Hotel Au Coeur de Lacuisine

Hotel Au Coeur de Lacuisine

8.9Fantastisch

België, Luxemburg, Lacuisine

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Au Coeur de Lacuisine voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Au Coeur de Lacuisine

• 9Riaria109-07-2017

We hebben genoten

Supergoed: sfeer, gezelligheid, vriendelijkheid, ontvangst, heerlijk eten, lekkere wijn, heel lekker ontbijt met bubbels en warm vers gebakken brood en eitje naar keuze en vers gesneden fruitsla, zwembad, ventilator op de kamer, mooi uitzicht op een wei met paarden, rustige ligging, hulp bij plannen wandelingen, service (bvb. laken op de kamer omdat het te warm was voor een dons), mooie kamer, we hadden een deel van de kamer wifi ontvangst, ...

Minpunten: wij misten een extra stopcontact in de buurt van het bed.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Mathijs R uit Heers17-04-2017

fantastisch

een zeer mooi ingericht hotel, uitzonderlijke rustige ligging, en vooral zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer, waar je een babbeltje kunt mee slaan, in beide landstalen, een echte aanrader, kok en bediening is nr een. tijdens ons verblijf was de minster president van de vlaamse regering aanwezig op paaszaterdag, dat wil toch wel iets zeggen.

Gereisd met partner in april 2017

• 10bruno en riet craps - van eynde09-11-2014

schitterende ontdekking

onmiddellijk thuiskomen, geweldige keuken, super vriendelijk, rustige ligging, proper en net, alles zeer verzorgd, aangename kamer; we komen heel graag terug!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9Marc16-06-2014

fantastisch

mooi gelegen zeer rustig perfekte service van het onthaal tot het uitboeken zeer uitgebreid ontbijt en heel lekker eten in het restaurant proficiat aan de kok een aanrader wij gaan zeker nog terug

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Tamara Ketelaars10-06-2014

Gemoedelijk hotel met goed restaurant!

Nette kamers, rustige ongeving en een goed reataurant. Goed hotel om lekker tot rust te komen met zeer vriendelijke en hulp aardige eigenaars

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Quinten06-10-2013

Super familieweekend gehad!

Ronny en Christel hebben ons heel vriendelijk ontvangen. We hadden het ganse hotel voor onze familie geboekt, de kamers waren zeer proper en je had alles wat je nodig had. Het eten was overheerlijk en zeker meer als genoeg. Hier komen we nog!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 8Chris Baetslé25-07-2012

Goede keuken.

Vriendelijke ontvangst ... ruime parking ... gezellig terras ... buitenzwembad ... rustige ligging ... groene omgeving ... heel lekker eten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Bart03-06-2012

Goede tip in de Gaume-streek

Heerlijk verbleven in hotel-restaurant Au Coeur de la Cuisine in Lacuisine nabij Florenville. Zeer gastvrije ontvangst door Vlaams koppel Kristel en Ronny. Deze mensen verstaan de kunst het hun gasten naar hun zin te maken. Het hotel-restaurant is rustig gelegen in een doodlopende straat. Verscholen in het groen is dit een pareltje, waar men tot rust kan komen : mooi terras, buitenzwembad is geopend bij mooi weer, en veel lof voor het restaurant. Toffe, originele menuformule : beperkte kaart, maar elk gerecht is verkrijgbaar in voor- of hoofdgerecht, men kan ook bvb 2 voorgerechten combineren met een dessert. Elke schotel is eenvoudig afgewerkt, maar de smaken zijn geweldig. Hotel is zeer netjes (6 kamers), tiptop verzorgd, mooi ontbijtbuffet. De meerwaarde van dit hotel is voor mij de kleinschalige, familiale, haast amicale ontvangst en atmosfeer. In de omgeving, meer dan genoeg om te ontdekken in een prachtige streek. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Denise Haesevoets28-05-2012

Zeer aangename ervaring

Zeer sympathieke en vriendelijke mensen, goed onderhouden en verzorgde kamers, lekker eten dat met zeer veel zorg wordt voorgesteld en opgediend.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Guido Marie Jeanne Lea Romain Josè Stef04-09-2011

TOP !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ronny en Christel dikke proficiat, een ontspannen weekend met vrienden, de chef aan het fornuis TOP, Christel de gastvrouw TOP, alles netjes in orde, de kamers het restaurant, het salon alles TOP. Doe zo voort en we komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Hotel Au Coeur de Lacuisine info