Vakantiehuis Li Grègne

Vakantiehuis Li Grègne

9.6Fenomenaal

België, Luxemburg, Langlire

Op vakantie geweest naar Li Grègne?

9.6Fenomenaal

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Li Grègne

• 9leen11-05-2011

subliem

een ferm tof groot practisch huis met veel comfort! zeer goed voor kindjes ook... wij willen zeker terug

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10M. F.09-04-2011

Uitzonderlijke accomodatie.

Het vakantiehuis Li Grègne in Langlire is uitstekend geschikt voor een familiereunie omdat het beschikt over 10 slaapkamers ieder voorzien van een eigen badkamer. Ook is de gemeenschappelijke woonkamer erg groot waardoor je je ook even kunt afzonderen van de rest van de familie. Zie verder de enthousiaste beschrijvingen van andere huurders.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9Anne09-10-2010

Super mooi vakantiehuis

Al jaren lang gaan we met een groot (familie)gezelschap naar de Ardennen, we hebben al vele grote vakantiehuizen gehad, Li Gregne is een van de beste. We zijn er nu al twee keer geweest. Het huis is ruim opgezet met een mooie overdekte veranda en grote tuin. De kamers zijn ruim, comfortabel en met eigen douche en toilet (jammer is dat er geen deur in de badkamer zit, maar een gordijn voor hangt). Tot en met eind september is er in de omgeving van alles te doen, in het naseizoen beduidend minder. Kortom een super mooi, comfortabel, ruim en goed ingericht huis. In 2010 gaan we voor de derde keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10Patricia02-01-2010

Topper

Dit huis met een vriendengroep (21 volw. & 2 kinderen) bezocht in het voorjaar van 2008. Werkelijk fantastisch! In de omgeving is weinig spannends te beleven, je krijgt het gevoel alsof je terug in de tijd gaat als je de omgeving gaat verkennen. Het huis zelf is van alle luxe voorzien met als grote pluspunt veel slaapkamers met eigen douche en toilet en een grote speelkamer voor de jeugd. Wij hebben al veel grote huizen gehuurd met familie en vrienden maar dit is een absolute TOPPER.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10K. Jansen28-01-2009

Fantastisch huis!!!!!!!!!!!!!

Wij zijn met de familie er een lang weekend geweest in april 2007 en het was super! Veel geluk met het weer (±30gr) en daarom heerlijk buiten vertoeven. Het huis is op en top! Aanrader voor iedereen. Mooie omgeving, mooi uitzicht en allerhande luxe in huis! Elke kamer eigen sanitair!

Gereisd in januari 2009

• 10Danielle22-09-2008

Fantastisch leuk huis om met familie te bezoeken. Groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij hebben het onlangs voor de 2e keer bezocht. Aanrader!!!!!!!!

Gereisd in september 2008

• 10Carolien17-06-2008

Perfect huis! Het huis staat nog niet zo lang, alles is dus nog mooi en nieuw, heerlijk overdekt terras, grote tuin, heel veel speelruimte voor kinderen, een geweldig huis om heen te gaan met meerdere gezinnen met kinderen, absoluut een aanrader!

Gereisd met familie in juni 2008

• 9G. Dohmen26-03-2008

Prachtig, ruim huis. Wij waren met 22 personen. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. Er zijn boven 8 slaapkamers. 6 voor 2 personen en 2 slaapkamers met 2 bedden en een kinderbed. Beneden is een kamer met 2 stapelbedden en een slaapkamer voor senioren. Bedden en badkamer zijn aangepast. In de keuken 2 afwasmachines. leuke speelkamer voor de kinderen, biljart, tafelvoetbal, sauna, grote tv. In de woonkamer is nog een tv. Grote tuin. Mooi overdekt terras aan grote tuin. Gezellig haardvuur midden in de woonkamer.

Gereisd met partner in maart 2008

Vakantiehuis Li Grègne info