Camping Pouhou (in Vecpré)

Camping Pouhou (in Vecpré)
7,9

31 reviews over Camping Pouhou (in Vecpré) in het Nederlands

Super, puur natuur!

Rene
3-6-2018

Kamperen zoals kamperen ooit bedoeld is. Pure natuur, kabelende rivier, stilte echt donker en vuurplaats voor iedere kampeerplaats. Eenvoudig saninitair maar schoon en lekker warme douche.

Hout, verse eieren en lekker Belgisch biertje te verkrijgen.

Wij komen terug!

Familie van Riel
6-5-2018

Super leuke, basic camping! Paar plaatsen met stroom, ik gok een stuk of 5, de rest zonder. Een vuurplaats bij iedere tent is superleuk, hout sprokkelen in de prachtige omgeving ook. Je loopt van de camping meteen het bos in, aan beide kanten van de weg dus genoeg te ontdekken. Bij terug komst een lekker biertje bij de eigenaren op het terras! Voorzieningen zijn basic maar schoon en goed, douche 5 min voor 1,50 is prima te doen! Wij komen ooit terug! Nb; het was nu wel rustig, ik kan niks zeggen over de voorzieningen tijdens drukte.

Prima rustig echt kamperen in de natuur.

smitpm@gmail.com
30-9-2017

Ik vond alles prima geen minpunten. Kom hier zeker terug. Hopelijk met mijn kleinzoons. Kunnen ze ervaren wat echt kamperen is.

Camping met potentieel

Philippe
27-8-2017

Deze camping is goed gelegen, en heeft zeker iets gezelligs. Wie echter houdt van rust, mijdt deze camping maar beter tijdens de schoolvakanties. Tot 22 uur mocht ik meegenieten van het gejengel van kinderen. Ik bevond me precies op een speeltuin. Nadat de kinderen gingen slapen, begon een groep luiduchtige Hollanders kabaal te maken aan het kampvuur. Ik vond het bijzonder jammer dat de eigenaar van de camping hier niet is tussengekomen. Een camping waar je vuur mag maken is leuk, maar nodigt ook uit om tot een gat in de nacht lawaai te maken. Jammer dus, maar hier kom ik niet meer terug.

fantastisch vrijheid gevoel

Nienke
9-6-2017

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaresse heeft ons aangenaam verrast. En vooral de ligging aan het beekje, en lekker kampvuurtje kunnen stoken was in één woord geweldig.

Pluspunten: Het tentenveld is het fijnste dat er te vinden is in de buurt van La Roche. Minpunten:- Prijzig voor een camping met zo'n schaarste aan voorzieningen.- Voor een tent betaal je ook in je uppie toch voor twee personen. Douchemuntjes kosten € 1,50 . Er zijn er voor de omvang van de camping ook echt te weinig.- Geen tappunten voor water op het tentenveld, waardoor je voor elk bakje water ver moet lopen.

- Bij de wastafels enkel koud water .

- Briefjes die je op je verantwoordelijkheden moeten wijzen... Bijvoorbeeld een briefje bij het afwaskraantje waarop staat dat er 60.000 liter water wordt verbruikt. Er staat niet bij of dit per dag, per week, per maand, of per jaar is .Grootste pluspunt van Pouhou is toch dat de camping -ondanks de naar mijn idee forse prijzen- een fantastisch mooie ligging heeft t.o.v. La Roche. Zeker voor mountainbikers is het een perfect vertrekpunt voor mooie dagtrips op de mtb."

Top camping

Lisanne
6-8-2015

Op de bonnefooi naar de Ardennen gereden en uitgekomen bij deze camping. Super gezellige kleine camping! Sanitair eenvoudig maar netjes en schoon. Tent opgezet op een groot grasveld dat aan een klein riviertje ligt. ´s Avonds heerlijk het kampvuur c.q. BBQ aangestoken met gesprokkeld hout uit het bos. Heerlijk tot rust gekomen, Echt zoals kamperen hoort te zijn. We komen volgend jaar graag terug!

Beau camping, mais sanitaires et accès déplorables

Peeters Marcelle
4-8-2015

Très beau camping au bord d'un ruisseau. Les sanitaires sont soit inachevés, soit très mal achevés. Pas très propres. Pas d'eau chaude aux éviers, ni pour la vaisselle. Bacs à vaisselle insuffisants, on est forcé de faire la file. Douche payante! que ce soit spécifique à ce camping ou à d'autres, la douche devrait être incluse dans le prix. Les chemins d'accès aux voitures pour l'espacé camping sont très mal entretenus. Nids de poules tels que nous avons eu peur de verser. L'emplacement sous la pluie devient un terrain de boue. Certains campeurs nous ont tenu éveillés jusqu'à 2h du matin! Ceci ne peut être imputé aux propriétaires du camping, mais gâche l'idée du camping familial avec des petits enfants.

Top !

eric
30-8-2014

Bijna alsof we wild kampeerden in het weiland. Koeien als buren. Onze kinderen (anderhalf en 4) heerlijk gespeeld in gras, stromend riviertje (rivierkreeftjes) op de camping en in het bos, vanaf de camping zo het wandelpad of de steile berghelling op. Beestjes, roofvogels, prachtige sterrenhemel. Vuurplaats (!) voor elke tent, hout sprokkelen in het bos en verder … helemaal niks. Ja, vriendelijke en rustige campinghouders en terrasje. Ook algemeen huisje met open haard, wij zaten daar niet want we leefden op het tenten veld.

Als je een simpele camping zoekt waar je het gevoel hebt in de natuur te zijn, en je waardeert het als je kinderen met weinig veel spelen, dan is dit een prachtige plek. Wij hebben vissen gevangen, wolven, herten, everzwijnen en vossen gejaagd, bergen beklommen, een sprookjesbos ontdekt

Zoek je modern en zeer schoon sanitair, een tip top onderhouden grasveld of georganiseerd entertainment moet je hier niet zijn.

Eindelijk tot rust gekomen

MSLourens
10-8-2013

We hebben vier heerlijke dagen doorgebracht op de camping. Er zijn grote plekken, met schaduw en een eigen vuurbak, waarin je ieder moment een vuurtje kunt stoken met eigen gevonden of gekocht hout (als je niet van brandlucht houdt is dit een nadeel).

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Sanitair was schoon, bescheiden, maar goed onderhouden. Goede warme douche, maar geen warm water voor de afwas. De auto kon tegen wat extra betaling bij de tent geparkeerd worden, maar er is ruime parkeergelegenheid vooraan. De camping was wel wat groter dan de website doet vermoeden. (2 grote grasvelden voor tenten en een twintigtal stacaravans).

De ligging van de camping is wel aan een drukke weg, dit hoor je goed. 's Nachts willen er nog wel vrachtwagens langsdenderen. Er is geen animatie voor kinderen, maar er is genoeg ruimte om te spelen in de mooie natuur. Lopen naar La Roche is niet mogelijk (tever weg) maar met de auto ben je er zo. Erg positief al met al.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pouhou (in Vecpré) in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pouhou (in Vecpré) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pouhou (in Vecpré) scoort een 7.93 uit 10 op basis van 31 reviews.