Géén boekingskosten

• 8.3Staat v/h sanitair

4 Reviews over Les Nymphes

• 8Bovenkamp12-01-2018

Mooie Camping

Vroeger fietste mijn vader al de Velomediane elk laatste weekend van Augustus. Als kind waren we altijd aan het spelen in en langs de ourthe. Afgelopen jaar voor het eerst sinds ruim 10 jaar weer op deze camping geweest. Net als vroeger. Fijne camping. Aardige mensen in het Restaurant. La Roche is een mooi dorpje gelegen in een dal. Ook genoeg te doen in de buurt. Hopen dat we volgend jaar weer heen kunnen! De camping ligt aan de rand van het dorp aan de ourthe.

• 9S.Geuens27-07-2010

Al jaren zeer te vreden!

Komen hier nu al sinds 1999 en nog steeds gaan we terug, zegt genoeg toch! Wij zijn er zeer te vreden, rustige camping, mooie ligging, vriendelijke mensen, ... Topper!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jan01-11-2009

Fantastische omgeving

Wij hebben hier 10 jaar met veel plezier onze vakanties gevierd. De mensen zijn erg vriendelijk en JeanPierre is een geweldige kok. Nu de kinderen groter zijn gaan we in de zomer verder weg, maar wij komen elke meivakantie toch weer terug naar LaRoche.

• 8CHRISTINE05-02-2009

een topper

kalme camping rustig ideaal een gezellige kleine camping met sanitaire voorzieningen tot in de caravan

Camping Les Nymphes info