Camping Moulin de Malempré

Camping Moulin de Malempré
8,9

27 tips over Camping Moulin de Malempré

famvw, 27-8-2015

Neem wel een uitzuigpompje mee voor na een wespensteek, deze zijn er vrij veel.

In de receptie staat een boekenkast waar je ook Nederlandse boeken mag lenen.

Tip voor Dries/Brian; om de camping kindvriendelijk te houden raad ik jullie aan om te zorgen voor voldoende voorraad ijsjes, Fristi etc. Ook beter als het peuterbad weer functioneert en er in het hoogseizoen inderdaad een animatie-team is.

Wel erg leuk dat er skelters en spelmateriaal voor jong en oud is!

bosmaatje, 9-8-2015
Tip aan Dries de Corte: beknibbel niet op animatie!! Zorg voor een animatieteam in het hoogseizoen! Slechts 1x per dag (midden op de dag....) werkt niet...
Evelien Vanneck, 2-6-2015

Boswandeling.

Beverwandeling.

Herten spotten.

Fiets meebrengen!

vanneck pierre, 19-5-2015
Lift voor mindervalide voor het bereiken van het restaurant( voorzien tegen 2016)
Sabine, 19-5-2015

Tips:

Kleinste stadje ter wereld, Durbuy, erg leuk/mooi!

Oorlogsmuseum in Bastogne!

Als doorreiscamping ook ideaal, direct aan de snelweg. (Hier hebben wij overigens geen last van gehad qua geluid)

Zwembad op de camping is pas per 4 juli open!!

Dries, 28-10-2014
als je naar het restaurant gaat neem of probeer dan zeker eens " het tante Paula's stoofpotje " het staat er op de kaart als aanrader en het is ook zo .

mulder, 7-10-2014
Dit jaar hebben we niet naar het restaurant geweest ,maar volgend jaar doen we dat zeker , want onze buren waren vol lof over de kookkunsten en vriendelijkheid van het personeel !!
Vlegeltje, 12-9-2014
Gebruik een kaart om er te komen, de TomTom verwijst naar een weg waar het verboden is in te rijden
irmaduif, 18-8-2014

Tips: een combiticket voor het safaripark monde sauvage en de grotten de remouchamps. Bastogne is een leuke stad om te bezoeken. (Van daaruit gelijk even boodschappen gedaan/getankt in Luxemburg en daarbij was ook een groot warenhuis). En natuurlijk de wandeling naar de beverdam vanaf de camping.

Kortom zeker een aanrader als je van niet al te grote/drukke campings houdt!!!

leonie wiebe, 17-8-2014
Vlaamse friet van de camping restaurant waren super!