Bed and Breakfast Villa Le Monde

68 reviews over Bed and Breakfast Villa Le Monde in het Nederlands

Fantastische

Bas
22-4-2018

Super heel goed geregeld! En goed gegeten.

Mooie Kerst met bijzonder lekker eten.

Christine
30-12-2017

Kerstarrangement geboekt, in één woord heerlijk!!. De ontvangst hartelijk. Het verblijf was zeer aangenaam, het eten super en de wandeling op aanraden van Patrick, de gastheer, heel mooi. Alles netjes en het eten was meer dan voldoende zowel de eerste als de tweede avond. Caroline, merci !! Ook het lunchpakket is dik in orde maw zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor wie van huiselijke rust, lekker eten en warmte houdt.

Heerlijk eten, schoon en vriendelijk!

Familie Janssen
18-10-2017

Service en ontvangst zijn meer dan uitstekend (ontzettend vriendelijk). Ontbijt met fantastisch uitzicht is heerlijk en zeer uitgebreid. Avondeten was geweldig!

Wij hadden de zolderkamer. Misschien voor erg grote mensen is de douche wat klein maar heeft lekkere straal. Kamers zeer schoon en lekkere bedden.

Prima B&B en zeer gastvrij

Ernest
    13-7-2017

Eigenaren waren heel gastvrij. Alleen de douche in de zolderkamer was wat behelpen als je 1,92 lang bent. Verder prima slaapkamer. Mtb arrangement was goed verzorgt, inclusief lunchpakket. Verder prima uitval basis voor de mountainbike routes in La Roche.

Fantastisch verblijf gehad, dikke aanrader

jimmy en familie
    6-7-2017

Voor de 2de keer hier geweest en terug een zeer goed ontvangst en verblijf gehad , alles was perfect verzorgd.

Goede kamers met eigen badkamer.

Uitgebreid en heerlijke ontbijt en zeer lekker avondeten , Ook ligging is uitstekend en op loopafstand van het centrum La Roche

We komen zeker terug!

Voor herhaling vatbaar!

Iris
    30-5-2017

Zeer warme ontvangst door Caroline en Patrick die altijd voor iedereen klaar staan en je het gevoel geven dat je zeer welkom bent. Tijdens de 4 dagen dat wij er waren heeft het ons aan niets ontbroken: van het uitgebreide en heerlijke ontbijt, het lunchpakket dat we meekregen toen we gingen fietsen tot aan het heerlijke avondeten, alles was perfect verzorgd! We hadden een prima kamer: leuk ingericht en schoon. Echt een aanrader deze B&B!

Fantastisch!

Erwin
    29-5-2017

We (3 fietsers) hebben een weekend doorgebracht bij Caroline en Patrick. We hebben genoten van de mooie liggen, de kookkunsten van Caroline en de geweldige service. We hadden de kamers op de bovenste verdieping. Het was wel warm op zolder maar desondanks hebben we genoten van een top weekend!

Oude reviews (archief)

fantastisch

William Plug
    7-12-2016

in augustus hier geweest voor de trial de fantome.

Buiten de mooie omgeving kan ik me zelden een plek voorstellen waar je zo vriendelijk ontvangen wordt.

De gastvrouw die overigens een geweldige vlaamse stoofpot maakt (Aanrader) en de gastheer hebben ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak.

Wij hebben hier een weekend gezeten en genoten van het heerlijke ontbijt een goede kamer en de gastvrijheid.

Ook voor onze kleine meiden was er rekening gehouden met eten en genoeg te doen qua spelletjes en speelgoed al gingen ze toch het liefst naar het fontijntje op het plein.

Wij komen hier zeker nog naar terug omdat een weekeind eigenlijk te kort was om het geheel te bewonderen.

Nogmaals dank!

Heerlijk verblijf!!

Christine
    15-9-2016

Een geweldig ontvangst van Caroline en Patrick. Alles netjes in de kamer. Ook het ontbijt is heerlijk met alles erop en eraan. Wil je 's avonds gewoon daar iets eten, een dikke aanrader. Heel lekker en meer dan voldoende, vers klaargemaakt eten.

Rustig gelegen en toch in de directe omgeving van het centrum, wandelingen en bezienswaardigheden. Vanuit de B&B prachtig uitzicht op het kasteel!!

Er wordt echt alles voor je gedaan, probleem of vraag, ze staan altijd klaar.. Dank u wel en zeker tot ziens

Verbleef September, 2016

Zeer goed Bed & Breakfast!

Marloes
    29-8-2016

Pluspunten: Geweldige ligging. Zeer persoonlijk en goed ontbijt (een blad vol lekkere dingen op je tafel en een mandje brood. Erg leuk en lekker!)

Persoonlijke aandacht door Caroline als zeer positief ervaren.

Minpunten: de zolderkamer is in de zomer erg warm en laag voor lange mensen.

Wij roken de (heel lieve) hond door het hele huis.....

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Le Monde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le Monde in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le Monde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Le Monde scoort een 9.42 uit 10 op basis van 68 reviews.