Vakantiehuis Les vergers de Thimont

14 reviews over Vakantiehuis Les vergers de Thimont

• 2018
    9Veerle Gerlo03-10-2018

Super ervaring.

Ruim, gezellig huis met alle nodige voorzieningen aanwezig en zelfs meer ! Een probleem met de tv werd onmiddellijk geregeld. Heerlijk ontspannen verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2017
    8wandelgezelschap 65+19-12-2017

wandel WE - verkenning Escapardenne Eislecktrail

Goed gelegen woningen met ruime en zuid-gerichte living en tuin, open keuken en diverse faciliteiten w.o. telkens 2 badkamers, afzonderlijke toiletten + sauna. Gezellig warm te maken met goed functionerende houtkachel/haard. Open panorama. De woningen zijn ideaal gelegen voor een verkenning van de streek (te voet, met MTB of fiets). De directe omgeving moet nog verder worden afgewerkt; vooral de (open) berging voor (glas-)afval liet te wensen over. Opmerking: bij natte weersomstandigheden of sneeuw is er onvoldoende mogelijkheid om je spullen te drogen. Een geschikte droogruimte zou goed van pas komen voor de actieve bezoeker/sporter.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Erwin van Dommelen03-12-2017

Echt Genieten!!

Heerlijk Genoten van Huis (met sauna), Tuin (met schapen) én Omgeving!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Bruno Van Assche23-09-2017

Zeer aangenaam

Zeer aangenaam verblijf in mooi en praktisch huis. Alleen was het nog niet volledig klaar De omgeving was top om te wandelen!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Maarten26-07-2017

Leuk huisje, mooie en rustig gelegen.

Leuk, mooi en proper huisje. Zeer rustig gelegen met grote tuin voor de kinderen. In de omgeving zeer mooie wandelingen mogelijk (vlakbij Ourthe - valei).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Lieve07-07-2017

Zeer mooie woning, voorzien van alle confort. Prachtige en rustige ligging ( met de schaapjes op de achtergrond) maar winkels zijn op redelijke afstand.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9SJ en Arianne30-06-2017

Fantastisch!

Prachtig huis, goed gebouwd. zeer goed geïsoleerd. De ligging is echt geweldig. Wat een rustige plek. De tuin was nog niet af toen wij er waren, maar dat zal wel goed komen.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Ewa & Bob30-06-2017

ontzettend genoten

heel functioneel ingericht, optimaal gebruik van de ruimte. Wij zijn hier geweest met 4 volwassenen en 5 kinderen. Voldoende ruimte voor iedereen; slaapkamers zijn groot genoeg en badkamers ruim. Alleen ventilatie toiletten leek niet goed te werken en geen internet, maar daar wordt aan gewerkt. Mooi terras en voldoende ruimte om buiten te spelen. Mooie ligging, vlakbij La Roche en direct bij wandel/fiets routes.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Fam Kerstens14-04-2017

heel goed !

mooi en functioneel ingerichte ruime woning

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Bart B08-03-2017

Fantastisch!

Een heel leuk, groot, gerieflijk huis! Wij hebben een top-weekend gehad! Ideaal huis voor 9 personen, niemand van ons heeft het gevoel gehad elkaar onder de voeten te lopen. Iedereen had een volwaardig bed. Ruimtes zijn optimaal verdeeld en ingedeeld! Ruime badkamers en douches!

Gereisd met vrienden in februari 2017

0 tips over Vakantiehuis Les vergers de Thimont