Camping Moulin de Malempré

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

303 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 2018
    9Ll19-08-2018

Topcamping, super familiaal!

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige campingplaats, mooie speeltuin en super zwembad.De ligging is rustig en toch is de omgeving toeristisch. Vooral het vriendelijke onthaal en de ongedwongen sfeer was heel mooi. De kinderen waren aan het spelen op de speeltuin en van onze standplaats konden we hen permanent zien! We komen hier zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Louis17-08-2018

Een aanrader voor een tussenstop

Voor een tussenstop naar Zuid Frankrijk 1 nacht gestaan, prima camping en heel vriendelijk personeel

• 10Kurt Vanpaemel16-08-2018

Kind vriendelijke vakantie

We zijn de eerste keer op deze camping geweest . En vonden het super voor de eerste maal echt kunnen genieten van vakantie . Terwijl wij genoten van het mooie zwembad en de rust. Hebben de kinderen genoten van de anematie. Zeer lekker restaurant ! Mooie ligging zeker een aanrader !

• 10Staat v/h sanitair

• 10Rudy, wendy en kinderen08-08-2018

Fantastische camping

Zeer mooie rustige camping waar je echt nog kan genieten van de natuur, mooi om te wandelen, de kinderen waren dolgelukkig met het animatie programma, onvriendelijk in het restaurant maar wel lekker gegeten misschien hadden ze een slechte dag! Frituur aanwezig op de camping. Zeer mooi zwembad!

• 10Staat v/h sanitair

• 10Vanessa van daele08-08-2018

Moulin de malempre Fantastische camping Super verzorgd zwembad Eten om "u" tegen te zeggen En top animatie Een echte aanrader Hopelijk ook animatie in de paasvakantie

• 8Marieke07-08-2018

Prachtig gelegen camping

Wij hadden niet geboekt, maar gelukkig hadden we toch nog een plekje voor een paar dagen. Het is een prachtige camping tussen de bomen. Er loopt een riviertje (of eerder een stroompje water) door de camping waar onze oudste zoon in heeft gespeeld met kinderen van de camping. De speeltuin was ook goed voor onze kinderen (5 en 7 jaar), evenals het mooi aangelegde zwembad. Hardlopen, wandelen en moutainbiken kan ook prima in de omgeving. Op de camping is een restaurant en een soort snackbar, maar daar hebben wij niet gegeten. Het sanitair was dik in orde, wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Maaike Groot05-08-2018

Idyllisch fantastisch

Prachtige plek om te genieten van al het moois wat de Belgische Ardennen te bieden heeft. Wij stonden aan het beekje en dat maakt het plaatje wel helemaal af. Smorgens brood aan je tent ... Heerlijk. Hond heeft enorm genoten, maar wij met 5 kids minstens zoveel!
    Aanrader; mobogo beach, stavelot, wandeling over riviertje (vraag bij receptie) en adventure valley.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Johnny en Ilse04-08-2018

Gewoon een topper

Voor ons een geslaagde vakantie ! De kinderen hebben zich enorm goed geamuseerd met het animatie team ! Deze camping is zeker een aanrader

• 9Van der Kaaden03-08-2018

Fijne camping met goede sfeer

Gezellige camping voor gezinnen met kinderen. Mooi nieuw zwembad met relaxte ligstoelen. Iedere dag animatie voor de kinderen. Ruime plekken. Broodjes worden sochtends aan je tent gehangen. Genoeg te doen in de omgeving. Enige mogelijke minpuntje is dat afhankelijk van waar je staat je de snelweg op de achtergond hoort.

• 9Tom & cindy03-08-2018

Onvergetelijke vakantie

Een onvergetelijke vakantie gehad op deze camping. Zeer mooi zwembad, een zeer gevarieerd animatie programma gebracht door een super animatie team! 10/10 onze kinderen wouden er niet weg dus zijn we er enkele dagen langer gebleven. We hadden een zeer mooie staanplaats dicht bij het zwembad. Restaurant een aanrader! volgend jaar gaan we er zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

29 tips over Camping Moulin de Malempré

• JH, 06-08-2019

Parc Chlorophylle is een mooi natuurpark voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

La Roche en Durbuy zijn mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken.

Wie houdt van ruïnes moet een bezoek brengen aan de burcht van La Roche of de burcht van Franchimont. Beiden de moeite waard.

De grotten van Remouchamps zijn schitterend.

De wandeling langs de Ninglinspo (info verkrijgbaar bij receptie) is prachtig. Niet geschikt voor erg jonge kinderen.

• Jan, 23-06-2014

Absoluut prachtige camping om als tussenstop naar het verre zuiden te gebruiken, maar ook voor langere tijd zeer geschikt.

• Liplijn, 11-06-2014

Brood bestellen aan de receptie en het wordt aan de tent gebracht.

3 vragen over Camping Moulin de Malempré

• GI, 31-07-2019

Zwembroek

Dag, Is het dragen van een strakke zwembroek verplicht in het zwembad van de camping? Dank voor uw reactie!

Marco, 08-08-2019

Nee, dit is niet verplicht.

• Josje1, 15-07-2015

Mag je ook van het zwembad gebruik maken als je geen gast van de camping bent?

bosmaatje, 09-08-2015

Nee, het zwembad is uitsluitend voor gasten.

• Marloes, 21-06-2015

Wat is een mooi plek om te staan op de camping?

Wat is een mooi plek om te staan op de camping? (Welk nr. Op de plattegrond? )

Graag niet te ver van de speeltuin/zwembad. We zijn met de caravan en hebben een kind van 5 en 1 van 1,5 jaar (dus direct bij het water is ook niet ideaal).

Iemand suggesties?

bosmaatje, 09-08-2015

Even contact opnemen met de camping, ze helpen je graag verder!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig