Vakantiehuis Les Brasiers

Vakantiehuis Les Brasiers

9.5Fenomenaal

België, Luxemburg, Lavacherie

Op vakantie geweest naar Les Brasiers?

9.5Fenomenaal

• 9.3Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Les Brasiers

• 0sig&mo06-05-2012

schitterend huisje

Een heel mooi huisje. Erg lief ingericht, met een houthaard. We waren met 2 kinderen (0 en 3.5) en dan is het huisje groot genoeg. Voor 4 volwassenen is het te klein. Het huisje heeft een schitterende tuin, veel ruimte. Als je een klein stukje uit de tuin loopt kom je bij een speeltuintje. Onze dochter van 3 kon daar zelfstandig naartoe. De eigenaresse is een lieve vrouw. Ze hielp met het verslepen van een schommeltje en een glijbaan voor onze dochter, alles om het de gasten naar de zin te maken. En inderdaad stond er een pan verse soep en een fles chouffe klaar toen we aankwammen De omgeving is enorm geschikt om te wandelen. Voor de rest moet je echt de auto pakken, maar dat was geen ramp. Het huisje zelf is niet echt geschikt voor kinderen van 1 tot 3. Er staat zoals gezegd een houtkachel in de woonkamer, die gloeiend heet wordt. Verder is de trap naar boven niet echt kindvriendelijk. Voor 'kruipertjes' is de woning dus niet geschikt (vandaar geen 10 voor kindvriendelijk!).

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Peter Boskamp18-09-2008

Excellent sfeer!

Zeer goed en rustig huisje in een gezellige, rustieke en landelijke sfeer. Ideal omgeving voor wandelingen!

Gereisd met partner in september 2008

Vakantiehuis Les Brasiers info