Vakantiehuis
9,3

5 reviews over Vakantiehuis A l'ombre du vieux poirier in het Nederlands

Wie op zoek is naar rust in een huis met karakter en een verleden, is hier op de juiste plaats. Prachtige renovatie die met veel liefde gebeurde, netjes aangepast aan de huidige levensstandaard met behoud en respect van de geschiedenis van het huis. Je voelt er je gelijk 'thuis'.

Grote tuin waar ik graag in de zomer nog eens zou willen vertoeven.

Mooie wandelingen mogelijk (zelfs het spotten van een bever behoort tot de mogelijkheden als je geluk hebt).

Prima supermarkt op 5 auto-minuutjes rijden.

Hartelijke ontvangst door de eigenaar zelf.

Gereisd met vrienden in april 2017

Aanrader, geweldig vakantieverblijf

Martine Vandebergh,
7-5-2017

Als je binnen komt bij Als l'ombre du vieux poirier ervaar je meteen een gevoel van vakantie. Het is heel mooi en gezellig ingericht. Er is ook gedacht aan comfort en luxe wat zeker een surplus is tijdens een verblijf in de Ardennen. Aan alles is gedacht, tot in het kleinste detail!

Het beste logeeradres dat wij al gehad hebben!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Kraaknette kwalitatieve vakantiewoning!

Pascale Peersman,
6-5-2017

Deze gite is veel meer dan een doorsnee vakantiewoning, het is een vakantieTHUIS.

Gedroomd, verbouwd en gerealiseerd door Ann en Johan die aan het woordje gastvrijheid een extra dimensie geven.

In elke ruimte voel je tot in de kleinste details hun zin voor perfectie voor wat betreft materiaalkeuzes en afwerking in knappe combinaties, gezelligheid en comfort.

Ook een heel groot compliment aan Ann voor haar zorgvuldig uitgekozen decoraties! Deze ondersteunen perfect de sfeer die ze in elke kamer wenst te creëren.

Vaut le détour et surtout le retour!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heel gezellig, ruim vakantiehuis!

R. Verreydt
31-7-2016

Heel fijn weekend gehad in dit gezellig vakantiehuis met mooi ingerichte kamers, praktische, grote keuken met lange familietafel, en heel toffe, grote tuin. Ideaal voor kinderen om in te spelen. Ook de petanquebaan is leuk!

Er de vele gezelschapsspelen!

In de omgeving kan je heel mooie wandelingen maken.

Wij hebben echt genoten van ons weekend. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super gezellig !

Chris Cailliau
7-1-2016

We hebben een gezellig weekend doorgebracht, samen gekookt in de uitstekend ingerichte keuken, samen lekker gegeten aan de lange tafel. Ook de slaapkamers zijn praktisch en mooi met een douche op elke kamer. Genoten van de omgeving waar je prachtig kan wandelen!

Gereisd met vrienden in november 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis A l'ombre du vieux poirier in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis A l'ombre du vieux poirier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.