Hotel Le Relais du Moulin

Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Hotel Le Relais du Moulin
8,1

9 reviews over Hotel Le Relais du Moulin in het Nederlands

Indeling hotel is prima. BBQ is goed. Keuken heeft een geweldige inrichting. Wij hebben schitterend weer gehad en hebben veel buiten geleefd. De ligging aan de Ourthe is werkelijk prachtig. Het is een voormalig hotel en restaurant : aangezien het vlak tegen de weg ligt , komen er geregeld toeristen het terras op voor een drankje of voor het gebruik van het toilet.

Dit pand is geen hotel meer maar een vakantievilla. Locatie hiervoor blijft top. Aan het water met veel wandelgebied er omheen. Elke kamer heeft een eigen badkamer doordat het een hotel is geweest. Kamers waren wat verouderd.

superlokatie midden in de Ardennen

Ruud
7-1-2011

Hotel Le Relais du Moulin ligt prachtig aan de beek. 's ochtends staan aan de overkant de reeën tegen de berg. Hotel is eenvoudig, maar netjes en schoon.

Het historische stadje La Roche ligt 10 minuten rijden verderop en wie van roofvogels houdt kan z'n hart ophalen: een tochtje in de omgeving levert al snel de mooiste 'spots' op. De druipsteengrotten van Han zijn ook prima te berijden vanaf het hotel en zelfs een dagje Luxemburg is goed te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam (én Nederlands).

Nooit meer!

Marion Kühling
23-8-2010

De algemene indruk was spijtig genoeg zeer vuil. Dit hotel heeft blijkbaar 3 sterren, maar proper was het helemaal niet en daarom vinden wij de sterren ook niet verdient.

De ligging was zeer mooi, direct aan de oever van de ourthe met privé ligplaats aan de oever, en de eigenaress heeft er heel hard op gelet, dat enkel klanten van het café daar liggen. Wel goed om te weten, geen winkel of andere horecazaken bevinden zich in dit dorpje.

Alhoewel dat op het internet en in de kamer zelf een prijs van 70€ vermeld stond, moesten wij 75€ betalen. Volgens de gastheer waren dit bijkomende taxen die nergens vermeld stonden!

Ontbijt was geen 3 sterren waard, omdat de service niet voldoende was. Zo moesten wij lang naar de gastheer zoeken en vragen, of er nog een pistolet was en of hij een ei wilde koken voor ons.

De kamers waren niet proper. Stof en spinnennesten,... de bedden hingen ook een beetje door.

Wij wilden oorsprokelijk 4 nachten blijven, maar zijn na één nacht doorgereden.

SUBLIEM !!!!!!!!!!!!!!

Fam. De Ridder - Mostinckx
22-8-2010

Zalig hotel, met fantastische uitbaters !!! Bedden waren zalig om de rustige nachten in door te brengen , elke morgen lekker ontbijt met heel uitgebreide keuze, ook ideale plaats om van daaruit verschillenden andere dorpen te bezoeken, hebben al verschillende vrienden naar daar doorverwezen en die telkens supertevreden terug keerden, kortom ook wij gaan hier nog heel veel naar terugkeren !!!

fantastisch hotel, daarom gaan we er terug heen

anitadenhaese
8-5-2010

dit hotel is ons heel goed bevallen, heel mooie kamers, lekker ontbijt, rustige omgeving en toch niet ver van la roche

2008

Zeker de moeite waard

Michiel Oostindien
26-9-2008

De nederlandse eigenaars zijn erg aardig. Ik mocht zelfs zijn visvergunning lenen. Het hotel ligt erg mooi op ongeveer 5/10 min rijden vanaf la roche. Aan het water en vlakbij een strandje met een kinderspeelplaats. Het restaurant is alleen open in het het hoogseizoen maar het ontbijt is voortreffelijk. Er zijn genoeg goede restaurants in de omgeving, de eigenaars gaven wat tips waar wel en niet te eten. Deze tips waren zeer de moeite waard. Je kan ook boeken via hun eigen website is vaak een stuk goedkoper.

Eigenaresse is verschrikkelijk

H. Mulder
12-9-2008

Bij boeking was gezegd dat restaurant open zou zijn in het weekend.

Toen we er kwamen, was het opeens dicht, en was het heel dom van ons dat we dachten dat ze op zaterdag open zouden zijn. Iedereen gaat dan immers naar het dorp. We stelden 1 kritische vraag (waarom dat niet eerder gezegd) en vanaf dat moment was de eigenaresse een ijskoude en bitse vrouw, die alleen nog maar snauwde en soms geeneens antwoord gaf als je een vraag had.

edward, eigenaar, 21-12-2009

Sorry dat u niet zo gelukkig was, door familie omstandigheden hadden we misschien beter kunnen sluiten.

Hotel Le Relais du Moulin bevindt zich direct aan de rivier de Ourthe, 6 km vanaf La-Roche-en-Ardenne. Hier stond voorheen een watermolen. Het hotel heeft 8 kamers, voorzien van bad/douche en TV. Zeer smaakvol ingerichte kamers, ruim, licht en schoon. Prima verzorgd ontbijt; zeer vriendelijke eigenaresse. Het terras kijkt over de Ourthe. Heerlijk rustig te midden van prachtige bossen! Veel mooie wandelroutes in de omgeving en voor de waterliefhebbers kanoën/kajakken op de prachtige rivier. Zelfs een (gras)strandje (La Plage) even verderop langs de rivier waar je rustig kunt zwemmen (omkleed- en toiletgebouwtje aanwezig). Een omgeving om even helemaal tot rust te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais du Moulin in Maboge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.