Géén boekingskosten

8.7FantastischScore uit 25 reviews

25 Reviews over Villa Les Olivettes

• 9Annemieke haas27-08-2020

Fantastisch weekend

Dit weekend gaan we met onze paardrijgroep weer naar Christine, dit doen we ieder jaar vanaf 2007. We hebben er weer zo een zin in. Terug naar de natuur, de lieve paarden die betrouwbaar zijn en erg hun best doen voor je (je moet wel kunnen rijden) het overheerlijke eten, drinken en de gastvrijheid van Christine is top. Als je een dierenvriend bent en je bent niet te pietluttig maar wel bourgondisch aangelegd dan is dit echt the place to be! Na zo een weekend rijden we altijd in een heerlijke roes richting Nederland. Maar zo ver is het gelukkig nu nog niet!

• 9Mirjam Knies12-06-2016

Heerlijk weekend in villa kakelbont

Fantastische ritten gemaakt op de sterke paarden van Christine. Goed geslapen in de pipi langkousachtige kamer. Lekker gegeten en super vriendelijke behandeling. Genoten van alle paarden, honden, katten en zwijnen. We komen zeker terug.

• 9Sylvia23-06-2012

geweldig voor ruiters.

Dit hotel en herberg is ietwat gedateerd, maar dat is totaal niet erg. Hier heerst rust, vriendelijkheid, gezelligheid, heerlijkheid en noem het maar op. wij zijn pas met een aantal dames alweer voor de derde keer bij Christien geweest, omdat zij zeer goed is voor haar dieren, prachtige tochten verzorgt door de schitterende natuur, ontzettend lekker kan koken en ervoor zorgt dat het jou aan niets ontbreekt. Wij hebben 2 1/2 dag paardgereden op de zeer betrouwbare Mérens-paarden, heerlijk gegeten midden in de natuur en terplaatsen genoten van Christien haar kookkunst. Als je een paar dagen wilt paardrijden in prachtig natuur, is dit zeker een aanrader. dat de accomodatie iets anders is dan gebruikelijk is dan ook niet van belang. Je ontbreekt er aan niets, integendeel, wij gaan er volgend jaar voor de 4e keer naar toe.

• 10karin Engelberts15-06-2012

oude dame

Dit prachtige oude hotel ademt nog sfeer uit. Vorige week weer geweest om bij Christine paard te rijden. Het was weer geweldig, erg gastvrij en heerlijk gegeten. Je vind hier geen luxe maar wel heel veel sfeer en warmte. Voor de dieren word goed gezorgd, ze zijn daarom ook super betrouwbaar en vriendelijk. Ben je een gevorderde ruiter dan is dit een aanrader om naar toe te gaan.

• 9evelien28-11-2011

Fantastische plek

Les Olivettes is voor onze de ideale plek om even volledig tot rust te komen. De eigenaressen zijn supercool en niets is hen te veel om hun klanten te plezieren. Je kan er 's avonds relaxen met je hond voor de open haard. Ideaal voor mensen die van dieren houden. Ik ging er als kind ook op vakantie, zo een 30 jaar geleden, en er is eigelijk niets veranderd. De tijd is er blijven stilstaan waardoor het heel wat charme uitstraald. Kortom een aanrader!

• 9Bruno11-11-2011

Très beau site.

Hôtel plein de charme. Accueil chaleureux. On s'y sent chez soi. Très bons conseils pour de superbes randonnées pédestres dans un cadre unique. Repas copieux et excellent dans une ambiance agréable. Un très bon moment à réitérer.

• 9freddy herreman10-11-2011

fantastische plek

Commentaar : We hebben genoten van de rust en de prachtige omgeving > die Les Olivettes ons gaf,met dank aan Christine en Sandrine. Zeker > aan te raden om er met je huisdier te verblijven,waar ze met veel > plezier ontvangen worden. > Bedankt en tot later

• 9Silvia15-06-2011

GENIETEN VAN UITZICHT EN CHARME

Ik heb nog nooit zo'n harde werker als de eigenaresse Christine gezien. 'S morgens om vijf uur op, eten voorbereiden, paarden en andere dieren verzorgen, boodschappen doen en op pad voor een onvergetelijke paardentocht. Als je van chique houd dan kan je hier beter niet heen gaan,als je van gezelligheid, lekker eten en ongedwongenheid houd dan is dit absoluut een aanrader. Zeer diervriendelijk!

• 8Bob & Berna Willaert-Ruys uit Hamme (O-VL)26-04-2011

Heel tof!

Met het paasweekend van donderdag tot maandag naar Les Olivettes geweest, wij vonden het heel apart, tof, niet te vergelijken met een gewoon hotel, veel dieren rondom je maar als je daar van houd speelt dat geen rol, verder vriendelijke, eenvoudige mensen die nog leven in harmonie met de natuur en dat ook zo houden, de dieren zijn evenveel waard! Prachtig uitzicht en goed gelegen alleen moet je wel een 800m naar omhoog om er te geraken dus als je niet gewend bent van te klimmen ben je telkens buiten adem maar dat went wel! Voorts ook lekker van eten, de mensen doen echt hun best voor je en de dieren zijn rustig en je hoeft er zeker niet bang voor te zijn! Wij gaan daar zeker nog eens terug!

• 10Angelico Riviere19-07-2010

fantastisch

net terug van enkele dagen "les Olivettes" en ik was aangenaam verrast ! inderdaad de tijd is er blijven stil staan maar dat heeft ook zijn charmes en eerlijk gezegd, de service, de glimlach, de heerlijke maaltijden en vooral de liefde voor dieren, dat vind je nergens. Ik ben super tevreden en het is er honden toegelaten dus de mijne vond het ook de max en wilt zeker terug.

Hotel Villa Les Olivettes info

Het complex