Parc A Gibier - Wildpark van La Roche

7Goed

• 7Miranda09-10-2018

Een “wilde” kinderboerderij

Een klein dierenpark met vnl dieren die van nature in de Ardennen leven. Weinig te aaien, wel van dichtbij te zien (koop een bakje mais). Toegang ong 6/7E. Aangelegen restaurantje/terras + prima speeltuin. Goede plek om een uurtje of 2 rond te lopen en koffie te drinken met kinderen.

oktober 2018

• 8Ria05-09-2016

Wildpark La Roche

Middenin de natuur een wildpark. Als je geluk hebt zie je veel dieren, soms zijn de dieren helemaal verstopt. Bezoektijd varieert daarom nogal.

augustus 2016

• 8m.mijs02-05-2016

Leuk wildpark

Verplicht met een treintje ga je de berg op. Je komt o.a. schapen, geiten, ezels, herten, lama's, koeien, wilde zwijnen en wolven tegen. Er is een afgeschermd gebied per dierensoort. De wolven zitten in een hok, de andere dieren kun je aaien vanuit het treintje. Intussen heb je leuke uitzichten over de vallei. Wij hebben een top tijd gehad met ons zoontje van 2. De meiden achter ons (gok 8-10 jaar) vonden het ook geweldig. Je kunt mais kopen om de dieren te voeren. Dat maakt het aaien makkelijker.

april 2016

• 9martin-jolanda06-08-2015

super

erg leuk parc, zeker gezien de kleine toegangsprijs. waren veel jonge dieren toen wij er waren en de nieuwe wolven zijn een echte blikvanger!

Gereisd met partner in juli 2015

• 7wendy10-04-2015

Redelijk klein wel gezellig

Dierenpark met veel verschillende diersoorten, het is niet bepaald groot maar wel gezellig om door te wandelen. De speeltuin buiten het park aan de cafetaria is leuk om in te spelen en mooi om te onderhouden.

april 2015

• 8Mirjam10-03-2015

met mooi en droog weer goed te doen

was eens een iets andere dierentuin dan wij gewend zijn... moet alleen niet regenen of lang geregend hebben, want dan moet je echt oude schoenen aan...

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9veerle marchand21-07-2014

tof

zeker es doen...mooi park

Gereisd in juli 2014

• 6Vandevyvere Guido16-07-2014

Wandelen in het bos

Prijs - kwaliteit was een tegenvaller

juli 2014

• 7B06-10-2013

kind vriendelijk

zeker te doen met kinderen

Gereisd in januari 2013

• 1Carine Jaeken09-09-2013

tegenvaller van formaat

onthaal was supervriendelijk, want eigenlijk meenden we daar te eten en dat was toen niet voorhanden. alleen een tosti was er te krijgen, maar die heeft ons echt wel goed gesmaakt. Het dierenpark op zich viel enorm tegen. Buiten wat herten en everzwijnen hebben we geen dieren gezien....

september 2013

10 van de 25 reviews gezien