Tijdelijk €25 aanbetaling
+28

5.1MatigScore uit 89 reviews
  • 4.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Lohan

• 3Dhr. van kampen,30-01-2023

We komen hier nooit meer terug.

Zeer onbeschoft behandeld door de terreinknecht (de man die de plaatsen aanwijst). Bij aankomst mochten we eerst de tenten opzetten en daarna komen betalen, zo ging het al jaren als we daar aankwamen…… 2 uur later toen we wilden gaan inschrijven en betalen was het kantoortje gesloten, er zat dus niets anders op dan maar te wachten tot na de pauze…. maar de terreinknecht kwam ons al op hoge poten opzoeken met de opmerking “heb je nou alles betaald” op een zeer agressieve toon, en dat een half uur eerder voor een gesloten deur stonden. De derde en laatste dag hebben we letterlijk en figuurlijk een koude douche ervaren omdat de terreinknecht te lui was om de gasflessen op tijd te verwisselen, toen we daar over klaagden werd er intimiderend op gereageerd….we konden vertekken.

• 1Marieke24-08-2022

Onbeschoft personeel, nooit meer

De omgeving en ligging van de camping is zeer aangenaam. Toch kom ik hier niet meer terug wegens onacceptabel ongepast gedrag van enkele personeelsleden. Toen ik toekwam was het al donker (mijn reisgezellen hadden al overdag de tent opgezet). Er kwamen meteen drie stevige oudere mannelijke personeelsleden ons controleren. Dit verliep niet op een vriendelijke manier, het was ronduit onbeleefd, ze zeiden respectloze dingen en creëerden een heel intimiderende situatie voor ons groepje (met 3 vrouwen van begin de 20 jaar) door bv ons te omsingelen, ons te achtervolgen tot aan onze tent, ... We waren niet meer op ons gemak op de camping. Ik raad de plaats af voor iedereen en in het bijzonder voor jonge mensen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Van der Heide11-08-2022

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Erg dure camping waar je ook nog eens een euro moet neertellen voor één keer 5 minuten douchen en 20 cent voor een beetje warm afwaswater. Tijdens het douchen onder een hele smerig ogende regendouche, samen met de Kids van 2 en 6 jaar, ineens koud water. Sta je dan alle drie met shampoo in je haar. Oh ja, kan gebeuren. Dan is het gas op, vertelde een vaste gast. Verder erg onaardig ontvangst, slechte eetgelegenheid wat bovendien niet erg hygiënisch klaargemaakt wordt. Brandende sigaretten op een asbak bij de ingang, overal troep, koude bitterballen en echt veeeeel te duur voor hetgeen dat je krijgt. Bediening komt chagrijnig over en ziet er ook niet representatief uit.

Wandelend of fietsend van de camping is levensgevaarlijk langs de drukke en slechte weg die langs de camping loopt.

Vaste gasten erg onvriendelijk en luidruchtig. Een dorp op zich.

Al met al een veel te dure camping voor wat ze aanbieden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Marc Heindrichs08-08-2022

Mooi, met kanttekening.

Goede ligging, kindvriendelijk, informeel. Weekend met vrienden. Relaxen en brocante markt bezoeken. Jammer dat "Il silencio" niet meer gespeeld wordt. Ik vond dat een sfeermaker.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Pieter V31-05-2022

Super duur & onvriendelijke eigenaars. Nooit meer.

De camping zelf is schandalig duur + je moet nog eens extra betalen voor een douche. Over de eigenaars weinig goede woorden. Hautaine en onvriendelijke mensen. We kwamen met twee mannen toe (voor 1 nacht) en er was eerst "geen plaats" meer, of enkel een véél te klein plekje aan het einde van de camping. Toen ze hoorden dat de vrouwen en kinderen een paar uur later zouden toekomen, was er plots toch veel meer plaats, al waren het enkel de dure plaatsen aan het water (toen we de morgen erna vertrokken bleek dat de halve camping gewoon leeg was gebleven, dus dit was gewoon een lepe truuk om ons meer te doen betalen). Plekjes mogen tot 12u bezet worden. De eigenaar kwam al rond 10u vragen of we toch "zeker zouden vertrekken?". Vlak voor het uitrijden kregen we dan nog op hoogst onvriendelijke wijze te horen dat we niet moesten denken om "weg te rijden met de badge" (die je nodig hebt om buiten te kúnnen raken). Eén keer, nooit meer.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Jennifer & Reynier07-05-2022

Heerlijk rustig genieten

Super hartelijk ontvangst. Echte familie camping, personeel staat altijd voor je klaar, lieve gastvrije mensen. Camping ligt net buiten het dorp , heerlijk rustig in de natuur met mooie plek klem aan de Ourthe. Volop mtb en wandel mogelijkheden. We hebben echt super genoten!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Jacqueline Bynens23-04-2022

Wil jullie lekker eten, echt een aanrader en een super gezellige camping, wij komen zeker terug, een super service!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Alexandra07-04-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hebben net het paasweekend doorgebracht op Le Lohan met een mobilhome. Wij vonden het toch wel een teleurstelling. Chaotisch ontvangst, geen noemenswaardig campingwinkeltje, elektriciteit viel wel heel regelmatig uit, douches en wc’s niet altijd even proper, een kok die spoorloos was tijdens de openingsuren,... We zagen dat er werkzaamheden waren uitgevoerd tijdens de sluiting. Graafmachine stond er nog, de weg was nog vol zand waardoor het steeds een stofwolk was als er iemand door reed. Kortom het ging er echt heel chaotisch aan toe! Het was wel het openingsweekend, maar dit is toch niet het eerste jaar dat ze dit open houden? Wel vriendelijk personeel en lekkere broodjes van de bakker. Heel spijtig want de ligging is wel mooi. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 3Eetgelegenheden
  • 5Guy09-09-2020

Slecht bestuurde camping! Blijf daar weg!

Voor alle duidelijkheid! Er is niets mis met de camping zelf, maar het bestuur van de camping is allesbehalve! Bij aankomst kon de eigenares onze reservering niet achterhalen (we hadden nogthans in diezelfde week via mail ons verblijf bevestigd) Na enige discussie kregen we toch de plek die ons was toegewezen, maar we kregen ook direct daarbij het verzoek het volledige verblijf te betalen (wat ons toch ongebruikelijk lijkt voor een familiecamping) Bon, In eerste instantie mooie en rustige plaats, was het niet dat we twee dagen later onze auto moesten verplaatsen voor een extra tent naast onze caravan, en nog eens twee dagen later stonden er opeens nog twee tenten met de haringen tot onder onze caravan geplakt! :-( het leek op dat moment meer op een festivalweide ) Het gaat de eigenaars van deze camping enkel en alleen om zoveel mogelijk inkomsten!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Susanne23-08-2020

Leuke camping, vreselijke eigenaar

25 jaar geleden met mijn ouderlijk gezin geweest en nu met mijn eigen kinderen. Heerlijke plek voor kinderen zo aan de rivier! Heel veel leuke activiteiten te doen in de buurt, prachtige omgeving en leuke stadjes. Pluspunt van het sanitair waren de regendouches, heerlijk! (Groot!!!) Minpunt de hygiëne, en dan vooral de herenafdeling. Mijn man en zoon gingen dus bij de dames. Bij de heren zat de ontlasting aan de muren en wastafels. Wat een schaduw over onze heerlijke vakantie heeft geworpen is het gedrag van eigenaar Paul. Wat een vreselijke onaardige, onredelijke man!!!!! Erg vriendelijk en amicaal met de vaste verblijfgasten, onbeschoft tegen tijdelijke gasten. PAUL, WIJ BETALEN OOK VOOR ONZE VAKANTIE, DUS WENSEN HETZELFDE BEHANDELD TE WORDEN!!!! Meerdere gasten hier over gehoord, echt jammer! Andere personeelsleden super vriendelijk!! Voor de (luidruchtige) vaste gasten is het erg prettig de avondklok om 23.00 uur.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair