Vakantiehuis Les vergers de Thimont

Laatste review

Super ervaring.

Veerle Gerlo,
3-10-2018

Ruim, gezellig huis met alle nodige voorzieningen aanwezig en zelfs meer ! Een probleem met de tv werd onmiddellijk geregeld. Heerlijk ontspannen verblijf gehad.

14 reviews over Vakantiehuis Les vergers de Thimont in het Nederlands

Super ervaring.

Veerle Gerlo,
3-10-2018

wandel WE - verkenning Escapardenne Eislecktrail

wandelgezelschap 65+,
19-12-2017

Goed gelegen woningen met ruime en zuid-gerichte living en tuin, open keuken en diverse faciliteiten w.o. telkens 2 badkamers, afzonderlijke toiletten + sauna. Gezellig warm te maken met goed functionerende houtkachel/haard. Open panorama. De woningen zijn ideaal gelegen voor een verkenning van de streek (te voet, met MTB of fiets).

De directe omgeving moet nog verder worden afgewerkt; vooral de (open) berging voor (glas-)afval liet te wensen over.

Opmerking: bij natte weersomstandigheden of sneeuw is er onvoldoende mogelijkheid om je spullen te drogen. Een geschikte droogruimte zou goed van pas komen voor de actieve bezoeker/sporter.

Echt Genieten!!

Erwin van Dommelen,
3-12-2017

Heerlijk Genoten van Huis (met sauna), Tuin (met schapen) én Omgeving!!!

Zeer aangenaam

Bruno Van Assche,
23-9-2017

Zeer aangenaam verblijf in mooi en praktisch huis.

Alleen was het nog niet volledig klaar

De omgeving was top om te wandelen!

Leuk huisje, mooie en rustig gelegen.

Maarten,
26-7-2017

Leuk, mooi en proper huisje. Zeer rustig gelegen met grote tuin voor de kinderen.

In de omgeving zeer mooie wandelingen mogelijk (vlakbij Ourthe - valei).

Lieve,
7-7-2017

Zeer mooie woning, voorzien van alle confort. Prachtige en rustige ligging ( met de schaapjes op de achtergrond) maar winkels zijn op redelijke afstand.

Fantastisch!

SJ en Arianne,
30-6-2017

Prachtig huis, goed gebouwd. zeer goed geïsoleerd. De ligging is echt geweldig. Wat een rustige plek. De tuin was nog niet af toen wij er waren, maar dat zal wel goed komen.

ontzettend genoten

Ewa & Bob,
30-6-2017

heel functioneel ingericht, optimaal gebruik van de ruimte. Wij zijn hier geweest met 4 volwassenen en 5 kinderen. Voldoende ruimte voor iedereen; slaapkamers zijn groot genoeg en badkamers ruim. Alleen ventilatie toiletten leek niet goed te werken en geen internet, maar daar wordt aan gewerkt. Mooi terras en voldoende ruimte om buiten te spelen.

Mooie ligging, vlakbij La Roche en direct bij wandel/fiets routes.

heel goed !

Fam Kerstens,
14-4-2017

mooi en functioneel ingerichte ruime woning

Fantastisch!

Bart B,
8-3-2017

Een heel leuk, groot, gerieflijk huis! Wij hebben een top-weekend gehad!

Ideaal huis voor 9 personen, niemand van ons heeft het gevoel gehad elkaar onder de voeten te lopen. Iedereen had een volwaardig bed. Ruimtes zijn optimaal verdeeld en ingedeeld! Ruime badkamers en douches!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les vergers de Thimont in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les vergers de Thimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.