Hotel Resto Léon

8.1Fantastisch

8 reviews over Hotel Resto Léon

• 10Gabriels Marc09-09-2016

Alleen het restaurant bezocht : Culinaire top

Indien je culinair wilt tafelen ; het adres ! Ga in op de suggestie van de chef en hij tovert een hemelse maaltijd op je bord. Lang geleden nog van zo'n gastronomische maaltijd genoten. Tip : voor hamburger of pizza toestanden zoek je best een andere accommodatie. Zeker akkoord met prijs / kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Monique01-03-2011

prima hotelletje in hartje centrum

Elk jaar keren we weer terug naar La Roche en hotel Resto Leon. Dit hotelletje bevalt ons prima en is niet duur. Eenvoud siert dit hotel. Bovendien ligt het uitstekend midden in het centrum en alles is op loopafstand te doen. Eenvoudig maar goed ontbijt. Kamers niet bijzonder maar goede badkamer en alles is zeer netjes! Ze hebben ook kamers zonder badkamer en je moet dan gebruik maken van de gezamenlijke badkamer, dit hebben wij ook eenmaal gedaan omdat het hotel vol zat en dit alleen nog vrij was. Voordeel is wel dat je heel goedkoop uit bent! De bedden zijn helaas niet zo groot en de matrassen zijn ook niet zo best maar ja, dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan (en zelfs dan kan het tegevallen). Prima plek voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8T & B12-09-2010

PRIJS KWALITEIT TOP!!

We zochten snel een goedkoop hotel, we vonden hotel Leon, voor geen geld (goedkoper dan camping) kregen we een propere kamer (simpel) geen luxe - maar dit hoefde niet - en 's ochtends een lekker stevig ontbijt. Vriendelijke mensen!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9dav wynens(website:www.redhotchilies.be)15-06-2010

één van de betere hotels in la roche!!!

hotel resto leon is gewoon wat een hotel moet zijn in de ardennen!zéér mooie kamers,perfecte bediening en zéér vriendelijk!(altijd met een lach)!perfect lekker en verzorgd eten(vakmanskok)!!qua ligging is mijn mening een beetje verdeeld!ligt op 50M. van het centrum,maar er is spijtig genoeg vroeg verkeer op gang!maar het geluid hoor je niet zo hard!dus niet echt storend voor mij!

dus samengevat:héél mooi hotelletje en qua prijs/kwaliteit méér dan in orde

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Dekkers02-01-2009

prima plek voor een paar nachten!!

Elk jaar gaan wij een weekend naar de Ardennen en altijd keren we weer terug naar La Roche en hotel Resto Leon. Dit hotelletje bevalt ons prima en is niet duur. Bovendien ligt het uitstekend midden in het centrum en alles is op loopafstand te doen. Eenvoudig maar goed ontbijt. Kamers niet bijzonder maar goede badkamer en alles is zeer netjes! Ze hebben ook kamers zonder badkamer en je moet dan gebruik maken van de gezamenlijke badkamer, dit hebben wij ook eenmaal gedaan omdat het hotel vol zat en dit alleen nog vrij was. Voordeel is wel dat je heel goedkoop uit bent! De bedden zijn helaas niet zo groot en de matrassen zijn ook niet zo best maar ja, dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan (en zelfs dan kan het tegevallen). Prima plek voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Michel, Sander en Veerle12-11-2008

Geen luxe, maar ideaal voor weinig eisende mensen!

Eenvoudig hotel, verzorgd, vermoedelijk recentelijk opgefrist (alhans onze kamer n°5). Kamers aan de achterzijde hebben uitzicht op een rotswand. Maar hoeveel tijd breng je immers door op je kamer, turend door het raam? De muren zijn vrij dun en matig geïsoleerd, waardoor je pratende voorbijgangers kan verstaan. De geur van warm en vers brood wekt je 's morgens. Het ontbijt is simpel, maar meer als voldoende! 's Avonds kan je er ook eten, maar hebben we niet geprobeerd. Er zijn genoeg eetgelegenheden in het centrum. Gratis parkeerruimte vlakbij... Als je niet teveel eist van een kamer met ontbijt, ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd met partner in november 2007

• 7Hendrik-Jan Wijchers18-07-2008

Prijs/kwaliteit: een 10!

Voor de prijs van €17,= p.p.p.n. inclusief ontbijt verwacht je niet vel van het hotel,de kamer en het ontbijt. Dit zou gewoon leuk zijn vanwege de prijs, niet meer niet minder. Mijn verwachtingen konden alleen maar meevallen, en het viel mee. We werden in het Nederlands geholpen(wat normaal is in La Roche, in tegenstelling tot veel andere plaatsen in Wallonië)bij de receptie. De kamer was netjes: het enige dat zou kunnen ontbreken was de tv, maar die heb je op vakantie toch niet nodig. We hadden de badkamer naast onze kamer(aan de achterzijde van het hotel, met uitzicht op de rots die uitgeslagen is voor dit hotel, waarschijnlijk: de achterzijde was erg rustig, geen geluidsoverlast)en op de hele verdieping was nog één stel, dus we hadden de badkamer praktisch voor ons alleen. Het ontbijt was uitgebreid en je werd er snel bediend. Waarom de kamers zo goedkoop zijn?Joost mag het weten, maar vertel het niet aan de eigenaar v/h hotel, want die prijzen zijn lachwekkend!La Roche=mooi!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Eva03-05-2008

Eenvoudige maar schone en nette kamer met nette badkamer. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prima ontbijt met verse broodjes. Ligging in het centrum, op loopafstand van alle restaurantjes, maar helaas aan een redelijk drukke weg waar het verkeer vroeg op gang komt. Dit is de reden dat wij helaas niet terug zullen gaan.

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Resto Léon info