Reviews over Maboge

Voormalig mooi hotel in prachtige omgeving

Rikie,
    10-5-2016

Indeling hotel is prima. BBQ is goed. Keuken heeft een geweldige inrichting. Wij hebben schitterend weer gehad en hebben veel buiten geleefd. De ligging aan de Ourthe is werkelijk prachtig. Het is een voormalig hotel en restaurant : aangezien het vlak tegen de weg ligt , komen er geregeld toeristen het terras op voor een drankje of voor het gebruik van het toilet.

Dit is geen hotel meer maar een vakantievilla

Tom,
    28-4-2016

Dit pand is geen hotel meer maar een vakantievilla. Locatie hiervoor blijft top. Aan het water met veel wandelgebied er omheen. Elke kamer heeft een eigen badkamer doordat het een hotel is geweest. Kamers waren wat verouderd.

300 euro borg kwijt, opgelicht!

Simon Dekker,
    14-8-2012

De borg werd op een verkeerd nummer teruggestort. Toen ik de eigenaresse daar op wees zei ze doodleuk dat ik zelf het verkeerde nummer had opgegeven. Ze was niet van plan om het recht te zetten en de verkeerde overboeking terug te draaien. Ik was mijn 300 Euro kwijt!

superlokatie midden in de Ardennen

Ruud,
    7-1-2011

Hotel Le Relais du Moulin ligt prachtig aan de beek. 's ochtends staan aan de overkant de reeën tegen de berg. Hotel is eenvoudig, maar netjes en schoon.

Het historische stadje La Roche ligt 10 minuten rijden verderop en wie van roofvogels houdt kan z'n hart ophalen: een tochtje in de omgeving levert al snel de mooiste 'spots' op. De druipsteengrotten van Han zijn ook prima te berijden vanaf het hotel en zelfs een dagje Luxemburg is goed te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam (én Nederlands).

SUBLIEM !!!!!!!!!!!!!!

Fam. De Ridder - Mostinckx,
    22-8-2010

Zalig hotel, met fantastische uitbaters !!! Bedden waren zalig om de rustige nachten in door te brengen , elke morgen lekker ontbijt met heel uitgebreide keuze, ook ideale plaats om van daaruit verschillenden andere dorpen te bezoeken, hebben al verschillende vrienden naar daar doorverwezen en die telkens supertevreden terug keerden, kortom ook wij gaan hier nog heel veel naar terugkeren !!!

Maboge scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews