Camping Lohan

• 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

84 reviews over Camping Lohan

• 5Guy09-09-2020

Slecht bestuurde camping! Blijf daar weg!

Voor alle duidelijkheid! Er is niets mis met de camping zelf, maar het bestuur van de camping is allesbehalve! Bij aankomst kon de eigenares onze reservering niet achterhalen (we hadden nogthans in diezelfde week via mail ons verblijf bevestigd) Na enige discussie kregen we toch de plek die ons was toegewezen, maar we kregen ook direct daarbij het verzoek het volledige verblijf te betalen (wat ons toch ongebruikelijk lijkt voor een familiecamping) Bon, In eerste instantie mooie en rustige plaats, was het niet dat we twee dagen later onze auto moesten verplaatsen voor een extra tent naast onze caravan, en nog eens twee dagen later stonden er opeens nog twee tenten met de haringen tot onder onze caravan geplakt! :-( het leek op dat moment meer op een festivalweide ) Het gaat de eigenaars van deze camping enkel en alleen om zoveel mogelijk inkomsten!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 7Susanne23-08-2020

Leuke camping, vreselijke eigenaar

25 jaar geleden met mijn ouderlijk gezin geweest en nu met mijn eigen kinderen. Heerlijke plek voor kinderen zo aan de rivier! Heel veel leuke activiteiten te doen in de buurt, prachtige omgeving en leuke stadjes. Pluspunt van het sanitair waren de regendouches, heerlijk! (Groot!!!) Minpunt de hygiëne, en dan vooral de herenafdeling. Mijn man en zoon gingen dus bij de dames. Bij de heren zat de ontlasting aan de muren en wastafels. Wat een schaduw over onze heerlijke vakantie heeft geworpen is het gedrag van eigenaar Paul. Wat een vreselijke onaardige, onredelijke man!!!!! Erg vriendelijk en amicaal met de vaste verblijfgasten, onbeschoft tegen tijdelijke gasten. PAUL, WIJ BETALEN OOK VOOR ONZE VAKANTIE, DUS WENSEN HETZELFDE BEHANDELD TE WORDEN!!!! Meerdere gasten hier over gehoord, echt jammer! Andere personeelsleden super vriendelijk!! Voor de (luidruchtige) vaste gasten is het erg prettig de avondklok om 23.00 uur.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 3Caroline10-08-2020

Druk en vies

Bij aankomst direct afrekenen voor de gehele geboekte periode, ze gebruiken het als pressiemiddel als je kritiek hebt op de kampeerplek. De plek die je reserveerde op de site komt niet over met de daadwerkelijke plek. Er zijn plaatsen opgesplitst waardoor je met de auto over iemand anders zijn kampeerplek moet rijden om bij de kampeerplaats te komen want daar moet je auto ook op staan. Overvolle camping hierdoor en geen rust. Zeer goor oud sanitair, constante rioollucht en overvolle vuilnis containers. Er is een gedeelte met vaste staanders die overlast veroorzaken, tijdens de camping bbq zelfs een vechtpartij mogen aanschouwen. De ligging aan de rivier is het enige positieve, personeel niet vriendelijk. Kortom wij komen hier nooit meer, geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8T.Frantzen10-08-2020

fantastische camping

Camping Lohan schitterend gelegen aan de Ourthe, met vernieuwde sanitair gebouwen die 2x per dag worden gepoetst. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ook het restaurant met terras is vernieuwd en heeft een nieuwe uitbater. Om 23.00u is het nachtrust op de camping dan wordt het mooie Il Silencio afgespeeld. Er is geen zwembad maar de kinderen amuseren zich de hele dag in de Ourthe. Voor ons is het een camping om ieder jaar terug te komen.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4Carlo Kok03-08-2020

Mooie omgeving, camping slecht

De camping ligt in een dal aan een riviertje en is daardoor heel leuk voor kinderen. Vrij snel bleek dat de camping eigenlijk te vol stond en onze plek dubbel had verhuurd. Deze camping rekent eerst af, nu weten we waarom. Wij hebben een deel van onze plek geofferd om de nieuwkomers ook een leuke vakantie te gunnen. De problemen van een veel te volle camping werden pijnlijk duidelijk in het toiletgebouw (vies en stank), het afval (overvole containers) verkeer, lawaai en nauwelijks privacy (mensen die over jou plek rijden en lopen om op de eigen plek te komen) Bizar !!!

We hebben de laatste avond in het restaurant gereserveerd waar we bij aankomst alleen binnen mochten zitten. Toen wij op het terras wilden zitten werden we uitgescholden door de bediening.

Camping ligt aan een drukke weg die graag wordt bereden door motorrijders dus erg veel lawaai.

Wij zijn eerder vertrokken, geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Veen27-08-2019

Het was een gemoedelijke en prettige vakantie.

Een prettige en sfeervolle camping. De mensen zijn er erg vriendelijk en het is allemaal zeer gemoedelijk. Dit was mijn vierde bezoek aan camping Lohan en ik zal er zeker weer eens heengaan. Het ligt op een mooie locatie langs de rivier de Ourthe. We hadden een POD gehuurd waarin we verbleven. Dit was goed bevallen. Daarnaast nog een tentje op het veld ervoor. De voorzieningen zijn goed. Ik werd zelfs nog geholpen met mijn auto! Echt super! We hebben eenmaal lekker gegeten bij het restaurant. Daarnaast kun je een lekkere koude versnapering halen bij het café. Wat we ook zeker hebben gedaan. Je ziet aan alles dat de eigenaren er veel aan doen om de camping goed voor elkaar te houden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6R.J. Douwma27-08-2019

Mooi gelegen, verouderde, familaire camping.

Gedateerde - niet van deze tijd - gemoedelijke camping. Mooi gelegen aan rivier. Oud sanitair (wordt komend jaar vernieuwd) . Electra op een amateuristische manier aangelegd. Draaddikte onvoldoende voor 4 x 6 Amp. Mede daardoor (?) veel stroomstoringen. Bij aankomst wachten tot iemand het kastje open maakt voor stroomaansluiting. Bij vertrek idem voor het losnemen. Nieuwe afsluitbomen zijn verkeerd om geplaatst. Stoppen op een helling, auto vastzetten, kaartje presenteren en dan proberen op te rijden. Beide bomen hebben een horizontaal stuk NA de bomen. Gelukkig helpt iemand bij vertrek met de caravan. Weg naast de camping is goed hoorbaar. Buur-camping Floreal even duur, stiller en wel modern maar kleinere plaatsen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ria van der laan van der laan18-08-2019

Heerlijke camping om even bij te komen

Nog even een een midweekje op de camping Lohan altijd gezellig en het blijft een prachtige ligging mooi uitzicht dit jaar zijn er wat veranderingen n.l. slagbomen met een pasje helemaal goed. voor de kinderen een leuke speelplaats mooi gelegen in het midden van de camping overzichtelijk. en altijd nog Rosa mag er bij zijn geweldig in dec van dit jaar wordt zij 89 jaar wat een power vrouw. Het oudste toilet gebouw wordt van deze winter vernieuwd was wel hard nodig. wij hebben weer heerlijk gegeten in het restaurant van Catharina en Bettina en de kleindochter van Rosa heerlijk volgend jaar zijn wij weer van de partij.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9rik09-08-2019

super

prachtige familiale camping aan de rivier de ourthe boomrijke omgeving met verzorgde staanplaatsen . vernieuwd sanitair ,gezellige kroeg ,visvijver en een superlekker restaurant dit is vakantie ten top .

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Danny02-06-2019

Camping niet meer van deze tijd.

De omgeving is prachtig. Lekker rustig aan de rivier met tal van mogelijkheden in de omtrek. Leuke plaatsjes en mogelijkheden om te doen in de buurt. Prima kampeerplekken maar dan de camping, tja...Sanitair ver onder de maat. Schoonmaak komt ergens rond een uur of 10 en eenmalig. 1euro voor 1 douchemuntje en maar hopen dat er water uit komt. 20 cent voor warm afwaswater, althans een laagje van 5 cm in je afwasbakje (nog nooit meegemaakt). Stroom slechts 6 amp. Stroomkast zit met een slotje dicht en niet voor niets. In het kastje een wir war van draden en corrosie door stroomlekken. Een nieuw geplaatste slagboom en wel precies op een helling van een procent of 10! Je moet stoppen voor de boom en dat is niet handig met de caravan. Aankomst duurt gemiddeld 15 minuten. Formuliertje invullen op een carbonpapiertje (jawel het bestaat nog). Wel erg charmant door de eigenaresse van maar liefst 88 jaar. Voor ons eenmalig!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair