Camping Lohan

• 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

84 reviews over Camping Lohan

• 10Rien14-08-2016

Een plek waar je tot rust komt !

Ideaal om tot rust te komen .! Heel lekker eten .!! heel vriendelijk .! Super voor de kindjes .! Een echte aanrader .!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Saskia14-08-2016

Fantastische plek !

Heel vriendelijk ! Het eten is echt SUPER lekker!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Ron09-05-2016

verrassend

Op de bonnefooi hier beland met ons volkswagenbusje, prachtige plek aan het water. Vriendelijke mensen en behulpzaam, alles lekker langzaam Wel alles versleten maar douches en toilet prima. Kinderen lekker gespeeld, voetballen, kreeftjes gevangen in rivier. Erg aardige mevrouw van het winkeltje/ receptie. En het allermooiste.. om 23:00 keiharde trompetmuziek, soort volkslied ten teken dat het tijd is om te gaan slapen... Zoiets kan alleen maar in België.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 2jelle10-08-2015

dit nooit meer

de kleinzoon maakte ons wijs dat we 1 plaats moesten nemen per tent, wij hadden 3 kleine tentjes en vonden 3 plaatsen teveel. we gingen bij de bazin om uitleg vragen en zij vertelde dat dit helemaal niet klopte we mochten dan uiteindelijk op 1 plaats met onze 3 kleine tentjes. de bazin is vriendelijk maar elke ander personeelslid (familielid) was uiterst onvriendelijk. er werd voortdurend gezocht naar zaken waar ze ons konden op wijzen. naar ouderen toe zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam, maar het lijkt dat ze niet graag jongeren hebben op hun camping. waardoor ze die trachten weg te werken. we hebben ze 3 kansen gegeven en na het derde jaar zien ze ons nooit meer terug

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 1glenn07-08-2015

nooit meer!!

Na aankomst een smerige caravan gekregen . was waarschijnlijk jaren niet gepoetst . dan gaan klagen . mochten we 2andere bekijken die ook vies waren . kregen als antwoord . dat we maar naar een b&b moesten gaan en we vroegen ons geld terug en we gingen nog 1nacht moeten betalen terwijl we er niet geslapen hebben ... Geluk toch alles terug gekregen . en om 23u zijn we dan maar huiswaarts vertrokken voor een rit van 2u45min. Alles beneden peil . camping veroudert en verwaarloost

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3Patrick27-05-2015

Lieve uitbaatster en ze doen hun best

Sanitair vreselijk smerig, douche en toilet zitten in 1 ruimte heerlijk douche als de ander een grote boodschap aan het doen is. Het water is bruin en ruikt naar ijzer en de wanden zijn zo smerig lichaamsvetten duidelijk zichtbaar.Russen en romas die van de camping een tweede kamp proberen te maken. Licht zeker niet aan de uitbater die jaagt ze wel weg, maar is zeer storend als er om 1 uur snachts een accordion met gelal naast je gespeeld word (vodka sound). De uitbaatster is 85 en echt een lieverd. Ik hoop dat dit een incident is, Buiten deze min punten is het heerlijk vertoeven daar. Alleen niet veel te doen voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 5R vd Zee12-08-2013

Verschrikkelijk

De ligging aan de Ourthe is prachtig, maar de camping zelf is helaas erg deprimerend. Alles is in slechte staat en ziet er shabby uit. Er kwam ook een hele vieze lucht uit een slootje bij de stacaravans. Sanitair is erg slecht, op enkele nieuwe douches en wc's na. Bovendien wordt alles slecht schoongehouden. Voor douchen en afwaswater moet ook nog eens betaald worden. Vroeg slapen is er ook niet bij ,want om elf uur schalt er muziek over de camping om aan te geven dat het stil moet zijn.

Gereisd met partner in januari 2013

• 2Campeerdertje04-08-2013

Zigeunerkamp geworden

Spijtig genoeg stond de camping in de juli maand vol zigeuners... Zo maken ze de camping kapot want zij mochten zelfs een hond mee hebben... Iets wat voor anderen streng verboden is. Sanitair was ronduit smerig... Veel jaarlingen vertrekken naar betere oorden.

Alleen gereisd in juli 2013

• 9Deseure Geert14-02-2013

zal nooit zonder dit stekje kunnen

een camping waar ik al van mijn 1 jaar kom , zijnde dus al 43 jaar. Elk jaar wil ik er meermaals met vrouw en onze 5 kinderen terug naar toe. Het staat in ons gebrand om daar te zijn. Je vergeet alle problemen en alle stress en dagelijkse sleur laat je meestromen in de ourthe. Je ziel word er rein in het wassende water en de lieve bassin Rosa en haar dochter Catherine.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Bart Hennin11-08-2012

geen luxe,gezellige camping

bij camping lohan is het heel leuk,zeker met de kids die zich kunnen uitleven in de ourthe,het speelplein en vele andere dingen. Grote luxe is er niet,maar het is er goed in orde

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair