Vakantiehuis La Ferme de Lavaux

Vakantiehuis La Ferme de Lavauxstersterster

7.3Goed

België, Luxemburg, Leglise

Op vakantie geweest naar La Ferme de Lavaux?

7.3Goed

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis La Ferme de Lavaux

• 8b.kortland_103-01-2014

Prachtige ruime en rustig gelegen woning

Een heerlijk ruim huis met mooie slaapkamers en uitstekende bedden, enorm veel ruimte in en om het huis en toch sfeervol. Prachtige keuken, 2 speelruimtes voor de kinderen met TV, tafeltennis en tafelvoetbalspel etc. Punten van aandacht zijn de hoeveelheid kookpitten (5) Wij waren met 14 en dat ging voor het kerstdiner krap aan. De eetkamerstoelen zien er goed uit maar zitten niet erg comfortabel als je er langere tijd inzit. Voor de rest een aanrader! Wij hebben er de kerstdagen op een uitstekende manier doorgebracht.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Martin02-12-2013

Fantastisch huis voor een groep

We boeken al 10 jaar vakantiehuizen voor onze vriendengroep, en deze staat met stip op #1 Een groot, maar gezellig huis, goede bedden, zeer complete keuken, mega openhaard, tuin, terras, maar vooral ook erg schoon (dat is wel eens anders). Ja, je moet 700 euro borg betalen en krijgt die pas binnen 15 dagen terug, maar dat is normaal bij dit soort grote en luxe huizen. De kosten ter plaatse voor gas, electra, water en olie zijn wat overdreven, maar ook dat is geen nieuws in de Ardennen. We betaalden 130 euro ter plaatse voor een groep van 15 personen, en het huis zelf lag rond de 100 euro p.p. voor een lang weekend in november. De omgeving is mooi, wel een auto mee. Aanrader is Bouillon met een mooi kasteel, ook Neufchateau is leuk. Verder gewoon lekkere biertjes en wijntjes drinken en lekker eten.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 5RobertvanDijk21-08-2012

Duurde meer 5 weken om onze Borg terug te krijgen

Op de accomodatie is niks aan te merken. Grote keuken, met twee vaatwassers. Handig als je met een grote groep bent. Trendy slaapkamers. Dus wat betreft de accomodatie was alles in orde. Echter, heel GROOT MINPUNT; wij moesten meer dan vijf (5) weken achter onze borg van EUR 700,- nabellen en mailen. Elke keer een andere smoes, dan was de eigenaar op vakantie, dan hadden ze onze Ibannummer niet meer. Een hele bittere nasmaak heb ik eraan over gehouden. Dus u bent gewaarschuwd, voor deze ongure eigenaar!

Gereisd met vrienden in juli 2012

2 tips over Vakantiehuis La Ferme de Lavaux

• b.kortland_1, 03-01-2014

Boodschappen kun je in Neufchateau doen (9km) er zitten daar enkele grote supermarkten

• RobertvanDijk, 21-08-2012

Let op je borg afstaan van EUR 700,-. Wij moesten meer dan 5 weken achter onze borg nabellen en mailen! u bent gewaarschuwd!

0 vragen over Vakantiehuis La Ferme de Lavaux

Vakantiehuis info