Vakantiehuis Le Fournil de Rosalie

1 review over Vakantiehuis Le Fournil de Rosalie in het Nederlands

Nooit meer

Bouwens
6-4-2015

Op foto's aan de voorkant kan je niet zien dat er een uitbouw aan vast zit waar scouting gevestigd is. Was dus een slecht idee om met honden oudjaar met vuurwerk te ontlopen, ze gooiden het gewoon tegen de voordeur.Zitbank gescheurd, slechte verwarming , ongeinteresseerde eigenaar. Slechtste vakantie ooit in de Ardennen (we gaan 3x per jaar zonder klachten over andere huizen.)

Gereisd met partner in december 2012

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Fournil de Rosalie in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Fournil de Rosalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.