3,5 km van een supermarkt. Centraal gelegen in een streek waar ontzettend veel te zien en te doen valt. Mooi afgebakende staanplaatsen in de zon of in de schaduw. Mogelijkheid om trekkershut, stacaravan of gite te huren. Riviertje stroomt doorheen de hele camping, fijn speelterrein voor de kinderen. Restaurant op de camping met vriendelijke bediening en prima keuken! Spelletjeskast om de kinderen bezig te houden, biljart aanwezig. Animatie voor de kinderen, gevarieerde activiteiten. Speeltuin met mogelijkheden voor elke leeftijd, springkasteel, fitnesstoestellen, go-carts en loopfietsen gratis ter beschikking. Verwarmd zwembad in 2 delen: klein deel 70 cm diep, groot deel 140 cm diep. Gite voorzien van alle comfort. Geschikt tot 6 personen.

Steeds personeel in de weer om alles netjes te onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

een leuke, nette, rustige camping

van mierlo benny
17-7-2018

een echte aanrader, goede ontvangst en vooral een propere accomodatie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top Camping

De Telder Kevin
6-7-2018

Een kleinere maar supergezellige familiecamping. De uitbaters doen echt het maximum om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mooie ruime camperplaatsen net naast het riviertje maken de vakantie extra rustgevend. We hebben alvast een extra weekje bijgeboekt in augustus.

Mooie en leuke camping!

Fam De Strijker
7-5-2018

Leuke camping, sympathieke en hulpvaardige uitbaters, proper sanitair, ideaal gelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Fijne camping!

Renate Heunks
3-4-2018

Fijne mooie camping, prettig personeel, kinderen kunnen in het beekje dammen bouwen, fijne speeltuin, ideaal gelegen op weg naar of terugreis van Frankrijk.

Wij komen hier al 3 jaar, het enige wat wel eens tegenzit is het weer.

Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Rustige vakantie

Moulin Malempre
3-9-2017

Vriendelijk personeel goed onderhouden camping proper sanitair mooie zwembad en een aanrader om eens uit teproberen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie op een prachtige camping.

Fam Vriend
2-9-2017

De camping was erg schoon en netjes, prachtig gelegen aan een riviertje. De stacaravan was netjes en schoon. Ook de toiletgebouwen zagen er schoon uit. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. Mooi zwembad. Wij hadden helaas schade aan het karretje en werd verholpen door iemand die daar werkt. Echt super!! Het brood werd naar de caravan gebracht. Hoop te zien in de omgeving. kortom prachtige vakantie!

Top camping

Bart en Sabine
21-8-2017

Net zoals ik in de berichten lees idd een top camping ! Super voor de kinderen met zeer leuke animatie en mooie staan plaatsen zeer rustig gelegen ! THE place to be

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping, voor herhaling vatbaar.

Miranda
17-8-2017

Net terug van 2 weken vakantie op camping moulin de malempre. In één woord geweldig! Gastvrij ontvangen bij receptie. Toilet gebouw netjes en schoon, douche had wat krachtiger gemogen. Zwembad ( diep en ondiep)geweldig! Leuke glijbaan, watertemp goed en heerlijke ligbedden. Qua grootte ook precies goed. Animatie ook prima, knutselen, balspelletjes, kampvuur, wandelingen, erg leuk. Laagdrempelig en daardoor leuk om aan mee te doen ( geen hysterische drukke bedoeling) Plekken aan de krappe kant. Was te doen met onze grote tent maar stonden vast van heg tot heg. Chez ness heerlijk gegeten, aanrader! Omgeving adembenemend, genoeg te zien en te doen! Kortom; team/personeel van camping moulin de malempre bedankt voor deze fijne vakantie!

Super tevreden !

Fam uit Lokeren
16-8-2017

Wij hebben Moulin de mampre leren kennen dankzij een advertentie via fc book. Dit leek ons een leuke locatie om de vakantie door te brengen. En we zijn allemaal super blij dat we deze gekozen hebben. We hebben een super vakantie achter de rug ! Kinderen waren iedere dag bij de animatie en dit was voor ons al een groot pluspunt ! En wij konden gezellig genieten van de rust ! minpuntjes waren , winkeltje mag meer uitgebreid worden , de receptie was dikwijls gesloten en restaurant is iets aan de dure kant, en jammer dat er niks georganiseerd wordt als een dans avond of iets met animatie savonds in het restaurant dit zou echt gezellig zijn. Pluspunten : zwembad , mooie omgeving , super animatie , prachtige camping ! Tot volgend jaar en we zeggen het verder !

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.