Vakantiehuis Le Grumier

Vakantiehuis Le Grumier

5Matig

België, Luxemburg, Leglise

Op vakantie geweest naar Le Grumier?

5Matig

• 5.7Inrichting

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Le Grumier

• 4Koolmees30-08-2017

Vies en achterstallig onderhoud

Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen . We zijn toch in heel veel huizen geweest van Ardenne Etappe , Deze was zo vies de poep zat nog aan de bril . Bij een andere wc ontbrak de bril . Veel lampen waren kapot de glasscherven lagen bij de jacuzzi . Buiten stonken de prullen bakken zo erg ,naar rotte vis dat je niet onder de overkapping kon zitten . Bij de tennisbaan die ook door het dorp gebruikt wordt kwam de urine lucht je tegemoet . We hebben er zelf dorps genoten zien staan plassen ,om vervolgens weer weg te gaan . De bedden zijn te vies , op alle bedden zaten bloed vlekken . De WiFi nergens te vinden . Volgens de beschrijving zat de router in gite 2 nou nergens ,en de sleutel meneer wilde ons er ook echt niet mee helpen . Reken niet op de wasmachine hoe we ook zochten ,ook die was niet aanwezig . Er was maar een goed puntje het huis is ruim genoeg . Volgend jaar maar weer een ander huis van Ardenne etappe .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Familie de Vries24-08-2017

Leuk huis met veel mogelijkheden

Leuk huis met twee tennisbanen en een kunstgrasveld. Het huis heeft wel achterstallig onderhoud net zoals de tennisbanen. De wifi wat voor de kinderen belangrijk was werkte niet ook na het bellen van de nummers en klagen bij de beheerder geen wifi en dat anno 2017. De hygiene was beneden peil en niet wat wij gewend waren bij huizen van Villa ardennen. WC's zonder licht zonder wcbril sommige wc met ontlasting nog op de bril. Matrassen met bloedvlekken je durfde er bijna niet op te slapen. Een van de kamers stonk zo erg naar sigaretten rook dat we daar onmogelijk konden slapen. De ontvangst door de beheerder die in het bedrijf ernaast werkt was zo slecht dat we eigenlijk wilden omkeren wat een verschil met al de andere huizen waar wij ontvangen werden met een fles wijn door een eigenaar. Mocht je hierheen gaan neem dan in ieder geval mee: een fles chloor, reserve lampen, databundel buitenland, extra dikke hoeslakens, frans woordenboek

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 6Tonny Verwegen18-08-2012

ruime accomodatie met teveel kosten stroom

wij hebben een mooi weekend gehad in een mooi verblijf. Er zijn 2 tennisbanen bij (wel slechte ondergrond) een kunstgrasveldje waar je kunt voetballen en basketballen en een mooie overkapping om bijv te bbq-en. Echter nadat wij vertrokken waren (van vrijdag 19.00 tot zondag 14.00 uur) kregen wij een afrekening van bijna 400 euro aan stroom/water. Ondanks dat er een jacuzzi bij is (bijna geen gebruik van gemaakt) is dit veel en veel te veel. Jammer dat we de meterstanden niet zelf hebben opgenomen. Ik raad iedereen die hier heengaat dit wel te doen en daarna net als ons een specificatie op te vragen via touroperator.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Vakantiehuis Le Grumier info