Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgMalempréVakantiehuizen MalempréVakantiehuis La Ferme Saint Martin

Vakantiehuis La Ferme Saint Martin

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over La Ferme Saint Martin

• 9Zune marie jeanne04-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Met de prijs in gedachte zeer goede kwaliteit. Typische sfeer van een Klein ardeens dorpje. Zaak wordt geleid door vriendelijke en behulpzame dame. Hygiène 10/10.

• 8Dominiq13-11-2016

Séjour impeccable

Marielle et Vincent très sympathiques et accueillants.Bon rapport qualité /prix,repas de très bonne qualité.Exellent séjour,à recommander.

• 3Donny03-09-2016

Never again! Be warned!

Wij hebben met 4 volwassenen en 2 kindjes hetvakantiehuisje gehuird, aangrenzend aan de B&B, op het eerste zicht een charmant huisje. Als we alles wat meer in detail bekijken zijn er echter wel een groot aantal gebreken. Zetels kapot, gescheurde schabben in de ijskast, veluxgordijnen die kapot en vuil zijn (het vuil viel gewoon in ons bed...), alle waterleidingen van de b&b liepen ook precies over onze kamer, waardoor als er iemand ergens doorspoelde of een kraan openzette je uit je bed viel van het lawaai. De b&b heeft een leuk terrasje vooraan, waar er altijd wel wat volk zit, mits dit terrasje op ongeveer 3 meter van je voorgevel staat brengt dit wel wat lawaai binnen. Je hebt ook weinig privacy binnen, mits iedereen voorbij je volledige voorgevel moet (die eigelijk in de volledige breette bijna 1 groot raam is). Als je wat op je eigen wil zitten moet je de gordijnen dus dicht doen. (Dan heb je alleen het helse lawaai nog te verwerken...)

Het regent binnen, en je met de b&b moet afspreken wanneer je een elektrisch apparaat wil gebruiken, want als je het samen doet springt de zekering. Als het regent springt de zekering overigens ook. Leuk als er dan niemand is in de b&b. Wel lekkere ijscreme, ze hebben lekker ijs..

• 4Rene07-08-2016

Dit nooit meer

We hadden op voorhand geïnformeerd of de hond welkom was. ze hadden pos gereageerd.. Bij het avondeten bleek die niet welkom. We zijn dan buiten gaan eten in de kou. Géén overdekt en verwarmd terras. De slaapkamer was niet groter dan 3 op3.5.zonder venster. Deze kamer is niet vermeld op de foto,s van hun site . Er was geen brandblustoestel ,dus geen venster of tweede deur om te vluchten bij brand.BRANDONVEILIG

• 9sademastro22-12-2013

Adresse à recommander

Logement, nourriture et accueil irréprochable.

• 9wilfried_bellon04-09-2013

Le monde du silence ! ! !

We zijn met " een bon" ( na reservatie) vanuit Groothertogdom naar Malempré vertrokken. De voorafgaande reservatie liep moeilijk en stroef. Er blijken verschillende uitvoeringen van deze bon, wat wij niet wisten. We gingen voor inbegrepen gastentafel. Eens aangekomen, heel vriendelijke ontvangst. Het voldeed volkomen aan onze verwachting. Gewone kost maar lekker bereid. Meer moet dat niet zijn. Eenvoudig accomodatie maar alles perfekt in orde. We gaan terug met eindejaars !

• 8Roel&Diane13-01-2010

Uitstekende plek voor een wandelvakantie

Tussen Kerst en Oudjaar nog even een paar dagen er tussen uit. De keuze voor La Ferme St Martin is ons zeer goed bevallen. Voor een goede prijs krijg je een prima tweepersoonskamer met eigen douche en zitje met een meer dan volledig ontbijt en desgewenst avondeten. Er is ook een kleine en grote gite te huur mocht je met meer mensen zijn. De heer des huizes zit nog volop in zijn 'ferme' en zijn vrouw, Mariëlle, bestiert het pension/B&B. Dit gaat allemaal zeer vriendelijk en zonder de gebruikelijke waalse stugheid. De omgeving is prachtig en vanuit het pension kun je direct aan een van de uitgezette wandelingen beginnen. Nadien kun je in de gezellige eetkamer bijkomen met een plaatselijk biertje. Malempré ligt vlak bij de snelweg maar qua geluid en zicht merk je daar niets van. Aanrader.

Vakantiehuis La Ferme Saint Martin info

• CafeBeschikbaar (1)