Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

2 Reviews over Les Brasiers

• 0sig&mo06-05-2012

schitterend huisje

Een heel mooi huisje. Erg lief ingericht, met een houthaard. We waren met 2 kinderen (0 en 3.5) en dan is het huisje groot genoeg. Voor 4 volwassenen is het te klein. Het huisje heeft een schitterende tuin, veel ruimte. Als je een klein stukje uit de tuin loopt kom je bij een speeltuintje. Onze dochter van 3 kon daar zelfstandig naartoe. De eigenaresse is een lieve vrouw. Ze hielp met het verslepen van een schommeltje en een glijbaan voor onze dochter, alles om het de gasten naar de zin te maken. En inderdaad stond er een pan verse soep en een fles chouffe klaar toen we aankwammen De omgeving is enorm geschikt om te wandelen. Voor de rest moet je echt de auto pakken, maar dat was geen ramp. Het huisje zelf is niet echt geschikt voor kinderen van 1 tot 3. Er staat zoals gezegd een houtkachel in de woonkamer, die gloeiend heet wordt. Verder is de trap naar boven niet echt kindvriendelijk. Voor 'kruipertjes' is de woning dus niet geschikt (vandaar geen 10 voor kindvriendelijk!).

• 10Peter Boskamp24-01-2010

Mooie streek...

Zeer mooie en verzorgde vakantiehuis, een heel goede gastvrije eigenares. Tuin tot in de puntjes verzorgd. Groot terras en BBQ. Lekker rustig, comfortabel, schoon. Aan het einde van de weg ligt een bos.De streek is een aanrader voor mensen die van wandelen houden. Wij komen in elk geval zeker nog eens terug.

• 9Peter Boskamp18-09-2008

Excellent sfeer!

Zeer goed en rustig huisje in een gezellige, rustieke en landelijke sfeer. Ideal omgeving voor wandelingen!

Vakantiehuis Les Brasiers info

• Adresgegevens