Vakantiehuis Les Pattes Royales

4 reviews over Vakantiehuis Les Pattes Royales in het Nederlands

Wat een heerlijk verblijf

Yvette
9-5-2016

Het is een groot appartement (wij zaten op de begane grond) met een tuin met een goed hek eromheen. Het appartement was groot, ruime slaapkamers, grote badkamer en een huiskamer met een heerlijk uitzicht. De tuin was goed afgezet met een hek wat ideaal was met onze hond. Er zijn veel tuinmeubels aanwezig. En het was goed schoon!

Voor de hond was alles aanwezig en voor ons zelf ook.

We voelden ons zeer welkom en het is zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Fantastische hondenvakantie !

Nancy, Geert, Toby en Nena
6-3-2016

Wat hebben we genoten van het prachtige huis, tuin, vijver, vele wandelingen, de attenties bij aankomst, de rust, een bbq, La Roche, ... Kortom dé ideale vakantie voor hondjes en hun baasjes . We zijn vorig jaar in april, juli en november geweest en dit jaar gaan we terug ! We kijken er al naar uit 😃 Dikke merci en proficiat !!

Gereisd Met partner in april 2015

Super verblijf !

Harry
16-12-2015

Genieten van begin tot einde. Echt vakantie !

Gereisd Alleenreizend in juni 2015

Zalige vakantie!

Anja Warrot
14-12-2015

Wij hebben genoten van het huis! De honden, de kinderen & wijzelf samen in de vijver..., een Bbq-tje, een mooie wandeling, reeën en vossen spotten vanuit de vakantiewoning... Kortom, het was super! Onze reservatie voor oktober 2016 ligt reeds vast :-).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Pattes Royales in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Pattes Royales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.