Vakantiehuis La Ferme Saint Martin

5 reviews over Vakantiehuis La Ferme Saint Martin in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Zune marie jeanne
4-9-2018

Met de prijs in gedachte zeer goede kwaliteit. Typische sfeer van een Klein ardeens dorpje. Zaak wordt geleid door vriendelijke en behulpzame dame. Hygiène 10/10.

Never again! Be warned!

Donny
3-9-2016

Wij hebben met 4 volwassenen en 2 kindjes hetvakantiehuisje gehuird, aangrenzend aan de B&B, op het eerste zicht een charmant huisje. Als we alles wat meer in detail bekijken zijn er echter wel een groot aantal gebreken. Zetels kapot, gescheurde schabben in de ijskast, veluxgordijnen die kapot en vuil zijn (het vuil viel gewoon in ons bed...), alle waterleidingen van de b&b liepen ook precies over onze kamer, waardoor als er iemand ergens doorspoelde of een kraan openzette je uit je bed viel van het lawaai. De b&b heeft een leuk terrasje vooraan, waar er altijd wel wat volk zit, mits dit terrasje op ongeveer 3 meter van je voorgevel staat brengt dit wel wat lawaai binnen. Je hebt ook weinig privacy binnen, mits iedereen voorbij je volledige voorgevel moet (die eigelijk in de volledige breette bijna 1 groot raam is). Als je wat op je eigen wil zitten moet je de gordijnen dus dicht doen. (Dan heb je alleen het helse lawaai nog te verwerken...)

Het regent binnen, en je met de b&b moet afspreken wanneer je een elektrisch apparaat wil gebruiken, want als je het samen doet springt de zekering. Als het regent springt de zekering overigens ook. Leuk als er dan niemand is in de b&b. Wel lekkere ijscreme, ze hebben lekker ijs..

Dit nooit meer

Rene
7-8-2016

We hadden op voorhand geïnformeerd of de hond welkom was.

ze hadden pos gereageerd..

Bij het avondeten bleek die niet welkom.

We zijn dan buiten gaan eten in de kou.

Géén overdekt en verwarmd terras.

De slaapkamer was niet groter dan 3 op3.5.zonder venster.

Deze kamer is niet vermeld op de foto,s van hun site .

Er was geen brandblustoestel ,dus geen venster of tweede deur om te vluchten bij brand.BRANDONVEILIG

Le monde du silence ! ! !

wilfried_bellon
4-9-2013

We zijn met " een bon" ( na reservatie) vanuit Groothertogdom naar Malempré vertrokken. De voorafgaande reservatie liep moeilijk en stroef. Er blijken verschillende uitvoeringen van deze bon, wat wij niet wisten. We gingen voor inbegrepen gastentafel. Eens aangekomen, heel vriendelijke ontvangst. Het voldeed volkomen aan onze verwachting. Gewone kost maar lekker bereid. Meer moet dat niet zijn. Eenvoudig accomodatie maar alles perfekt in orde. We gaan terug met eindejaars !

Uitstekende plek voor een wandelvakantie

Roel&Diane
13-1-2010

Tussen Kerst en Oudjaar nog even een paar dagen er tussen uit. De keuze voor La Ferme St Martin is ons zeer goed bevallen. Voor een goede prijs krijg je een prima tweepersoonskamer met eigen douche en zitje met een meer dan volledig ontbijt en desgewenst avondeten. Er is ook een kleine en grote gite te huur mocht je met meer mensen zijn. De heer des huizes zit nog volop in zijn 'ferme' en zijn vrouw, Mariëlle, bestiert het pension/B&B. Dit gaat allemaal zeer vriendelijk en zonder de gebruikelijke waalse stugheid. De omgeving is prachtig en vanuit het pension kun je direct aan een van de uitgezette wandelingen beginnen. Nadien kun je in de gezellige eetkamer bijkomen met een plaatselijk biertje. Malempré ligt vlak bij de snelweg maar qua geluid en zicht merk je daar niets van. Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Ferme Saint Martin in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Ferme Saint Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.