Vakantiehuis De Koffiekan

Vakantiehuis De Koffiekan
9,3

20 reviews over Vakantiehuis De Koffiekan in het Nederlands

Met vrienden

Weekend is eigenlijk te kort.

MI
3-7-2018

Fantastisch weekend gehad, de kinderen hebben heerlijk kunnen spelen, het terrein en het huis is schoon, verzorgd, en je ziet dat men het huis en het terrein met aandacht onderhoudt, en het was brandschoon.

Achter in de enorme tuin is men verder aan het ontwikkelen, echter konden we nog steeds rustig heerlijk lopen in het bos of bij de ganzenvijver. Het bos leent zich prachtig voor spelletjes als het dieren spel, smokkelaartje o.i.d. Contact met de eigenaren was fenomenaal, de mensen zijn zeer vriendelijk, dachten mee met onze situatie en zorgden voor een fantastisch welkom. We hebben echt genoten.

Geweldig huis met prachtige tuin

Sylviane Engelen
30-11-2017

Groot, gerieflijk huis met geweldige tuin. Zeer joviale eigenaars. Jaccuzi en sauna zijn zeker een pluspunt. Ook zeer leuk dat een hond wordt toegelaten.

Tophuis!

Tom Coosemans
29-11-2017

Zeer leuk huis om een leuk weekend in te hebben! Geen negatieve punten ondervonden. Prachtige tuin!

Heel fijn!

Marcia
6-11-2017

We hebben heerlijk genoten van een lang weekend met een groep van 10 vrienden. Het huis biedt veel ruimte en privacy, is ontzettend schoon en de wellness is ook een hele fijne plus. We werden ontvangen met zelfgebakken cake, huisgemaakte advocaat èn een haardvuurtje. Een absolute aanrader!

fantastische accomodatie in het rustige Ardennen

Frie /Anja
13-10-2017

hele mooie woning, die tot in de puntjes is verzorgd van boven tot onder.

de tuin is prachtig om in rond te wandelen , de Jacuzzi en de sauna zijn een leuke extra ,je hoeft hier niet van de oprit te rijden als je reeds in de winkel bent geweest , aangezien die een stuk verder op ligt.

Niks op aan te merken : wij gaan weer ! Aanrader!!!

Bijna decadent... (Heerlijk)

Jacko
25-9-2017

Fantastisch weekend gehad met 5 stellen. Wij gaan al 14 jaar elk jaar een weekend naar de Ardennen. De sport is dan om elk jaar een mooier huis te vinden wat aan al onze voorkeuren voldoet (ruim, sauna, jacuzzi en houtkachel). Helaas heeft het weekend in de Koffiekan deze sport tot een einde gebracht, dit wordt heel erg lastig te overtreffen..

Maria en Leo zijn Bourgondische schatten!! Wij werden ontvangen met zelfgemaakte taart en advocaat en in de koelkast staan heerlijke plaatselijke lekkernijen tegen inkoopprijs (natuurlijk Chouffe en Lupulus!). Hulde en nogmaals bedankt!

Fatatisch

Ricardo
8-9-2017

We zijn hier met 4 vrienden geweest ontvangst was super vriendelijk alles was goed uitgelegd en wat een mooi huis erg veel ruimte en de tuin was enorm was echt een leuke vakantie we komen hier zeker terug ! 1 ding was minder dat was het weer !

geweldige vakantie

fam hoskens
14-7-2017

Alles was mooi, proper en verzorgd. We hebben ook gebruik gemaakt van de jacuzzi en de sauna, dit is zeker een aanrader! Verder is er ook een groot eigen domein om in te wandelen en heerlijk in te vertoeven.

Als je geen zin hebt om te koken kan je nog beroep doen op de eigenaars die dan met plezier voor je klaar staan.

Super fantastisch huis met alles erop en eraan !

Peeters Bart
20-4-2017

Super vakantiehuis met alles erop en eraan ! Zeer proper, zeer ruim, zeer gerieflijk ....

Alles is aanwezig , degelijk keukenmateriaal en -toestellen , wasmachine, drogkast , ....noem maar op , het is er .

De jacuzzi en sauna van een zeer degelijke kwaliteit maken er een echt luxeverblijf van !

Eigenaars super vriendelijk en zijn goed bereikbaar voor elke vraag .

De tuin van dit huis is niet alleen erg groot maar wonderlijk mooi met zijn vijvers en adembenemend zicht dar kilometers ver rijkt.

Fantastisch familieweekend in een prachtig huis!

Carla Habets
13-4-2017

Locatie is schitterend gelegen met een idyllische tuin waar je heerlijk doorheen kunt struinen of vanaf het zonnige terras van kan genieten.

Het huis is sfeervol en comfortabel ingericht en zeer ruim. Gezellig rond de open haard of aan de rustieke eettafel uitgebreid met elkaar eten is super.

De warme ontvangst met een heerlijke taart vormen het begin van een fantastisch verblijf. Echt een aanrader!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Koffiekan in Les Tailles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Koffiekan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.