Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

15 Reviews over Les Merlettes & Le Merle Moqueur

• 3yvonne16-06-2015

viel erg tegen

Ik was hier met een groep van 14, huis is voor 18. Keuken is erg klein en ongeschikt om maaltijden te maken voor grote groepen, te weinig servies, mist een hoop basis onderdelen, alles vies! Tuin ligt niet bij het huis, maar aan de andere kant van de drukke weg. Terras is te klein om met iedereen te eten en leuning was kapot. Ongezellige eetruimte. Niet aan te raden.

• 7johan super22-08-2012

uiteindelijk veel plezier hier gehad.

Le merle moquer is het gerenoveerde bijgebouw met 8 kamers. Ik had het geluk om 2 van de 3 nachten hier helemaal alleen te zijn. De kamers zijn gerenoveerd, met boxspring bedden, maar zonder een boxspring matras. Jammer. Ontbijt (€15,-) is duur maar wel verzorgt. Ik heb begrepen, dat de eigenaar alleen nog maar groepen wil hebben en geen particulieren. En een ps. internet op de kamer werkt niet.

• 0andre struyf06-01-2012

SPIJTIG DAT HET SLUIT

Les merlemoqeur was een prachtige ervaring ,zéér vriendelijk personeel (lionel,marianne en dochter,madammeke van het ontbijt,alléz allemaal dus) lekker gegeten,echt topy,spijtig dat het sluit anders hadden we zeker terug gegaan.

• 1alexander25-07-2011

echt nooit meer

vuile kamers,stankoverlast door heel het hotel,spinnewebben aan het plafond,tandpasta van verige bezoeker nog in de wasbak,en bij indienen van de klachten een zeer grote mond gehad van de zeer onvriendelijke eigenaar

• 3Jeroen26-06-2011

nooit meer

Bedompt en donker hotel. Kamers erg smerig! Haren in het putje van de wasbak, spinnenwebben aan het plafond, haren op het bed, beddengoed stonk naar rook. Ontzettend vies! Kamer rook erg muf. Vieze lucht. Kleine en nauwe trapruimtes om bij de kamer te komen. Gehorige kamers. Ontbijt was minimaal, zeker geen 12,50p.p. waard. We wilden op tijd vertrekken, maar moesten een half uur wachten voordacht we mòchten betalen. De eigenaresse was de enige die wist hoe dat werkte, het overige personeel was niet in staat ons te helpen. Zeer onprofessioneel! Gehele hotel had een rommelige uitstraling. Het was ons geld niet waard. Wij komen zeker niet terug!

• 7vero27-12-2010

kan beter

Zaten in een kamer aan de overkant en deze was goed. Eten was heel goed. Hadden kerstarangement geboekt maar kregen niet alles wat daarin voorzien was : welkomstgeschenk en drink bij aankomst was beloofd maar niet gezien. Bij de kerstmenu op kerstavond was voorzien dat alle dranken inbegrepen waren voor de hele avond, doch was niet zo, dit stopte na het hoofdgerecht. Kregen ook geen informatie bv.wanneer ontbijt begon, wanneer we aan tafel konden. Personeel was wel vriendelijk. Op kerstavond was het heel koud in het restaurant, dit was niet gezellig, maar het eten was lekker en goed verzorgd.

• 8Albert21-06-2010

Heerlijk eten, prima kamers, goede service

Hotel bestaat uit twee gebouwen. Wij zaten in het bijgebouw. Prima kamers, netjes schoon, niet super luxe maar wel functioneel. Zeer aardig personeel. Prima keuken. Heerlijk gegeten.

• 8Liesbeth20-04-2010

Leuk voor een nachtje

Met een groep hier geweest. Mooie gezellige omgeving. Kamers klein en vies en zeer gehorig. Gelukkig ging iedereen zelfde tijd slapen.(en dus wakker worden) Met de groep een buffet genomen was goed en voldoende. Ontbijt te weinig broodjes enz. maar wel goed, koffie lekker.(wij waren de eerste die aanschoven dus voor ons wel nog voldoende brood) Personeel zeer gastvrij. Helaas alles met de franse slag schoongemaakt.

• 2bart14-03-2010

rattennest

wat een smerige bende. op beddengoed zat een luizennest !! (echt nooit zoiets meegemaakt) honden zijn toegestaan: echt lekker zo'n oude incontinente teckel die in het restaurant overal zijn pies liet lopen. niet te geloven. moest meteen gesloten worden die tent...

• 9Bob en Marjan Boots19-02-2010

Hele goeie sfeer

Mooie ligging. Zeer nette kamers. De vloeren zijn recent vernieuw met laminaat. Dus netjes en hygienisch. Zeer gezellige bar. Leuk aangekleed restaurant. Wij komen hier heel graag....en zullen regelmatig terugkomen. Ook voor Marianne haar kookkunsten.

Hotel Les Merlettes & Le Merle Moqueur info

Het complex